Sorry for blowup.
Slet
in befoere djowgern........... STD :)
Slet
Fedt at oprette badbeats hvor man rent faktisk ender i plus for hånden:)
@PTP
hvis vi alle skulle poste sådanne standarde hænder, ville PN blive overfyldt med beats-tråde.. Denne her tråd er direkte latterlig imo! Man får jo disse beats 100 gange om dagen hvis man multitabler, ffs..
lol ja djoffer, havde jeg sgu ikke engang set, det gør bare tråden endnu mere latterlig! månedens værste post i denne kategori!
Tilter så sygt over de her tråde. Har i nogensinde prøvet at runne virkelig dårligt eller hvad?????
Og ja, jeg er fucking mavesur, og ja jeg er inde i det største downswing ever .......... fml
puha det er godt nok nogle grimme beats...tænkt hvis andre også blev ramt af sådan nogen i ny og næ...
Jeg tænkte det samme :(
Tænk sig at limp/call et jam og et call med AT, for at stacke en der har T2 på et T high board for overall profit i hånden. Ad ad ad!
og så sletter OP :D
@caspergj
Er det 2 uger dit downswing på nl10 har varet?
Hvor lang tid har du spillet? 4 måneder?
lol på dig :)
@MartinB
Nu er du nød til lige at fortælle mig hvor dit hate kommer fra. Jeg kan huske at have været lidt provokerende overfor dig i én tråd, hvor du sviner folk uden grund. Udover det har jeg aldrig gjort dig noget - var endda pisse flink med gode og positive kommentarer til dig på Donkr, da du ramte et downswing og havde det dårligt personligt.
Du ved intet om mig og kender mig ikke. Jeg spiller ikke nl10. Mit downswing har været over ét halvt år, hvor jeg har runnet elendigt. Du af alle mennesker, burde have forståelse for, hvor trist det er at runne skidt, når poker er den eneste indtægt.
Jeg har spillet poker i 5 år - og er vindende. Desuden grinder jeg slet ikke cg :)
Min generelle holding til dig efter du svinede en tilfældig person uden grund, samt din konstant nedladende attitude som "lol på dig" gør at jeg mener du er et fjols. Men hvorfor du har sådan et konstant hate til mig forstår jeg simpelthen intet af? Er det fordi jeg forsvarede ham gutten eller hvordan?
@caspergj
MartinB er usympatisk og uden empati det beviser han i hver tråd han skriver i, tror ikke det er personligt han keder sig vel bare og har lavt selvværd.
Hvordan er jeg usympatisk og uden empati?
Jeg har ærlig talt ingen ide om hvad du fabler om, og heller ikke hvorfor at TomNash skulle give dig ret i det. Jeg er ret ligeglad med hvad 2 personer jeg aldrig i mit liv har talt med måtte tro om mig, men jeg er alligevel lidt nysgerrig fordi du bruger så store og dømmende ord som du gør, så gider du ikke fortælle mig hvad grundlaget er for det?
du er sød djowgern, bare lad mig mærke smerten fordi du er så mavesur hele tiden ♥♥
Nå men jeg venter spændt på at høre fra dig NVM og evt TomNash, glæder mig virkelig meget spændt på at høre hvad grunden til jeres pludselig udfald er, eller eventuelt eksempler som kunne gøre at det ville være rimeligt at kalde mig usympatisk og uempatisk.
♥ trolls ♥
mærkelig drejning denne tråd har taget :D
Ok det var måske formuleret forkert, det skulle nok have været sådan her.
MartinB virker for mig meget usympatisk og uden empati det synes jeg han beviser i hver tråd han skriver i, tror ikke det er personligt han keder sig vel bare og har lavt selvværd.
Det bygger jeg på de indlæg jeg har læst, som du har skrevet. Når jeg får tid kan jeg godt hive et par tråde frem.
@NVM
Det er du meget velkommen til, jeg kan ikke lige forestille mig at din galde er begrundet, men du kan jo finde et par tråde frem hvor du mener jeg fremstår som udtalt.