Jeg vil gerne søge en BAP 50/50 hvor vi starter hurtigst muligt og slutter d 26 juni som udgangspunkt. Jeg vil i de ca. 2 måneder kunne ligge en god volumen på ca 50-100 tours pr uge. Har tidligere har en BAP hvor vi desværre måtte stoppe på grund af tekniske problemer. Har fået lyst igen og føler jeg mit spil er blevet en del bedre end sidst på trods af jeg bare har spillet i weekenderne. Jeg har fået en super startegi og synes det er nogle virkelig bløde felter på 1-5 dollars niveauet.
Projekt ville være at jeg indsætter 3000 kr på PokerStars til at spille MTT's for. Her vil jeg højest spille 5.50$ og det vil sjældent indgå. Da jeg er på arbejde til klokken 18.00 hverdag vil jeg bestræbe mig efter at spille den samme session alle hverdagene i ugen (så fremt det passer) Denne session vil starte klokken 19.00 ca.
Jeg vil gerne sælge 50% hvis nogen havde lyst til at give det et skud. Hvis jeg ikke sælger 50% spiller jeg bare selv.
Der vil blive lavet en railtråd hvor hver session ville blive noteret(altså tours buyins wins og busthænder) samt opdatering af rullen efter hver endt session.
Du vil altid være i stand til at trække dig ud og få din procenter tilbage af rullen(Vil dog fortrække man bliver så længe som muligt)
Der bliver ikke spillet på hide. Jeg vil kun spille de tours som spilles med rullen og der vil ikke være andre ved siden af.
Hvis der klonkes trækkes rullen ikke ud men går nok op i stake og tilpasser derefter.
Vil gerne lave en skype gruppe for dem som deltager og så snakke om retningslinjerne som passer dem hvis det noget folk har lyst til.
5% = 150 kr
10% = 300 kr
25% = 750 kr
50% = 1500 kr
Solgte procenter:
Ktothep 5%
Ever-young 5%
chmpen85 10%
30% tilbage
Håber på noget hurtig action så vi kan komme igang ellers må jeg bare selv starte med ud....