888 poker har tvunget mig til at cashe rullen ud fra før den nye spillelovgiving gjorde alt spil på 888 poker umuligt.
Jeg cashede 20904 dollars og fik 118.000 kr - altså kurs 5,64.
Dagens kurs er 5,97. Jeg skulle altså jvf dagens kurs ha fået 124.000 kr.
Jeg er altså blevet snydt for 6.000 kroner ifm denne tvungne udbetaling....Hvad gør man så?
har kontaktet både bank og 888 poker - har PN erfaringer med at få noget af det man er blevet "snydt" for tilbage?
Snydt af 888 poker?
Hvad så hvis kursen havde været 4?
Der er vel ingen der har forhindret dig i at købe $.
Brokker mig kun over at de tvungsudbetaler mine penge, og så endda til en ikke rimelig kurs...endda slet ikke.
@Dieb
Er bange for, at jeg ikke har fanget dit argument, gad du uddybe?
Hele sagen er sket i dag, og pengene er blevet udbetalt idag. (Har blot ladet mine $ stå siden d.1.1.2012).
Ja, der er nok ikke andet for. Var mere nysgerrig efter om PN har erfaring med lignende sager, og ikke mindst råd.
Men tak for din hjælp og assistance her, Dieb.
Den kurs du får i banken har intet at gøre med "dagens kurs". De tager sig betalt. Hvis dagens kurs er 5.97 få du næppe mere end 5.85 i en bank. Hvis du er rigtig heldig har 888 vekslet for dig, så passer det meget godt med al den valuta svans
Derudover har 888 sikkert taget et gebyr
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at få kvitteringer i både bank og hos 888. Der kan du se hvad der er blevet af pengene.
Jeg ville dog ikke være optimistisk med at få noget igen. 888, som sikkert er skurken, har nok dækket sig ind i deres T&C
888 poker sagde, at de havde sendt 20904 dollars til banken, hvilket iflg deres support svarede til 118.000 - hvilket jeg opponerede kraftigt imod...og så sagde han, at de ville skrive en mail til mig indenfor 24 timer. Den venter jeg stadigvæk på.
ps. har tidligere haft dårlige kurs ifm udbetalinger...men dette er alligevel toppen. ret ekstremt imo.
God ide med kvitteringer btw:)
Kan det være den kurs du indbetalte til? Er ikke sikker på jeg husker rigtig, men mener bare at have læst om sager med nogle sider der køre det sådan, men det kan godt være jeg husker helt forkert. Men det er da værd at undersøge ;)
Nej, det desværre. Det er heller ikke forklaringen. Men tak for dit input.
Vildt nok, de først har tvunget dig til at cashe ud nu. Jeg blev bedt om at cashe ud fra Luckyace i midten af januar, selvom jeg egentlig bare ville lade dem stå, til de åbnede igen. Mistede omkring $500 på mit cash. LA sagde det var banken, der tog gebyr, men den kunne min bankrådgiver ikke confirme, så det er helt sikkert LA, der har taget et gebyr. Gav op derefter.
Har også $1500 tilgode i bonuspoint, men regner ikke umiddelbart med at se dem igen.
Du tager det tydeligvis mere afslappet end mig så:)
jeg gider ikke blive snydt...og slet ikke emd fuldt overlæg.
Det er helt sikkert god stil. Jeg burde også gøre mere ved det, men magtede bare ikke mere. Det er som at løbe panden mod en mur, når man snakker med dem.
Jeg fik også cashet direkte ud til min bank btw.
I øvrigt tankevækkende at de først beder dig om at cashe ud nu. De sigtede jo på at åbne igen i slut april/start maj, så mon de nogensinde bliver tilgængelige for danskere igen?!
@ih8str8
Jeg har ligeså altid gjort det samme, og har haft svingende kurser, men dette er alligevel det stiveste...kurs-svans imo.
Tror btw ikke de blir klar igen for Danske Spillere - i hvert fald ikke i 2012.
Man kan hæve i flere forskellige valutaer. Obv sender 888-koncernen 100% af indestående, hvis du hæver i den valuta, kontoen er i (USD) og overfører til din bank. Hvis banken veksler, opnår du tæt på dagskurs, og mit gæt ville være 5,92+ i en bank. Her har 888-koncernen naturligvis valgt det mest profitable for dem, som er at veksle pengene fra USD til DKK og sende til din bank. Din bank har således kun været en meget lille andel i det (tæt på 0).
Nu har vi jo ikke adgang til 888, heller ikke til Cashier. Problemet er, at de - i hvert fald overfor mig - selv satte processen igang, selvom jeg prøvede at stoppe dem, uden at der kunne vælges valuta. Der kom check på DKK, selvom kontoen var i USD. Derudover kostede det jo så 100 DKK i banken at hæve checken. Så mine USD 88 blev til ca. 350, dvs. ialt kurs 3,97 :-)
Tog det nu bare som en engangsoplevelse.
Jeg har været kunde hos 888 i over 5 år. Deres support har altid handlet ekstremt ineffektivt. Cassava som står for udbetalingerne, har altid været langsomme og handlet med sindssyge gebyrer. Selve udbetalingens valuta, kan du selv vælge, og der burde 888 ikke spille ind, men derimod din bank og deres dagskurs. Jeg har hvertfald aldrig personligt fået penge i DKK, hvis jeg har anmodet om USD.
samme gælder partypoker før hen kunne man godt mangle op til 10% af sin udbetaling til visa.. (spiller der ikke mere)
@mepagirl
Jeg har altid fået den rigtige kurs på Party. Men jeg har så også altid husket at udbetale i samme valuta, som min konto var i.
Har nu fået svar fra 888poker. De indrømmer at det er hos dem den tvivlsomme veksling er sket, og at jeg - selvom jeg har min konto i dollars - har fået sendt pengene i kroner.
Så nemt slipper de ikke - nu må vi se hvad der sker. Det er da uhyrligt, at de kan tvansudbetale mine penge, og selv redde sig 5-10%. Et site der i forvejen ikke tilbød rakeback til den kunder...