slet
Du hiver da bare den ene fede aftale efter den anden hjem - helt fortjent! GL til jer begge.
he he... tak client :) nu skal der grindes...
men først imorgen da jeg liiige skal se om "flotte fyr" laver kage i den :D
elsker også dig schulle:) ♥
laver ikke andet Nollerboy:)
@MrNoller
Bare det er til vores fordel, så er jeg glad ;)
Bare for at bekræfte: Jeg har overført 350$ til Granaten11, og dealen er std 50/50 efter BI :)
God vind til os! Vind mig så et hus! ;)
YEAH lets make som dollars :)
Sideaftale;
Det er aftalt at Granaten11 må tage 15$ tours med så længe rullen er på +350$, uden forudgående afale.
Det er aftalt at Granaten11 må tage valuetours i 20$ klassen, efter forudgående aftale per mail, så længe rullen er i +400$.
Det er ydermere aftalt at Granaten11, er beta tester på mit iPoker HH converter tool (så snart jeg lige får det lagt på nettet :))
@VonMC
Hvis det har interesse, vil jeg da også gerne teste dit HH converter tool
@Flor
Dejlig ånd du udgiver der :)
he he... kan klare det når det er flor der skriver det... jeg smadrede ham hu den anden dag :D
@Florczak
Ud med den negative energi, ind med den gode, ud med den negative energi, ind med den gode, ud med den negative energi, ind med den gode :P
@JamesBon
OK cool, du er noteret :) Jeg regner med den kommer i gang i aften eller i morgen. Den er en early beta, der er udviklet i forhold til Betfred. Så håber jeg de andre iPoker rum holder standarden :)
Der kommer lidt PM info til dig/jer når den er klar.
Hvis der er flere der gerne vil, tager jeg gerne imod et par flere :)
Tjaa, nu kan jeg jo så rense dig på 11$ limit på Ipoker, er selv igang. :D
VariansAben er mit nick. :D
OMFGGGGGG hvor er det da bare sygt... 3 x 2 outere indenfor 5 min:(
LOL - som jeg da blir suget!!!!! tager en break for nu :(
efter en katastrofe start har jeg valgt at gå ned til 5.50$ sngs, men stadig 11$ tours :)
Jeg går krafteddermame snart AMOK... det er saaatme det sygeste jeg har været med til endnu da:( OMFGGGGGGGGGGGGGGGGGGG
Standarden er efter min mening væsentligt højere på Ipoker end Ongame i disse SNGs - så du skal nok vænne dig til, at ikke se så mange løse kald, som på ongame. Et godt råd er at få styr på de forskellige regs og analyser dem.
Client
Ipoker har ikke noget at gøre med spillerne, men de kort der falder på bordet, som er håbløse. :D
ude som nummer 6 til 64.20$, AQ vs KK som han timer helt ned og kalder... dejligt slowroll:(
ved det godt client, men riveren har ikke været for god ved mig :(
Opdateret med en 1 og en 2 plads :)
så er vi i plus, LÆKKERT!
endu engang opdateret med en 1 og en 2 plads :)
nu kører det!
sejr mere:)
blah ryger i den sidste efter at have kæmpe mig tilbage fra 30 chips!!!!! i en pot på 5k med k10 vs k6 mod den største spasser jeg nogensinde har spillet mod :(
done for today :)
WD!
Sikke en dejlig update at stå op til:-)
WD mate WD.
Hvordan gik det i 22$?
spillede den ikke alligevel:)
og tyty
GRRRRRRRRRRRRR... taber først kæææmpe pot med set vs løber flush, bagefter KK vs JJ 5 klør på bordet og split pot...
og nu ude... skulle ha haft 50k:(
konkluderer at det har været en ren lorte dag :D
Ja den har da været lidt ond i går!
Op på "hesten" igen :) Det går altid op og ned det skidt, og trods alt er der jo stadig overskud af spore ;)
har du ret i mate... kæmper videre nu her :)
opdateret med tours til i aften.. KOM sååå final table!
22$ tour er godkendt i aften. Du spiller bare. Jeg regner med 6 cifret rulle i morgen middag når jeg vågner ;)
tytyty :)
WOW en 1 og en 2 plads... da vi er 5 tilbage har jeg 184 tilbage i chips, men shipper alligevel :D
done for today :)
'
pis bobler inden ft i 5 dollar rebuy *:(
forhåbentlig snart FT i 10 rebuy... men kun penge til 5, det er en shorthanded
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR taber kæmpe flip med AK hvor idioten kalder med 33
nu er jeg presset :(
FORRRRRRRRRRRRR SAAAAAAAAAAAAAATAN, hvor jeg da hader det kalmme spil nogle gange, blir nummer 7 AA vs JQ mod samme donk som før... ALL in pre... flot spillet, rend mig i røven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4 x 2 pladser i 18 mands er det blevet til idag, så det er sgu godkendt! Verdens klasse payout struktur der er i de 18 mands... KUN 1-2-3 får penge, det er perfekt!
bimp!
nettet har været nede siden kl 17.30, derfor ingen spil idag... fandme da irriterende! :)
puha fik lige smæk :(
blahh bobler i alt idag :(
SKOOOOOOOOOOOOOOD DAG :)
spiller i aften :)
addict siger man ikke må whine, så det vil jeg lade vær med :D LOOOL