slet
slet
Det lyder som om Leonardo DiCaprio har været i det muntre hjørne i går.
Du er helt klart syg i låget!
Når piger nusser eller aer mig på ryggen tænder jeg helt af, for det gjorde min farmor altid.
Nhaa... du savner hende bare. Alternativt ER du nekrofil men møder ikke så mange nye døde mennesker i din hverdag, så du projekterer det over på en du kender :-)
Mvh.
Eksplicit
Jeg blev jagtet af Niang fra Marseille hele natten, fordi jeg havde "The Precious" på mig. :D
Har sku ikke prøvet noget med fam eller lign :-)
Men ja man har nogle syge drømme en gang i mellem..
Tror ikke der skal tænkes dybere over det.
Måske det er tid til lidt fisse?
Jeg har taget en del kurser i drømmetydning og lignende.
Min diagnose vil være, at du er seksuelt frustreret til hverdag. Du har et utilfredsstillende sexliv. Dit sexliv trænger til at blive spicet op med nogle nye idéer. Dette er din underbevidsthed der forsøger at give dig idéer til, hvordan du kan spice dit sexliv op. Dybt nede i din underbevidsthed synes du tydeligvis, at din farmor er en sexet, lækker kvinde. Hvis du ikke hurtigt får gjort noget ved dit sexliv, vil denne fantasi om din farmor blive mere og mere virkelighedstro, og inden for bare et par uger kan den have groet sig så fast i din underbevidsthed, at du simpelthen ikke kan komme videre med dit liv, før du har knaldet din farmor.
Jeg har set det masser af gange. Folk der har nogle lettere bizarre drømme, men som nægter at udleve dem. Jeg kendte engang en person, der drømte, at han blev ordnet af en kanin, men han nægtede, på trods på af adskillelige opfordringer fra min side, at lade dette ske. Siden gik mandens liv fuldstændigt i opløsning, og han er i dag politiker for dansk folkeparti. I kender ham måske som Mogens Camre.
Så mit råd til dig er:
Just do it.
@Jizzlen
Skal han så grave hende op?
Hvad hvis den man drømmmer om er kremeret, så er man chanceløs?
Eksplicit
Ja.
Eller finder en der minder en on personen. Underbevidstheden kan ikke altid se forskel.
Hvis problemet er meget nyt, kan det også nok, blot at masturbere nogle gange, mens man tænker på, hvad man godt kunne tænke sig at gøre ved vedkommende (farmor i dette tilfælde).
Ok det kan tænkes at jeg kom til at hacke Simselsg´s konto her... men det vides ikke helt ;)
Hey OP.
Du behøver ikke på nogen måde at være syg for at have den slags drømme:)
Et bud på en analyse ud fra min viden efter 5 år på psykologi på universitetet er, at hun repræsenterer en del af dig. Der er noget ved hende som vækker genklang i dig selv, og den del har du muligvis for nyligt stiftet bekendtskab med. Du finder det interessant og kan højest sandsynligt godt lide den nye side af dig selv og vil gerne komme i nærmere kontakt med den.
Det seksuelle kan du vælge at gå nærmere ind i, eller blot se som noget der tiltrækker dig.
Kig på om du for nyligt har oplevet nye sider af din personlighed som du finder tiltrækkende og undersøg, om det er noget du gerne vil dyrke mere af.
Mvh Anders
JEG HACKEDE SIMSELSG's BRUGER!! ALT ER EFTER MIT PÅFUND!
[ ] Lexus har hacket SimseLSGs account
[x] SimseLSG har fortrudt sit indlæg og hacket Lexusclones account
Syge drømme.. Tjah dem får jeg sku en del af. Det kan være alt muligt. Den sidste slemme jeg havde var at jeg boede i en eller anden dansk semi-ghetto og så kom jeg op i min lejlighed jeg ikke vidste jeg havde, og der så jeg 3 mænd stå og torturere en kvinde til døde.
Det var ikke særlig behageligt... :/
Ellers drømte jeg også en rigtig grim en om en kvinde der sad i kørestol og som jagtede mig, og hendes ansigt havde ingen mund,næse,øjne eller andet da det var gammel hud som var blevet lappet over hendes ansigt. Rimelig freaky...
Da jeg var mindre drømte jeg også tit noget ala at hele verden var små sandkorn på et bræt og at pludselig ville det hele gå under og så blæste sandkornene væk.
Jeg har haft rigtig mange ubehagelige drømme gennem mit liv og får det stadig :(
Skriv en bog om det martin!!
Okay, kun om mine drømme? jeg ved ikke hvor lang den bliver så... Kender du nogen forlag der eventuelt kunne skrives en kontrakt med?
Jeg fik 9 i skriftlig dansk i niende klasse så jeg vil da mene jeg ka stav
Nej, så er man blevet brændt af...
Hmm, det vel bare et tegn på du savner hende? At du så drømme noget så bizart om hende. Tja det kan da være du har tænkt meget på sex i løbet af dagen, og derfor har du fået denne mærkelige drøm.. Det kender jeg da fra mig selv. Hvis Jeg har set eller tænkt på noget i løbet af dagen, så drømmer jeg om det om natten. Jeg elsker især de drømme hvor jeg afgør en fodboldkamp i overtiden. ;-)
Freaky drømme... hmm, at man har bollet en af de der handskedukker eller hvad de hedder, hvor man styrer dem med hånden? :D
Nogle der har studeret meget psykologi der tør analysere den?
Martin B
Jeg staker dig 50/50.. 60/40 i dit favør hvis vi sælger over 150.000 eksemplarer.
Hvorfor har du hacket min bruger Sims... og btw... Føj...
@ Ploven
LOOOOOOOOOOOOOOL
@ Simse
Du får det til at lyde som om der er noget forkert i din drøm.
Det er umuligt for nogen på et forum at give et ordentligt bud på hvad din drøm betyder, der skal meget mere info på bordet, og det er nok lidt for personligt, og desuden er det her forum nok lidt for useriøst til den slags :D
Hvis du virkelig er nysgerrig så prøv at gå herind, er et jungiansk drømmetydnings forum kaleidoscope-forum.org/talk/index.php?board=5.0 .
I did NOOT...
Men Simon lad det være en lærestreg for at lade din bruger så standby på andres computere... det kunne jo være en pokerkonto der blev hacket næste gang...