Slettet
Er rimelig sikker på der må være kommet noget i vejen. DVD har altid virker total real
Er ret sikker på han nok skal kigge frem! imo er han meeget pålidelig!
hey OP ;-( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hvad sker der lige her mester trode du kendte mig !!
det var tros alt JER DER KOM TIL MIG OG SPURTE OM JEG VILLE HJÆLPE IKKE MIN IDE !!
sidste gang jeg gider hjælpe dig som mellem mand hvis det denne tak jeg få !!
at blive hængte ud som om man skulle havde urent mel i posen .. håber du få rettet det indlæg til ! !
er i chok , tror nok vi kan finde 2319 PNér der kan sige mere end god for dvdmand som har haft sin gang her i de sidste 5-6 og lånt flere 1000$ ud overført, og alt muligt andet jeg er slev blevet snydt rigtig mange gange nok 10 k Kr. men kunne aldrig drømme om at svine nogle selv ..
du ved jo nok ikke så meget om mig .. men mange ved jeg har et job hvor jeg rejser utroligt meget og derfor heller ikke altid er ved min P.C eller netbank
gider ikke rigtig uddybe mere .. alt det arbejde med det mellem mand er klart og penge er overført men der går altså lige en ekstra bank dag da jeg jo har Jyskebank .. sygt du ikke bare sms,ringer, mailer mig INDEN du laver sådan et post ;-(
DVD
Du kan stole på DVD. Hundrede 100%. Et eller andet er gået galt. tag den over PM med ham.
Om ens kæreste så var bundet nøgen til sengen, kunne man sætte dvdmand til at vogte døren, mens man hentede øl i den lokale :)
har nu også skrevet at kan få de kr i $ HER og NU og så bare sende dem tilbage når han modtager sine nok kr i morgen via. bank .. sygt man skal finde sig i sådan ting når man blot vil hjælpe ..
er sku træt af at hjælpe folk ..
1.når dvdmand stakker .. så der en der tager røven på ham.
2.Når dvdmand hjlæper få men en sviner hvis man ikke er hurtig nok, tros folk ved jeg har 100 jern i ilden og altid på farten.
3. når dvdmand låner $ ud tager de røven på ham ..
Men det da dejligt jeg kunne hjælpe ...
Hold da op!
Hvorfor er det dårlig stil af OP?
Altså hvis DVDmand selv har tilbudt sig som mellemmand, så burde han da også meddele, hvis han er væk uger ad gangen. det er da klart at OP bliver en smule urolig.
Blot fordi man er pålidelig osv, bør der være styr på informationsstrømmen. :-)
Ser endvidere ikke OP som miskrediterende overfor DVDMand
@DVDmand lad nu være med og lade sådan ting gå dig på, folk stoler jo 100% på dig. det er der ingen tvivl om :)
Hav du nu en god december!
♥
Morten
No offence, men DVDmand virker altså som den debile i den her tråd. Så er det ligegyldigt hvor mange som kan sige "god" for ham.
"tros folk ved jeg har 100 jern i ilden og altid på farten."
SÅ LAD VÆRE MED AT MELDE DIG SOM MELLEMMAND! Det er sgu ikke så svært.
JEG BLEV SPURT OM JEG VILLE VÆRE MELLEM MAND !!! sku ikke min ide .. da jeg jo netop altid har så meget at se til
men de mente (dengang) at jeg måtte være PN bedste bud på en "sikker" mand så tænkte ok jeg hjælper
meeeeen siger sku også nej næste gang
Razga
Yep men når de kommer til mig ændre det sku lidt fortegn !
da de jo som sagt må forvente at jeg ikke sider ved min p.c 24/7
men fint skriver debil på mit cv også når det gælder disse sager
endnu mere sygt OP ikke har svaret , han svinder mig fordi jeg ikke er online 30 min efter at havde skrevet i et BAP tråd .. nu har han selv været væk i over 65 min efter alt skrive sådan en tråd mmmmm der forskel på folk
Hids dig ned DVDmand, OP har jo lige netop skrevet en PM til dig for en uge siden?
Desuden sviner han dig overhovedet slet ikke til.
De vil nok bare gerne have afsluttet handlen, og en hel uge uden svar fra en mellemmand er da en udemærket grund til at spørge ind til hvor du befinder dig, og det har åbenbart haft den ønskede effekt at oprette denne tråd.
Mollematen
han kan sku da sende en PM og lige høre
.. godt være du lige glad med dit ry ;-) .. men jeg gå meget op i at være en ærlig fyr ,så tager det nært (måske for nært) men er bare skide sur over nogle kan finde på at tænke/skrive sådan om min person ..
Når må heller stoppe minne sure opståd , få vel en undskyldning af OP så snart han læser sin tråd
Og skulle der være nogle der er det mindste usikker på min ærlighed PM mig ;-)
sorry hvis jeg tager det nært men Op ramte lige et blødt punkt med sine simi beskyldninger
Over and out .. forventer at tage den 1:1 med op ..
God Jul
dvd
Mon ikke dette er en tråd som alle andre end DVD og OP bør holde sig fra nu da de begge er aktive i tråden, resten af os kan tænke vores og lade OP og DVD klare resten
OP+1
Lad være med at agerer mellemmand hvis du ikke har 5 min til at flytte nogle penge.
BobbyOlsen
Lortet er JO sendt men vi har ikke samme bank .. !!!
og når jeg flyver er det ikke skide nemt at være online
hey dvdmand, jeg mangler pizza, bestiller du ik fra justeat for tilt dollars også. homo mastercard debit ikke virker.
angående mellemmand så kan dvdmand obv stoles på, men der er kun problemer, sidst jeg gjorde det kostede det mig 40kr i bankgebyr de mente jeg skulle betale : O)
Så er jeg hjemme igen.
Først og fremmest så havde jeg jo skrevet en PM til dig. Hvis du havde svaret der ville jeg aldrig nogensinde oprette en tråd her. Har desuden i den tråd du var aktiv i igår også postet at du skulle tjekke din PM.
Jeg har bare haft en sælger som 2-3 gange i sidste uge har spurgt om jeg har hørt fra dig.
Havde jeg haft dit telefonnr, msn eller andet havde jeg selvfølgelig brugt det som 1. prioritet.
Men da det jo var mig der foreslog dig som mellemmand ville det stille mig i et dårligt lys hvis du ikke snart svarede fra dig. Der er trods alt gået en uge siden jeg sendte en PM.
Men sælger siger han har fået kontakt til dig og at du har overført pengene som han forhåbentligt modtager imorgen eller overmorgen.
Men når nu problemerne er ser ud til at være løst ser jeg ingen grund til at tråden bliver her.
Hilsen
Sebastian
Også må du undskylde.
Syntes dog min øverste post (nu slettet) viste at jeg ikke var sur på dig eller troede du var scammer. Det burde alle enhver kunne tolke ud af den. Jeg søgte bare at komme i kontakt med dig som jeg ikke kunne komme i en uge.
Men personligt syntes jeg du skal trække dig som mellemmand hvis du altid er på farten. Jeg vil desuden gøre opmærksom på at det var dit egent valg om du ville være mellemmand eller ej. Jeg havde ligeledes spurgt jannik_pro som afslog og Live som ikke svarede også.