Thank you for your email. We have reviewed your account and reopened it as a Express member for you. However your documents have been reviewed and we are unable to accept the following document:
Bank statement - we do not process documents that are in black and white.
In order to complete the upgrade of your NETELLER account, please provide an original color scan of a valid passport/drivers license/identity card and an original color scan of a recent bank/credit card statement or utility bill issued within the last 3 months clearly displaying your name and address.
Please send the requested documents to:
E-mail: [email protected]
You will also be required to register and verify your bank account details.
3 easy steps to higher limits
Register your bank account by signing in to your account and selecting the Register Bank Account link from the QuickLinks menu;
Verify your account;
Continue using NETELLER to manage and move your money online;
__________________________________________________
Jeg forstår simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Kan sagtens sende dem en kopi af mit pas hvis de ønsler det.
"Bank statement - we do not process documents that are in black and white."
Hvad vil de have? at jeg ligger noget farve på. :)
For synes virkelig ikke det giver nogen mening.
Først sendte jeg dem en pdf fil "bank statement" som jeg hentede fra min netbank.
Det kunne de ikke bruge til noget.
Så smutter jeg ned i banken, og ber om en udskrift af kontoen. scanner det ind, og sender det afsted.
Og modtager så dette svar.
Hvad gør jeg?
Temerario
små problemer med Neteller :(
Får du ingen kontoudtog sendt i papir eller e-boks hvor der er farve på ?
Ser ud til det er der problemet ligger.
Nej det hele er sort og hvid, det er jo det som er så frustrerende
Får sendt et kontoudtog i min e-boks, men som sagt er der ikke farver på denne?
Skriv "COPY" på udskriften med en gul marker og scan det igen. Så kan der ikke være tvivl om, at det er en farvescanning...
Kan jeg prøve...
Men jeg kan ikke forstå hvorfor detter er nødvendigt?
Men vil da prøve det...
Jeg har selv haft en masse problemer med at få min neteller konto verified. Jeg har sendt dem digitale fotos af mine dokumenter, som de egentlig er godt tilfredse med.
Har sendt kørekort, pas, en regning fra DR Licens og til sidst en bank statement. Regningen fra DR Licens kunne de ik bruge til en skid, og så måtte jeg finde en bank statement frem.
Den har jeg så sendt til dem 2 gange nu, hvor de begge gange ikke kunne læse/se indholdet, på trods af at min kæreste godt kunne se det på hendes email - besynderligt. Jeg har så taget et helt nyt billede og startet forfra, da jeg måske troede der var en corruption i filen - den har jeg så sendt til dem...og afventer PT svar
Skal nok lige vende tilbage når jeg hører noget
PS. Jeg har Jyske Bank, hvor deres grønne logo fremgår af udskriften, så satser på, at de godkender den - ellers tænder jeg satme fuldstændig af
/Michael
de har åbenbart strammet sikkerheden betydeligt - jeg fi i tidernes morgen godkendelse på alm. sort/hvid kopier
Da jeg indsendte scanning af kontoudtog var der ingen farver på dokumentet, og der var ingen problemer.
Er du sikker på at der ikke er fordi du har scannet dokumentet som en forkert filtype?
Man kan scanne sit billede som bl.a farve-jpg, gråtoner og sort/hvid.
Medmindre man har MEGET god opløsning på sin skærm vil rent sort/hvid se temmeligt grynet ud, mens et brev med gråtoner typisk vil se ens ud om det er scannet som farve eller gråtoner. Jeg tror at noget scanner software automatisk kan finde på at vælge f.eks. sort/hvid hvis den registrerer at der ikke optræder andre farver ved prøvescannet.