SÅDAN !! Lige vundet min første sejr i snart et halvt år :D
Rejsegavekort til StarTour :D 10K til nr. 1 og 7K til nr 2 og 3..
Blev nummer 5 sidste uge, så det var på tide...
Og så i en FREEROLL, det er vist det der hedder: GOD VALUE :D
Go aften alle....
Sjælden sejr - 10.000kr til StarTour
Takker mange gange :D
Nu er det store spørgsmål, hvor skal man invitere kæresten med hen?
Nogen forslag, budget må godt overskride de 10K
Super nice, Tillykke!
Hvorfor er der ingen der har oplyst mig om de Freerolls, kan se det var den sidste idag. - Gid man kunne leve af at rejse : )
Tillykke. :-)
tillykke ;) jeg shippede et til 7000
lavede os en 3 plads i live tur i fredags været en god pokerweekend
God Tur... grækenland, i kan snildt få luksus for den skilling, i en uges tid :)
@ Fanatic
Nu er jeg selv udvandret fra Esbjerg sidste år, efter 20 år, så tror ikke lige det er der jeg skal nyde min ferie :D hehe
Tfs ingemand ;) shit der var mange fisk med, en skam jeg kun nåede at spille med to gange, 1. og 5. plads :P
Grækenland... INSTA!
Ved ikke om jeg er så hooked på Grækenland, synes mere det er et pensionist og familie paradis :P har været der 5 gange i min barndom, og synes sgu ikke lige det er så tiltalende.. Hva siger folk til Phuket, er det et no-go om sommeren, eller?
Altså hvis den skal være den vilde ferie, så vil jeg da foreslå du finder all inklusive rejse til Caribien eller som du selv siger Thailand af den stil :)
Men kan nu også anbefale Egypten Sharm el shiek
Problemet er at destinationerne er begrænset til StarTour, og deres udbud til Caribien er yderst begrænset, og kun til vinter, hvis jeg husker rigtigt :)
Egypten er prøvet et par gange, så hellere prøve noget nyt :)
men takker for forslagene..
hej kan helt sikker anbefale phuket ,os om sommeren ;) jeg tar derned med datteren ,os selv om jeg ik havde shippet i går super søde mennesker og fantastisk natur ka slet ik få nok af ja bare asien i det hele taget ;)...