En rigtig træls hånd jeg spillede i dag. Har ikke HH så den kommer fra hoften:
Villan sidder med 130£ jeg sidder selv med 110£. Spillet er 5handed pot limit og ret løst.
Villian er en ok spiller (sammenlignet med resten af bordet der er kæmpedonkeys), men han har en seriøs tendens til at overspille hænder når han først har smidt penge i potten. Hans bluffrate er ligeledes ganske høj.
Jeg får A♦A♣ utg og standardåbner for potten.
Villian caller fra big blind
Floppet hedder 8♠ Q♦ 2♦ (pot 8,5£)
Jeg potter og villian caller
turn 7♦
Villian instant potter (25,5£)
Skal jeg bare smide uden at tænke for meget over tingene?
Simpel hånd - AA PL100£
Jeg ville nok potte denne hånd. Tror ofte du er foran her, og hvis det skulle være du er bagud til 2 par, set eller flush, så har du stadigvæk outs til flushen.
aLETman1
lige en bette smutter hvad angår at læse.
Jeg flatcaller her.
Du siger selv at villain overspiller sine hænder, og et raise ville derfor kunne medføre et re-raise fra selv en lav flush.
Fold er for weak imo. Overpair og nutflush hiv folder jeg ikke på turn mod en overivrig villain.
Kommer der en Q på river c/f.
En 8''er el. 2''er til c/c.
Ruder, c/r grundet dit read.
Alt andet 45-55% blockbet...
Jeg caller.
Turn 5♣
Villian instant pusher de sidste ~60£ ind i puljen (hvilket stort set sætter mig all in)
RasmusBun -
Hvordan blockbetter du ude af position?
bump
@Mads
Ude af position? Så vidt jeg ved acter BB før UTG efter flop, turn og river.
/LeChok
@LeChock
Jeps - Mads har position igennem hele hånden, og kan derfor ikke blockbette river.
Så ude af position i denne situation er netop at have position.....dejligt forvirrende:-)
LeChok -
Som Slyngelstuen skriver, så er "ude af position" ment i forbindelse med blockbet ;-)