Hej
Er der nogen der vil bytte nogle $$ paa Tilt for nogle $$ fra Stars??????
Jeg sender selvfolgelig foerst.
Paa forhaand tak
Skal bruge $4-500 paa Tilt
Hey...
Det kan vi sagtens finde ud af. Du kan bare overføre til min stars-konto (samme nick - Oakmeal), og så får du dem fluks overført til din Tilt-konto... Interesseret??
Med 6 forum indlæg, ville jeg nok passe lidt på Oakmeal. That's all im saying.
Giv dog manden et break, hvad for dig til at mene at han skal passe på?
Forsøger jo bare at hjælpe. Mht. de seks forumindlæg: Tjahh...man skal jo starte et sted.
Uden tvivl! Det bebrejder jeg ham skam heller ikke, og hvis OP vælger at bruge en anden mand, er det også bare fjong.
Oakmeal - hvor bliver mine $200 paa Tilt af ????
Har sendt dig PM med Tilt brugernavn for lang tid siden
Lige meget om du er blevet snydt eller ej, så er det altså ik særlig smart at sende $ først, til en som kun har 6 forum indlæg
lad os nu se - jeg tror nu paa ham, men hvis ikke kan sagtens finde ud af hvem han er alligevel, saa ingen problemer herfra
håber det bedste, så vi ikke skal til det igen.
sørgeligt hvis man ikke kan hjælpe hinanden, uden frygt for at blive snydt.
ja - bare rolig
lad os nu lige give ham en chance. Dagen er ung endnu :-)
SICKKKKKK....
Nixen - Jeg har vist desvaerre vaeret lidt dum/naiv, men nu maa vi se.
Er jeg den eneste der studsede over overskriften?(planlagt tilt :) )
Jeg giver ham lige lidt tid. Der kan vaere sket saa meget.
Jeg er selv i brancen og kan ret hurtigt skaffe hans rigtige brugeroplysninger (hvis jeg vil). Googlede selvfolgelig hans navn inden pga de 6 indlaeg og tror rent faktisk paa det stadig er ham - naiv som jeg er :-)
Og ikke $400 - kun $200 og saa ville jeg overfoere resten efter hans foerste overfoersel, men det gjorde jeg selvfolgelig ikke.
Nej nej nej, hvor mange gange skal i tages ved røven her inde ??
Og til alle jer snydere lav sku da nogle flere indlæg så kan i også tage røven på resten af de tumper i den her tråd.
Det ville være nice med en liste på pokernet.
En liste for dem man kan stole på.
En liste for dem man ikke kan stole på.
Tvivler på du kan finde frem til ham, hvis han bare har haft lidt hjerne og brugt f.eks. en offentlig computer.
MEn jeg sagde det..
Jeg forstår stadig ikke hvorfor antallet af forum indlæg har noget at gøre med folks troværdighed?
MrP
Jeg ved nu allerede hvem det er - og ikke gennem hans IP-adresse, men gennem hans username paa Tilt/Stars. Det havde jeg sikret mig inden jeg overfoerte.
Saa lad os nu se - mon ikke mine $$ dukker op alligevel, men jeg skulle vist have valgt en af de mere "kendte" brugere til at bytte $$$$$$ :-)
men han har ikke spillet tuneringer for dem.. så lad os håbe der er tale om fejl...
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Oakmeal/poker/results/4A088B54387343BEAB8DC02723382773.html?t=2
Hvis der er en troværdig gut herinde HS spiller , der sikkert har $ på alle de store sites , må der være en god forretning i at overføre $ for et 3 % fee ...
Selvfølelig overfører man ikke før man har fået først.
Alle ville være glade , vores helt tjener 3 % og "kunden" får en sikker overførsel.
NB forstår ikke helt hvorfor folk ikke selv fører deres penge rundt med eks Neteller ??
Mvh Søren
Jeg vil gerne bytte fra tilt til stars hvis du stadig er interesseret?
men det kan først blive kl 15.30 ca, da jeg er på job..?
han har ellers en fin face profil, hvis navnet i profilen passer:)
Han står også som journalist inde på facebook, og samme gør han her.. Så det er nok ham :)
at tage procenter af overførsler er sgu sick, ligeledes er det at overføre til ukendte profiler.
@MrPaulsen
Ingen tvivl om Johannes Nord Jørgensen er journalist, spørgsmålet er om Oakmeal = Johannes Nord Jørgensen.
Hej folkens
!000 gange undskyld... Da Herluf ikke postede mere i tråden i går eftermiddag, gik jeg ud fra, at han havde fundet en anden bruger. Jeg var et smut i parken, og har ikke været på pokernet siden. Er som sagt ny bruger på dette forum, og jeg havde ikke regnet ud, at Herluf havde PM'et mig.
Sry
De $200 er naturligvis overført. Beklager ulejligheden.
Godt at det hele gik som det skulle.. :D
Og de levede lykkeligt til deres dages ende :)
Altid godt med en god slutning.
$$$$$ er modtaget
Oakmeal var ham som jeg regnede med, saa godt jeg/vi trods alt gav ham en chance uden at svine ham for meget til :-)
Alt andet ville ogsaa overraske naar man tjekkede OPR
Saa ingen problemer med Oakmeal herfra. Det er hvad der kan ske naar man er ny bruger
@NVM
"Jeg forstår stadig ikke hvorfor antallet af forum indlæg har noget at gøre med folks troværdighed?"
Tænk igen.
Okay, jeg gør det for dig: Hvis en bruger har 2500 forum indlæg, er der en god sandsynlighed for at personen er kendt af nogle personer herinde på pokernet. Derudover er det ikke sikkert at en person der har brugt så lang tid på at være på dette forum, gider smide sit ry og omdømme væk.
En meget ny bruger, der som i dette tilfælde havde under 10 forumindlæg, kan være relativt sikker på at slippe godt fra eventuelt svindleri og har heller ikke noget ry at miste.
Er det til at forstå?