Aller første hånd, Pacific poker, deep bord, villain er totalt ukendt.
Åbner QQ på knappen han flatter
Flop 3♥ 5♥ 5♦ pot 60
Hero better 45 villain caller
Turn 9♠ pot 147
Villain donker fuld pot 147 hero caller
river K♠
Villain leader hurtigt all in, for ca 1300
Simpelt Sanity check 5/10 HU deep
Det er godt nok et strange play, en mulig hanske kunne være K9, vi er kun godt ind mod air og 9x. Uden nogen reads og dynamik foretrækker jeg at folde og venter på et bedre spot, frem for et crying call.
/peter
Jeg kommer sgu ikke væk her... det ligner trips/FH eller komplet air som spillet, så jeg vælger ikke at give villain credit for at være ukendt. Dog virker det lidt ulækkert, at han shover i billetten, da kongen må formodes at ramme vores range en del gange, men det kan jo være, at han tænker på dette niveau.
Jeg tror de færreste vælger at spille nogen 2 par combo's på denne måde, så call og lav en note på aben uanset, hvad han måtte dukke op med...
Hvordan er det lige at kongen kommer ind i vores range på river? Kongen er meget sjællendt i vores range, hvorfor det præcis er et godt kort for villian at bluffe på. De gange vi skulle have kongen i vores range (busted FD) har vi stadig et super klamt spot.
Du ligner ret meget det du har, og det er et meget close spot. Villian repper kun trips+ her imo, tror sjællendt han shover med en klonket K her? Hvordan er hans timing på river? Vil mene det er afgørende ift. om kongen kan være i hans range. Spottet er marginalt, og timingen og mit read på villian betyder en del her. Intet galt i at folde, men synes også call er ok. Oftes er jeg dog nok en tøs og folder for 150BB's