Det er ikke sikkert denne stake går ud, jeg vægter ROR meget højt.
Du finder et site med minimum 30% rakeback, du har aldrig spillet der før, så der skal også være et 1 time deposit bonus der kan grindes fri.
siden skal kunne trackes på sharkscope + nok action til der kan grindes minimum 500 spil pr måned og dette skal være nok til at opfylde kravene for at spille 1 time deposit fri.
Frit valg af site, buddy transfer vil dog være nice, ellers skal support være klar på jeg sætter ind på din konto.
du spiller med 40 BI
du har en sample size du kan vise der er stor nok til at indikere du er vindende i 9/18/27 mands sng
al rakeback og 1 time deposit går til rullen, der må IKKE spilles andet på denne konto end de sng vi er enige om.
selv brakeven spillere vil crushe den her deal med rakeback og deposit bonus der kan spilles fri, så jeg forventer den ender i plus : O)
SNG plan 100-150 euro Bankroll
det kræver btw at man som minimum kan 4 table, da man ellers aldrig når de 500 spil.
det lyder som et fedt projekt, bare æregeligt jeg ikke har tid til 500 spil over en måned da jeg er studere på gymnasiet lige pt. og dertil er der desværre for mange lektier ? ..
@live
''Frit valg af site, buddy transfer vil dog være nice, ellers skal support være klar på jeg sætter ind på din konto.''
Overvejet at du opretter en konto, og de så spiller din konto ?. Altså opret en ny konto på et site du ikke har en, hvor du får hvad du ønsker. Så kan de spille fra denne, på den måde har du 0% chance for scam. Samtdiigt med at du ikke behøver at tænke på det andet, ingen sites tillader deposit fra andre kort end dit eget. Eller jo pacific poker, men de tillader også alt.
Hey live :) jeg kunne godt tænke mig at give det her et forsøg .
Jeg har en roi på 12% over 480 spil i 10 mands sng. Spiller 4-9 borde afgangen.
www.sharkscope.com/index.html?username=lovedonk&network=ongame&searchtype=SNGO
kigger ansøgninger igennem i morgen, har fået både i pm, email, msn.
ved succes køres den dog 100% igen, tror på dette er en måde rent faktisk at lave overskud på staking.
1 spiller valgt dog ikke herinde fra, men over ptp og msn, jeg tror den her måde med rakeback og bonus at grinde fri vil være vejen frem for jeg kan lave + på staking, og ved succes kommer der helt sikkert flere af disse forsøg.
valgte incrazys model btw