Jeg skal bruge en bærbar der kan køre Revit 2018 og den skal gerne holde minimum 4 - 5 år. Håber der er en med forstand på hardware der gider hjælpe mig med at finde en ordentlig computer for jeg er selv lidt uopdateret på området. Den må også meget gerne kunne køre PUBG, Call of Duty og nogle af de lidt nyere spil men det går jeg næsten ud fra den allerede kan.
Den skal have en ordentlig processor(Multi-Core Intel® Xeon®, or i-Series processor or AMD® equivalent with SSE2 technology. Highest affordable CPU speed rating recommended. Autodesk® Revit® software products will use multiple cores for many tasks, using up to 16 cores for near-photorealistic rendering operations)
Et ordentlig grafikkort og skærm som kan køre med 1920 x 1200 opløsning(DirectX® 11 capable graphics card with Shader Model 5 as recommended by Autodesk.)
15.6" Skærm
16 GB Ram
SSD Harddisk(gerne 500gb),
Netkort, Trådløst netkort(Skal understøtte standard A-G, N), 5 GHz)
Lige nu har jeg en Lenovo-Y50 der er ca 2 år gammel som jeg har været ret glad for, så hvis det er muligt vil jeg gerne have en nyere model af denne medmindre der findes noget som er bedre.
På forhånd tak.