Søger EN mand, som får 20 skud på dette limit= 65$
Dealen er 50/50 efter buyin!
Målet er 0$ eller 565$
Der stoppes ikke før målet er nået, jo mindre der senere aftales andet.
Da jeg ikke er ved net stort set indtil den 29, så må der ikke ved stigende br stiges i limit, så det grind grind grind på 3.25 indtil andet aftales.
Jeg går i seng nu, men vælger kl 07:30, husk at skrive nick, da jeg også overfører der!
Husk i skal have tid til at grinde den næste uge!
sng 3.25 45/90 mands
jeg er klar på at tage køre en stram br og jeg slår neavuet.
så hvis du skal ha en ´´sikker´´ er jeg klar :)
nick: truwe
3.25$ 45 personers..det er lige mig:)
jeg syntes du skal vælge mig,til lige præcis de sitngos.
jeg har haft overskud til staker flere gange inden for
disse sitngos...dog ikke det vilde,men jeg er fit for fight
til at opbygge en god rulle til os begge:)
Gl til den valgte:)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Agrassiv/poker/results/E2FDF657E3234CE3ABAD18E8D57C3441.html?t=2
er frisk nick kaktusdude
Jeg er klar: marjoh9
Jeg har tidligere haft sådan nogle staking deals med både BimBam og Israelsen og har haft et overskud hver gang. Jeg mener helt sikkert jeg kan slå det level, også selv om mine stats på stars stinker. Jeg har meget bedre stats på fulltilt, hvor du kan se jeg har to 1. pladser i 13$ 90 mands SNG og fire 2-4 pladser i sådan nogle sng'er.
Jeg er 100% klar på at gøre det godt. Jeg har ikke selv nogen BR, så jeg vil spille mit a-game for at vi begge kan få en ordentlig rulle..
Jeg har sommerferie, så jeg har masser af tidtil og spille i..
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/IJustRaise1/poker/results/0A89B42D870E4725B8E7323A113D58F3.html?t=2
officialpokerrankings.com/pokerstars/marjoh9/poker/results/52395C39752D461C8AA5FC29781F5DE6.html?t=2
/IRaiseYou1
er frisk på dette og burde være færdigt inden d. 29 juni
nick: kruse123
sovssovs er også klar til at gøre et seriøs forsøg, vil køre dem igennem på en 3 dage. Har spillet med 2.2, men også en del 3.25. og ved jeg står distancen.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/sovssovs/poker/statistics/7BBA83FED5C64002A98ACC538D9B6674.html?t=9
Men GL to all
Læs nu lige ordentligt people. det jo ikke "20" i skal spille, jo hvis i casher 0$, men ellers er det jo til 565$ eller bust! Så nogen tidsramme kan man jo som sådan ikke stille op!
Jeg er frisk på en ordenlig omgang grind, grind, grind.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/emikroy/poker/results/252BE73005844BE1BA542D1573AC25F6.html?t=2
Nick: emikroy
Vælger en lidt ukendt hest: IRaiseYou1
IRaiseYou1, ikke søg stakes om sng hos andre, mens du spiller for mig, håber det okay.
Forventer du laver en post med status og tour id i første post.
Overfører i morgen tidlig.
GL
Jeg skal gøre mit bedste. Jeg har ikke modtaget $ endnu, du må lige skrive når du har sendt. Jeg skal nok lade være med og søge om sng stakes når jeg spiller for dig.
Hvornår sender du?
Har du sendt forkert? Jeg har stadig ikke modtaget noget..
Hey sry sov lidt for længe den anden dag og nåede ikke på nettet, men har lige fundet mig et net igen her på nordsøen.
Sender med det samme gl, husk opret tråd.
Skulle du af en årsag ikke længere være intereseret sender du dem bare tilbage til frands99.
gl
Jeg er sadig frisk på at gøre et godt forsøg. Jeg går igang senere, og laver en tråd efter de retningslinjer du har sat :)