Skrill logon

#1| 0

Jeg har ikke brugt min Skrill konto længe, men har nu fået brug for den.

 

Efter password følger 2-step verification, men jeg har skiftet telefon og får ingen kode. 

 

Kundeservice virker til at bestå af en FAQ som ikke giver svaret.

 

Nogen gode forslag?

26-04-2020 13:28 #2| 1

Prøv og skriv til [email protected] ellers kan du skrive til dem på Facebook

26-04-2020 13:52 #3| 1

de er også hurtige til at svare på twitter. Så ingen problemer de skal nok fikse det :)

26-04-2020 14:25 #4| 0
OP

Tak for input.

 

Jeg fandt faktisk et meget lille og meget utydeligt <mail>-symbol nederst i en enkelt af FAQ artiklerne. Kan se den går til Skrill@skrill.com og ikke help.

 

Har prøvet det samt FB og venter svar. Skal nok opdatere når sagen udvikler sig.

26-04-2020 15:16 #5| 1

Jeg havde samme problem. Forklarede det i en mail og 2-3 uger efter ringede der en support medarbejder til mig. Efter mange spørgsmål om mine oplysninger og konto osv fjernede de 2faktor beskyttelsen. 

26-04-2020 16:13 #6| 1

Havde også selv samme problem. de er som regel ikke så hurtige. Facebook og Twitter er nok det hurtigste. Ellers kan du ringe til dem, men der er normalt også 20 min ventetid, men haster det så prøv +1 855-719-2087

26-04-2020 18:54 #7| 0
OP

Thx igen.

 

Hvis det tager 2-3 uger har jeg ikke behovet længere. Hører jeg ikke noget i morgen, prøver jeg at ruske op i dem på twitter.

26-04-2020 21:35 #8| 0

Da du fik din token, fik du også nogle reserve koder til denne situation. 

Er de også gået tabt?

28-04-2020 20:18 #9| 0
OP
Daemonen skrev:

Da du fik din token, fik du også nogle reserve koder til denne situation. 

Er de også gået tabt?

 

 Jeg har brugt app, ikke token.

28-04-2020 20:22 #10| 1
OP

Jeg har modtaget opklarende spørgsmål om personlig info pr. mail i eftermiddags, og netop svaret. Stay tuned :)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar