Hej alle.
Så er det blevet nemmere at få info om "Showdown In The North 2005"
Klik dig ind på: [a:http://sitn.aalborgmob.dk/][a]
Her finder du det hele invitationen i ny og forbedret form.
Derudover kan jeg med glæde nævne at Empire Poker har valgt at bakke op om turneringen og sponsorere chips/kort osv.
Så tak til Empire Poker herfra :-)
Som altid svarer jeg gerne på spørgsmål ang. turneringen her i forummet. Ellers kan man trykke på linket feedback i invitationen og komme videre til Aalborgmob.dk forum.
Mvh Mika
SITN2005 UPDATE
Er det bare mig, eller er Empire den sidste tid gået pr-amok... eller pr-allin, så at sige? Synes de har ret mange stunts kørende i DK efterhånden...
I denne forbindelse skal det siges at det er os der har taget kontakt til Empire og ikke omvendt.
Det er ikke Empirepoker der står bag. Det er stadig helt og holdent et privat projekt. Nu står der bare EmpirePoker på chipsene/bordene/kortene
Så vi er da taknemmelige for at de oven i deres mange andre aktiviteter har haft tid til at støtte et projekt hvis målgruppe måske ligger lidt væk fra deres normale pr-målgruppe...
Mvh Mika
Ved godt, at I står bag, og regnede også med at I havde taget kontakt. Har bare efterhånden hørt at de går stærkere ind med sponosorater her og der...
Det er da helt sikkert fedt, at de gider. Kom bare til at tænke på det var eksploderet på det sidste...
Det er ikke kun Empire der har vist interesse for at være sponsor, så det kan lade så gøre at afholde flere af denne slags arrangementer.
Lyder til at blive et spændende arrangemet i "det mørke nord";-) Håber vi kan lave en bilfuld herovre fra djævleøen.
Mht Empire. Fint at de er med på banen. Håber dog IKKE at vi skal spille med deres kort, de er desværre helt værdiløse...
@Goodfold: Har ikke haft et sæt af deres kort i hånden endnu. Tjekker lige kvaliteten... Er den så dårlig som flere har givet udtryk vil der selvfølgelig blive købt ordentlige kort hos Pokershop.dk som jo også bidrager med sponsorgaver til turneringen :-)
Mvh Mika
Edit: Tror bestemt det bliver muligt at samle folk til lidt biler fra det sjællandske. Interessen fra Sjælland har ihvertfald været stor indtil videre :-)
@ Miwala
Kan du ikke oprette en tråd med opdateringer på tilmeldingerne, så man kan se hvor mange/hvem der er med.
Det kunne evt. øge interessen blandt dem, der ikke har meldt sig til.
Har du modtaget den mail, jeg sendte til dig?
@Elvis500
Vil ikke oprette en tråd med navnene på dem der er med. Det er op til folk selv om de vil frem med navnet.
Men antallet af deltagere vil løbende blive opdateret. P.T. er der 7 tilmeldte men regner bestemt med at vi kommer på den rigtige side af de 30 og anser det heller ikke for usandsynligt at turneringen bliver totalbooket med 60 deltagere, hvilket vil give nogle rigtige gode præmier at kører efter.
Men mange venter med at tilmelde sig til efter jul og sidste tilmelding er også først d. 220105 så regner med at se en del tilmeldinger i løbet af januar.
Har set din mail... Svarer lige når jeg får bedre tid...
Mvh Mika
[a:http://sitn.aalborgmob.dk/][a]
@Miwala
Empires kort er for dårlige at spille med. Det er papirskort, som er dårlige at blande, og som flosser i kanten. Jeg har selv blandet dem i 4 timer forleden i København. Jeg savnede mine gamle NTP-kort, som bare holder og holder og holder og .... :-)
Men Empire er blevet gjort opmærksomme på problemet. Så måske der er en løsning sidst i januar.