Hej PN'ere
Vil meget gerne ha kommentarer på denne hånd - det er sjældent jeg slowplayer qq preflop men følte for det her, selvom bordet ikke var voldsomt aggresivt.
Game #27823715070: Tournament #161022990, $4.00+$0.40 Hold'em No Limit - Level IV (50/100) - 2009/05/04 17:33:33 ET
Table '161022990 20' 9-max Seat #5 is the button
Seat 1: fil7days (3062 in chips)
Seat 2: apostolossta (7465 in chips)
Seat 4: InSaNE FLIcK (3645 in chips)
Seat 5: Acacinho (7280 in chips)
Seat 6: JoeyFinngars (9583 in chips)
Seat 7: gee1133 (11501 in chips)
Seat 8: Zauron111 (5190 in chips)
Seat 9: Lester08 (4050 in chips)
JoeyFinngars: posts small blind 50
gee1133: posts big blind 100
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Zauron111 [Qh Qd]
Zauron111: calls 100
Lester08: folds
fil7days: folds
apostolossta: calls 100
InSaNE FLIcK: folds
Acacinho: folds
JoeyFinngars: calls 50
gee1133: checks
*** FLOP *** [Th 7h 2s]
JoeyFinngars: checks
gee1133: bets 200
Zauron111: raises 500 to 700
apostolossta: calls 700
JoeyFinngars: folds
gee1133: calls 500
*** TURN *** [Th 7h 2s] [8c]
gee1133: checks
Zauron111: bets 2800
apostolossta: folds
gee1133: calls 2800
*** RIVER *** [Th 7h 2s 8c] [Tc]
gee1133: bets 300
Zauron111: calls 300
*** SHOW DOWN ***
gee1133: shows [Td Kc] (three of a kind, Tens)
Zauron111: mucks hand
gee1133 collected 8700 from pot
*** SUMMARY ***
Total pot 8700 | Rake 0
Board [Th 7h 2s 8c Tc]
Seat 1: fil7days folded before Flop (didn't bet)
Seat 2: apostolossta folded on the Turn
Seat 4: InSaNE FLIcK folded before Flop (didn't bet)
Seat 5: Acacinho (button) folded before Flop (didn't bet)
Seat 6: JoeyFinngars (small blind) folded on the Flop
Seat 7: gee1133 (big blind) showed [Td Kc] and won (8700) with three of a kind, Tens
Seat 8: Zauron111 mucked [Qh Qd]
Seat 9: Lester08 folded before Flop (didn't bet)
slowplay m qq UTG i 4.40 180-mands
oooog derfor! slowplayer man ikke...
Hvilke kommentare forventer du??? Jeg havde taget det meget mere roligt idet du møder så meget modstand på floppet... (selv om du stadig er foran)...
Egentlig er det jo bare en cooler, men du ved jo ikke rigtig hvor du er i hånden idet du ikke raiser preflop...
hm tjae, man kan siger du kommer bedst ind -> så alt i alt er der jo ikke noget i vejen med de spil -> men når spiller spilelr den som du spiller den her, skal man heller ikke pive bagefter hvis din modstander finder en hånd som 77 frem og har ramt sit set.
Så i min spil filosofi vælger du at spille QQ som set værdi hvis den bliver limpet til floppet og eller at kalde et all in / du selv reraiser pre.
"oooog derfor! slowplayer man ikke..."
Er det ikke lige præcis derfor man slower? Man får sin modstander til at tro hans top par er godt og vi får pengene ind bedst?
Anyway, jeg vil føle mig noget så dumt hvis jeg kun havde en 2 outer på riveren.
@bloche..
Enig i at slowplay sjældent er optimalt i 4-dollar donkament
men mener nu jeg har en god fornemmelse af hvor jeg var i hånden.. havde han floppet set eller to par tror jeg jeg havde fået på nakken på floppet.. Jeg ser hans turn call som et bevis på at han ikke ved hvor han er i hånden..
@sanderM:
Du har helt ret.. jeg ville aldrig tude hvis jeg crashede ud af turneringen med qq i dette spot - men i donkfesten synes jeg det er ok at lave lidt fancy play engang imellem fx at overbette turn her - hvis han har tendens til at kalde store bets
@ OP
Som sagt lugter hånden lidt af en cooler... Du kommer jo ind bedst.
Jeg giver ikke på nakken på floppet hver gang i dette spot. Tror jeg kalder og checker til dig igen 25% af gangene eller noget i den stil. Især fordi der er så mange der limper utg med esser i disse donkaments.
En helt anden ting er, om du er god nok til at folde når der kommer et klik tilbage fra vildanden på floppet??? Tvivler ikke på dine evner som turneringsspiller (med det resultat i sunday warm up:))...
Rent spot-mæssigt, synes jeg egentlig heller ikke det virker som rette tid og sted til at slowplaye... i starten af disse 180 sng's gælder det bare om at spille str8 forward, og qq er i øvrigt for svag en hånd at slowplaye, da utrolig mange flops er dårlige for os, og en utg-limper ofte arvler mange flere limpers, og en 4-6 vejs pot er jo heller ikke ønskværdigt....
Kæmpede mig iøvrigt tilbage fra ca. 7BB og blev nr 2 i turneringen.. Elsker de passive fisk :)!!
Hvilket lige præcist giver dig svaret på hvorfor du ikke slowplayer et lækre par damer OOP - når folk gerne går bust med KT på et Txx bord. Havde du raiset preflop - bettet floppet og pushet turn - så havde aben været ved ham. Nu ligger den ved dig. Tillykke med 2nd pladsen forresten!