Slet
Slet
Køb en ny. Den næste plejer at virke.
Fulgte ikke nogle med, da jeg købte den igennem et firma, der gik broke.
Kan du ikke selv se ironien i det?
Du spørger om vi kan hjælpe dig med at installere din scanner. Men du nævner ikke engang hvilket styresystem du bruger.
Hvordan skal vi kunne give dig noget som helst seriøst svar, når vi INTET får at vide om omstændighederne?
Hent driver + programmer + manualer hos producenten, så skal du nok få det til at køre...
Som Gambooool skriver, så skal der flere oplysninger til hvis vi skal tættere på!
Det er meget standard, at firmaer der er tæt på at gå broke åbner alle kasser med alle deres varer og fjerner samtlige manualer. Det er HEEELT standard... eller...
Det er i orden at have brug for hjælp, men som Gamboool skriver, så forhelvede skriv noget mere information.
Forestil jeg skriver "min bil vil ikke starte" hvad skal jeg gøre ?"
"Jeg kan ikke få min mus installeret hvad skal jeg gøre?"
Altså kom nu lige på banen mester. Model/mærke ? Googlet om der skal bruges driver som der højst sansynlig skal. Hvor kan man så evt downloade dem ?
Basis hvis du skal have hjælp, så stil nogle kriterier så vi i det mindste kan hjælpe..
For når der "endelig" kommer en dejlig tråd ang folk der sætter tingene op, så hjælper PN gerne, og du slipper for at få alle de sure opstød som folk kommer med.
Du har 7083 forumindlæg hvilket er mig en gåde du så laver sådan et OP her !
Model: CanonMP 250series
Har søgt på google, men der er kun videoer med hvordan man pakker selve printeren ud.
Hvad med Canons hjemmside...
Er det ik den her : www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Inkjet/PIXMA_MP250/ (søgetid < 1 min)