hejsa
jeg er under et sideskift blevet "tvunget" til at bruge neteller som overførselsmiddel, da min nye side ikke godkender visa elektron.
Jeg flytter pengene fra min konto til min neteller konto, skal til at sætte dem ind på siden, og bang min neteller konto lukket.
da det er et betydeligt beløb i forhold til gennemsnitsdanskerens årsløn finder jeg det ganske ubehageligt, da jeg intet forhold eller kendskab har til neteller, andet end de 4-5 spillere jeg stoler meget på, som sagde god for siden...
anyways tog fat i support som lovede de ville ringe og telefonisk vertificere at jeg var ejeren af kontoen, indenfor 1 time. Kontaktede dem dagen efter, og de sagde 1-3 time, dette var i dag kl 16, har intet hørt endnu....
jeg ville ikke bede nogen fra PN om hjælp hvis jeg på nogen måde selv havde noget i klemme, men dette kan jeg selvfølgelig kun give mit ord for :), men ville meget gerne hvis nogen herinde har en kontakt indeni neteller som kunne kigge på hvad problemet er...
og vil ikke hænge neteller ud, jeg kender ikke rigtig noget til det...finder bare situationen og uvidenheden yderst ubehagelig...
nå god weekend ;)
skal bruge en kontakt i Neteller
@ sayallin
Ro på selvom det er svært i din situation. Men første gang der bliver sat et stort beløb ind på ens neteller konto, lukker de den næsten automatik, for at sikre sig at alt står rigtig til.
De ringer dig op og du skal svare på nogle spørgsmål og vupti - din konto er åben.
God weekend.
@ TheVestein
Har du læst hans indlæg eller???
Hvis du kommer op med en "direkte" mail, hvor de gider svare, så må du meget gerne sende den videre..
Jeg kan heller ikke få fat i dem. Kontaktede dem første gang sidste lørdag, og intet svar endnu (Har skrevet yderligere 2..) Samt ventet 15-20min på deres telefonsupport, hvor jeg dog blev nød til at smutte pga. arbejde..
Vil anbefale dig Moneybookers istedet.
bumper lige tråden....
har stadig intet hørt fra neteller og de svare ikke tilbage på mails, ved godt det er weekend, men alt efter hvor penge der står på de accounts som de "fryser"/"lukker" af sikkerhedsgrunde må de vel kunne regne ud at det er en god ide lige at få en løsning før de smider hawaii skjorten på og holder weekend...
er der virkelig slet ingen pokernettere der har en som kan svare?
Neteller har simpelten den ringeste kunde service ever, og vil også anbefale Moneybookers i stedet, men forsøg at fang dem i live-support, det gjorde det for mig, da jeg var i samme situation som dig.
ja totalt ringe support har prøvet at få fat i dem i 14dage og ingen respons
Helt standard fra Neteller, du skal nok få dine penge, men det kan tage noget tid...
kontakt den i live support, plejer at være det eneste sted det kan lade sig gøre.
s8anspawn
hvad mener du præcis....de kan vel ikke tilbageholde midler uden grundlag eller personlig kontakt?
til alle, obviously har jeg siddet 30 min i kø til deres support en 10-20 gange nu, efter 30min skriver den så at ingen "agent" er til rådighed i øjeblikket...
sendte en mail til dem og får bare hvad der ligner et standard svar tilbage...der står vist ikke noget hemmeligt i, så går ud fra jeg kan poste ude probs.
"Dear Member,
NETELLER is pleased to announce a new web-based service to submit your questions! Please click on the link below to send a question to NETELLER Customer Service:
help.neteller.com/cgi-bin/neteller.cfg/php/enduser/ask.php
NETELLER will no longer reply to questions sent by email; we will not be answering the email you have sent. To submit your question, please click on the link above.
If you have attached identity documents to your email to us today, please send a new email with those attachments to the address below:
If you live in the European Union, please email your identity documents to xxx
If you do not live within the European Union, please email your identity documents to xxx
Thank you for your question, and we look forward to assisting you on our new page at:
xxx
Sincerely, Neteller"
ehm...det sidste side de linker til, er deres livechat som jo som sagt ikke virker....jeg bumper lige tråden igen i håb om at en eller anden har kontakt til en person i neteller
come on der må være en
God damn neteller!
Jeg har en neteller account med $$ på - det er godt nok ikke mange, men det er nu heller ikke det der er problemet. Jeg ville gerne tage kontoen i brug igen, men kan ikke huske mit password eller svaret på mit security question. Jeg har prøvet chat supporten, som bliver ved med at henvise mig til forskellige e-mail adresser. Har aldrig fået svar på en eneste e-mail. Det gider man sgu kke spilde sin tid på!
Moneybookers ftw!
Stop nu det tuderi. Hver gang jeg skal have fat i dem er der ingen probs, skriv en mail og vent lidt tålmodigt.. regner du med bare at sætte 50k ind også fungere alt i løbet af et sekund? Chill, skriv en mail og lad dem ringe
neteller > Moneybookers
becks
jeg regner med at når jeg sætter penge ind på en side, så tager de kontakt til mig, hvis der er noget de lyster at spørge/udspørge mig om...regner bestemt ikke med de lukker min konto - lover at ringe flere gange hvor man intet høre, ikke svare tilbage på emails, samt at man venter 30min på deres live support ca 6-7 gange i løbet af de sidste 2 dage, for efter 30 min at få at vide der ingen ledig agent er pt.
chill? nu er jeg bare i tvivl om hvordan man nogensinde kan køre en forretning på den måde - og jeg vil blot gerne have kontakt til en manager eller noget derinde fra, og få mine penge så langt væk fra den side som muligt, da det lugter meget af fusk :-)
igen BUMPPPPPPPPPPPPPPPPPPp
Har aldrig haft nogle issues med NetELLER. Håber da de åbner de konto igen :-) Jeg ville ihvertfald også sige god for dem.
/kall
NETeller kan være tunge at danse med. Men det er absoult ikke noget fusk.
@sayallin - forbered dig på at de vil have div. dokumenter fra dig når det lykkedes dig at skabe kontakt (pas-kørekort-regning fra el-selskab eller lign.).
Jeg vil godt garantere dig at dine penge er sikret. Folk har generelt svært ved at komme ikontakt med NETeller, personligt har jeg dog fået svar på mine mails inden for en time. Dog skal det siges at jeg selv lige har fået lov at vente på livechat i en halv time, hvorefter "request cancelled). Det kan altså også bringe mit pis i kog, hvilket de lige har fået at vide i en mail (det rager dem sikkert en høstblomst).
Det hele handler blot om sikkerhed og regler som NETeller er underlagt. Jeg kan godt lide måden de gør det på. Eksempelvis, hvis der bliver logget på din account fra en udenlandsk IP, bliver din konto instant lukket, hvis ikke du har informeret dem om at du er taget en uge til Kuala Lumpur inden.
Det giver mig en vis tryghed i at mine penge er i sikre hænder.
Jeg håber det lykkes dig inden for nær fremtid at få styr på dine midler :-)