Rend mig.
Admin luk denne tråd.
Slettet
@Vanvid værsgo :) det koster 35 per kilo = 1300kr for 5kg :)
www.qntuk.com/index.php/fitness/qnt-delicious-whey-protein.html
@Mr_K
LOL
Nej det vist kun Hash man ka bruge til Kage i så store mængder....og så måske lige vandpibetobak med æblesmag hvis man er hardliner...
Vil i ikke godt holde jeres hash snak ude af denne tråd. jeg vil meget gerne af med de 4x5kg jeg har og jeg sælger det til underpris til dem der er interesseret. tak
Ekstremt dyrt vil jeg mene, da man nemt kan få noget pulver som er fint nok til 500-600 kroner for 5kg. Men hver sin smag, jeg forstår dog ikke at man giver 1300 for at det skal være med belgisk chokolade smag. Det er jo kun smagen man betaler for, da der er færre prot i, men flere kulhydrater og fedt end i de billige af wheys.
Men GL med salget, er jo dem som gerne vil have speciel smag i prot pulver.
Enig med Incrazy. Det er ekstremt dyrt. Du kan få god kvalitetsprotein for ca. 300 kr for 5 kg.
Men hvis du gerne vil af med det vil jeg gerne give 1000 kr for samtlige 20 kg.
tager alle 20kg til 1400 så
@Incrazy lad være med at skrive i tråden at dette er dyrt for derefter at prøve at købe det til endnu mere underpris.
du skal ikke begynde at udtale dig forkert om et produkt du tydeligvis godt ved er bedre end det du køber til 500kr og det har INTET med smagen at gøre, det kunne ligeså godt have været banan men folk ville have chokolade smag.
der er 88% ren Whey Protein i de 5kg 99% af alle protein pulver har max 80% derudover så er alle de produkter du køber til 500kr lavet af alt kasseret affaldsmad der er proteiner i, så lad nu være med at være dum og tro du kan narre mig.
alle der køber protein pulver og bruger det rigtig ved at dette er en go deal. Alle andre der åbenlyst ikke aner hvad de snakker om og er godt tilfredse med det pulver i køber i fakta til 200kr for 10kg i behøver ikke kommentere i denne tråd at det jeg sælger er dyrt osv når det er så åbentlyst at i ikke har nogen indsigt i det jeg sælger!
well nej det er ikke 80% det til 500 kr :) men forbliv da i din tro at du engang har gjort en god handel, man kan vel altid bruge lidt ekstra da 5kg jo ikke holder længe.
''Og bruger det rigtigt'' what ?
Men nej det er ikke en go deal :) det er røv dyrt for et produkt du kan få lige så godt, eller 0,1% dårligere til langt billigere penge.
71% kulhydrater
10% protein
2kg for 19,50
www.superbest.dk/produkt/hvedemel-gluten-flour
@Andy
Forholdsvist generaliserende betragtning... Tror da f.eks ikke at "The soup nazi" var ude på at tage røven på folk ;)
Her ses en næringsprofil af dit produkt:
Typical nutritional values per 100g
Energy: 411 kcal/1720 kj
Protein: 76.4g
Carbohydrates: 7.2g
Fat: 8.6g
Her ses en næringsprofil af et whey proteinpulver fra bulkpowders www.myprotein.co.uk/bulk-powders/protein-powders/impact-whey-protein/
Serving Size: 30g
Protein: 24.6g
Energy: 496.5kj, 118 Kcal
Carbohydrates: 2.1g
Fat 2.0g
Dvs. at der er 82 gram protein i det konkurrerende pulver, hvilket er fem gram mere end i dit.
Derudover er der mindre fedt i, hvilket ligeledes er en fordel.
Dette pulver koster 300 kr for 5 kg, dvs. 500 kr mindre end hvad du forlanger for dit pulver.
Forklar venligst hvad der retfærdigører denne massive prisforskel og hold dig venligst til fakta og ikke fordummende fordomme og generaliseringer.
Nogen der kan anbefale gode billige proteinpulver produkter, og steder hvor man kan købe det?
Kan ikke lade være med at tænke på at du linker til et produkt som er i en 1kg pakning.. men du har fået 4 x 5 kg spande hjem... kan du ikke linke til dem i stedet.. for når man køber 5 kg er det ovb billigere end når man kun køber 1kg af gangen...
men ellers så ser det ud til at man kan få pruduktet (samme mærke) til omkring 28 for 1 kg..
birdshake +1
♥ sælger-tråde hvor OPs produkt/pris (som bliver fremstillet som SICK fedt/billigt) bliver stillet under kritisk lup af PNs ekspertpanel og OP kommer med counter-argumenter med ild ud af øjnene og fråde om munden
er jeg den eneste der kan se fejlen i dit indlæg? i kan nedgøre mig lige så meget i vil, jeg har fået det her igennem en ven som har været dørmand i 20 år og han får det fra hans ven som ejer et fitness center i tyskland, og når han siger det er top kvalitet så tror jeg på ham og jeg kan jo selv se at det er et godt produkt og har snakket med flere der styrke træner på et mere seriøst plan der alle siger det er et top produkt.
prøv nu lige selv at se hvad du skriver herunder (det med stort) i tilfælde af du har svært ved at finde det.
det kan ikke passe at alle tråde der oprettes på PN skal fyldes med negative bemærkninger fra mennesker der ikke altid ved noget omkring emnet i tråden?
Her ses en næringsprofil af dit produkt:
Energy: 411 kcal/1720 kj
Protein: 76.4g
Carbohydrates: 7.2g
Fat: 8.6g
Her ses en næringsprofil af et whey proteinpulver fra bulkpowders www.myprotein.co.uk/bulk-powders/prote(...)/
Protein: 24.6g
Energy: 496.5kj, 118 Kcal
Carbohydrates: 2.1g
Fat 2.0g
Dvs. at der er 82 gram protein i det konkurrerende pulver, hvilket er fem gram mere end i dit.
Derudover er der mindre fedt i, hvilket ligeledes er en fordel.
Dette pulver koster 300 kr for 5 kg, dvs. 500 kr mindre end hvad du forlanger for dit pulver.
Forklar venligst hvad der retfærdigører denne massive prisforskel og hold dig venligst til fakta og ikke fordummende fordomme og generaliseringer.
hahahaha priceless OP !
@Nightwolf
Den øverste er næringsindhold pr. 100 gram
Den nederste er næringsindhold pr. 30 gram. Lettere afrundet er der altså 80 gram protein pr. 100 gram i det nederste. Dit indeholder 76.
@OP
sgu fint du lige kan citere hans indlæg - med henblik på, at det er Humseper der er nærsynet og ikke kan læse hvad der står
Men kan da lige markere det med (med stort), så du selv kan se det
Alle dørmænd på Buddy Holly er obv ernæringseksperter, der til enhver tid vil anbefale bawla middelmådigt proteinpulver med belgisk chokolade smag!
Also,
prøv nu lige selv at se hvad du skriver herunder (det med stort) i tilfælde af du har svært ved at finde det.
♥ lol ♥
byder 600kr for 5kg
I kan fucking rende mig allesammen der er ikke en af jer der er interesseret i at købe det jeg gerne vil af med så hvorfor skriver i?
det er da virkelig sjovt at jeg har solgt det her produkt til flere professionelle sportsfolk men uhha nej det er da ABSOLUTE ikke godt nok til de meget professionelle kritikere vi har her på PN hvor alle ved alt om alting.
jeg ville tilbyde dette produkt til de folk der er herinde fordi der er mange tråde med vægttab og træning og jeg ved ikke hvad og jeg skal bare af med det da jeg er på vej væk fra DK og ikke gider tage det med mig. Men giver det bare væk til nogle venner istedet for at bruge tid på at det her pjat.
simpelthen ufattelig hvordan folk der sidder bag en skærm i sikkerheden af deres hjem føler de bare skal nedgøre alt og alle de kan finde på nettet.
heldigvis er der nogle enkelte fornuftige mennesker herinde som gør det værd at være på dette forum.
Jeg har fået et parti vin som jeg gerne vil af med billigt - i kan få det for 500.- flasken... Det er det næstbedste vin i verden!
skovgaardvine.dk/product.asp?product=6425
Pris: 550.-
Dukseper:
skovgaardvine.dk/product.asp?product=6425
Indhold: 75 cl.
Alkohol: 15%
Pris: 550.-
skovgaardvine.dk/product.asp?product=3105
Indhold: 75 cl.
Alkohol: 15,5 %
Pris: 58.- (tilbud)
Den anden vin er jo tydeligvis bedst (flere %), så man skal da være tosset hvis man betaler 10 gange så meget for den du prøver at sælge!
NightROFL:
Jeg har sgu da fået det af en ven der har været alkoholiker i snart 20 år, som har fået det af en ven i Tyskland der har en bar, så skrid nu bare af helvede til og flet næbet!
---
♥ Denne her tråd ♥ ...burde næsten komme med i opsamlingen over mest morsomme tråde!
Nu byder jeg så kun 400kr
Livestrong du går bare ned i din lokale fitness center og køber dit pulver istedet for så lad os se hvad du har at sige når du har hørt hvad du kan få det få.
tråd lukket
Køb jeres protein pulver fra bulkpowders.com , der koster det cirka 1200-1300 kr for 20kg whey protein, uden smag(hvilket kun er et plus imo)
:D Elsker den slags tråde her, OP fremhæver selv op til flere gange hans fail i at scamme folk :D