Eneste history omkring viliain er at jeg har presset ham af en hånd på et paired board med air uden at vise op ( han virker altså en smule weak). Jeg har samtidigt været ret aktiv de sidste 4 orbits. Jeg så skrub hånden og tænkte der kunne være noget om snakken.
Jeg raiser ikke mere pre da jeg ikke vil bygge en for stor pot op, men vil sådan set bare have limperen HU med position, fejl?
Jeg har desuden været kraftigt running bad længe nu, og det har haft markant indvirkning på mit spil. Det skal derfor ikke udelukkes at HERO i dette tilfælde i virkeligheden er en DONK, deraf HERO/DONK ;-)
Er denne hånd spillet over aggro?? Ita_est siger altid man skal være den aggresive spiller ved bordet, hmmmmmm.....
Jeg sætter ham ik på flush da den normale DONK på dette level og site normalt ikke leader den, men check kalder den til river og stikker all in der!
erik is at seat 1 with 101.50
mikelot1 is at seat 2 with 133.94
HERO/DONK is at seat 3 with 246.40
Polarski is at seat 4 with 217.85
garfield13 is at seat 5 with 75.00
erik posts the large blind 2.00
garfield13 posts the small blind 1.00
garfield13: --, --
erik: --, --
mikelot1: --, --
HERO/DONK: Q♠, 8♠
Polarski: --, --
Pre-flop:
mikelot1: Call 2.00
HERO/DONK: Raise 6.00
Polarski: Fold
garfield13: Call 6.00
erik: Fold
mikelot1: Call 6.00 pot = 20$
Flop (Board: 7♥, 8♥, 2♥):
garfield13: Check
mikelot1: Bet 16.00
HERO/DONK: Raise 42.00 ???
garfield13: Fold
mikelot1: Call 42.00
Turn (Board: 7♥, 8♥, 2♥, 2♣):
mikelot1: Check pot = 104$
HERO/DONK: All in ???
Skrub hånd nl200
Jeg ville ikke spille den.
Du er nede til overparet, et set, flushen og AK med en hjerter, 9T med en hjerter og 56 med en hjerter har mange træk. En typisk begynderfejl er at spille marginalhænder alt for ofte og alt for hårdt. Sæt dig som mål at øve dig i IKKE at gøre dette. Lyt til noget god musik og føl de kropslige vibrationer, før du spiller en hånd. Jeg har mange gange oplevet, at kroppen sagde: 56os: Kanon hånd! Men efter to reraises før floppet er den skubbet i søen. Lidt nederen ved et flop på 3 4 7!
ARGH!
@ita
"En typisk begynderfejl er at spille marginalhænder alt for ofte og alt for hårdt"
Ved sgu ikke lige om jeg vil kalde mig selv for begynder, men lad nu det stå i det uvisse. Tror alle laver fejl, måske lige pånær mesteren :-)
Nu ved jeg ikke om du spiller så meget SH?? Men Q8s er da ikke den ringeste hånd man kan spille, det har tidligere på PN været bevist at den var meget svær at slå.
Tror du ik han re-raiser med evt. straight/flush draw? Og hvis han har det, så skal han da ikke have free card til hverken turn eller river?
Jeg ved ikke hvad for noget musik du lytter til eller hvad for noget græs i ryger i gym. nu om dage. Jeg spiller det samme poker lige meget hvad der er i baggrunden, pånær måske lige tv1000 efter kl24.00 ;-)