Ja, så blev jeg selv røvrendt af en pokernetter.....
HeMaDeMa har chipdumpet mine skillinger, men jeg har givet ham chancen for at aflevere dem retur ellers må jeg sende nogen ud af hente dem....
Nogle der keder ham HeMaDeMa
Snydt af pokernetter 500 euro
hvordan har han fået adgang til din konto ?
Så ham skrive noget i en post, om at han havde solgt en fyr en wii.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=163673
Kl 14.xx
Nej, jeg var som så dum at sende 500 euro til ham først og har efterfølgende fundet ud af han har kneppet mig
Øøøøøh... Hvorfor er det lige at man sender 500 euro til en man ikke kender ?
Lovede han dig seksuelle ydelser, eller hur?
sick
Ikke for at dække over nogen.. Nederen at folk røvrender hinanden.
Det lyder som om du ikke kunne tåle at pengene røg, hvilket de selvf. heller ikke skulle have været.
Men fald da ned igang, du har selv lavet fejlen, for mig at se.
Skidt statestik herinde anyway..
Men forklar mig FFS lige hvorfor fanden du gør det??
Jeg har tit bytte med folk uden problemer.
Først skulle vi have byttet 1000 euro, men smid kun 500 afsted.
Ja, det er min fejl og det må man lærer af til næste gang.
Og jo, jeg kunne godt tåle at tabe pengene, men det pisser mig af når folk røvrender hinanden på den måde.
HeMaDeMa sendte mig nogle Pokernetmails, hvor han var int i noget semistaking af mig - jeg afslog.
Gud ved hvordan han ville have naret penge fra mig - han var meget int i hvor mange euro-dollars jeg nøagtigt havde til rådighed
Well ja er da irreterende. Men den dumme i selvskabet er jo egentlig den som sender pengene, uden du i det mindste får fulde navn / addresse / Tlf nr osv. Så du altid kan komme i kontakt med manden. At du optråder truende her og får det til at lyde som om du vil slagte manden er jo blot plat og barnlig optræden.
Nej, jeg slagter ikke manden, tror ikke jeg gider at ryge i spjældet for 500 euro....
Jeg er bare harm over at han har røvrendt mig ikke andet.....
Så må vi håbe han får dem brugt på et slag fissen og en kold øl.....
hyr en hacker til at fucke hans account op :-D
Når folk sælger ting herinde SKAL det, generelt set, få alle alarmklokker til at ringe - altid de samme muppets, med de samme historier der hustler folk...
Går udfra det er denne tråd:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=164026
Super nederen& fatter ikke disse transactions. Håber han betaler tilbage! ALLE disse tiggere er Ludo/fisk/broke/donks & vil altid være failures in life!!!
hvis du finder ud af hvem idioten er - så kvadr hans scooter - som sikkert er hans kæreste eje - og når du så har gjort det så så giv dig selv skridttæv i så voldsom en grad at du kan huske hvad der skete næste gang et kvaj foreslår det samme
Ffs muppet hustlers. Den skal du ikke lade ligge den her.
Hvilke info har du på fjolset?
De skal bare have en god gammeldags røvfuld.
Udover det fatter jeg ikke at man gør det til en person man ikke i det mindste har telefon nr. og adresse på. Du låner jo heller ikke en random gut på strøget 3000kr og satser på han betaler tilbage.
nu så jeg allerede tråden igår, men det var sgu for dumt til jeg gad bruge tid på den der.
Jeg siger til dig jeg kun vil bytte 1000 ud af de 2000, du vil gerne ha jeg ringer - men som jeg sagde er jeg ejer af en ødelagt wii, tilbød dig endda at vente til idag så jeg kunne ringe dig op - men nej(wii fyren ved også udemærket den er i stykker, var den os dengang.
Da jeg skal sende er party nede, det SKRIVER jeg til dig. Så for jeg et brev som jeg først kam åbne idag fordi pnsmail-system laver fejl. Jeg logger så af et par timer da intet alivel dur anyway og har jo skrevet til dig jeg sender når party kører så giver det ikke engang en tanke.
Så logger jeg på og opdager tråden med en ordentlig omgang trusler(pudsigt nok i samme øjeblik det går op for mig du kan rende mig i røven) nu har du godt nok slettet dem alle igen - men jeg ved åbenbart ikke hvem du er for du farlig ehm jeg tror desværre ikke du ved hvem det er du truer faktisk - kan jo spørge wii fyren, har stået på Hans værelse, eller måske var det det du gjorde siden alle truslerne pludselig er væk... Men sum og summarum er - fuck dig selv.
Ps: chipumpede ikke, jeg 3bettede ind i jj med AQ:)
nu så jeg allerede tråden igår, men det var sgu for dumt til jeg gad bruge tid på den der.
Jeg siger til dig jeg kun vil bytte 1000 ud af de 2000, du vil gerne ha jeg ringer - men som jeg sagde er jeg ejer af en ødelagt wii, tilbød dig endda at vente til idag så jeg kunne ringe dig op - men nej(wii fyren ved også udemærket den er i stykker, var den os dengang.
Da jeg skal sende er party nede, det SKRIVER jeg til dig. Så for jeg et brev som jeg først kam åbne idag fordi pnsmail-system laver fejl. Jeg logger så af et par timer da intet alivel dur anyway og har jo skrevet til dig jeg sender når party kører så giver det ikke engang en tanke.
Så logger jeg på og opdager tråden med en ordentlig omgang trusler(pudsigt nok i samme øjeblik det går op for mig du kan rende mig i røven) nu har du godt nok slettet dem alle igen - men jeg ved åbenbart ikke hvem du er for du farlig ehm jeg tror desværre ikke du ved hvem det er du truer faktisk - kan jo spørge wii fyren, har stået på Hans værelse, eller måske var det det du gjorde siden alle truslerne pludselig er væk... Men sum og summarum er - fuck dig selv.
Ps: chipumpede ikke, jeg 3bettede ind i jj med AQ:)
Hemadema, lige efter jeg havde sendt pengene svarede du ikke på nogle af alle min PM jeg sender dig. Du er stille som en grav.
Nu er det sådan jeg kender flere i pokermiljøet og ringer til wauw poker og taler med dem. Du har modtaget penge kl. 19.40 på din konto kl. 19.41 er de videre til en anden b2b bruger som ikke er wauw poker konto.
Jeg skrev til dig at hvis du øverførte pengene retur ville jeg glemme at du var løbet med mine penge.
Du har stadig chance for at betale dem tilbage, men jeg kan se ud fra dit input at det har du ikke tænkt dig........
Det er dig som har røvrendt mig og ikke omvendt......
Brug din sunde fornuft og betal tilbage, hvis du mener du intet har gjort galt og det kan jeg accepterre, men at du ikke svare på nogle af mine PM's siger vel alt.
Til begge parter:
Lad nu være at opføre jer så barnligt, find ud af noget så tingene går i orden.
Til HeMaDeMa:
Betal nu lortet tilbage.
Hvis du ikke gør det hurtigst muligt, er det fordi du er en svindler, og så hjælper det ikke at komme med alle mulige undskyldninger og forklaringer.
Bryderup,
Præcist, jeg røg op i det røde felt igår, men hvem ville ikke det.
Hvis HemaDema betaler tilbage er sagen ude af verden fra min side. Så kan jeg vist ikke gøre det mere simpel.
Han kan sende retur på any site, så jeg er parat i den anden enden.
Jeg gider ihvertfald ikke skrive flere input vedr. den sage. Nu er det op til ham om han vil betale eller ej.
God weekend
@HeMaDeMa
Være en mand & betale de penge du skylder! Tror du Nafudoma er en gavebod eller hvad?
Længere er den ikke!!!
Self. rammer man det røde felt når man bliver scammed på den måde!
afbetalingsordning min ven for jeg er ikke et sekund i tviv om, at du er typen der spiller de penge du har op med det samme!
@Magneto
"Tror du Nafudoma er en gavebod eller hvad?"
Tjaa...det virker lidt sådan?
Til Hemademas forsvar må jeg sige hans telefon ikke virker.
Og da jeg købte wii af ham, var han reel.
Håber i finder ud af det.
Chipdump, tabt penge eller ej, skal de jo betales tilbage. Sådan set ikke nogen undskyldning at din AQ/JJ ikke holdt hjem.
nafudoma du må gå hårder til din sag, du siger det som hvis han ikke betaler dinne penge så vil der ikke ske noget, kun hans stolt hed tæller. Det er også ret dumt at sende 3750kr til en person du ikke kender. Jeg er sikker på hemad ligger i sin konge seng sammen med 2 luksus damer og nyder det på din regning...
Hashkage, jeg giver ham muligheden at betale tilbage på den pæne måde.
Selvfølgelig opgiver jeg ikke mine penge og jeg har da også tænkt mig at indkassere dem, hvis han ikke betaler frivilligt.
Lad nu være med at sende penge til folk man ikke kender, medmindre man har forbindelser i rocker miljøet! ;-D ....
Håber du får dine Dollings tilbage på den ene eller anden måde!
Martin Olsen
Tlf. 33861370
Veksø Bygade 6 A 3670 Veksø Sjælland
Er det ham?
KBB. dårlig stil at udstille folk på den måde
Live
Han kan vel tåle at blive udstillet, så barsk som han er.
"ehm jeg tror desværre ikke du ved hvem det er du truer faktisk - kan jo spørge wii fyren, har stået på Hans værelse, eller måske var det det du gjorde siden alle truslerne pludselig er væk..."
dagens bedste grin, rofl jeg var flad af grin over netop den sætning :D
Epic "ehm jeg tror desværre ikke du ved hvem det er du truer faktisk - kan jo spørge wii fyren, har stået på Hans værelse, eller måske var det det du gjorde siden alle truslerne pludselig er væk..."
Men som andre siger, hvis du har haft problemer fint. Men er dårlig stil at nægte at betale tilbage, ligegyldigt hvad grunden er til at du føler dig hævet over andre.
lol, at lære af en ting der er sket så mange gange før. stole på folk ang. penge over nettet, mennesker man ikke kender, og kun har poker+pokernet til fælles med, det skal jo gå galt.
std - man straffes for at dumme sig. se de som en semi-billig lærestreg, den kunne have kostet dig 2000 istedet.
den fortjener vist et bump ... hvis nu der er nogen som ikke har set narrens navn endnu
@ K_B_B
Synes du skal slette navn og telefon nr hvis du ikke er sikker på at det er ham. Arbejdsgivere kan godt finde på at google jobansøgere før de ansætter ham. Og hvis det første de ser er at han har lånt penge, spillet dem væk og aldrig givet dem tilbage, er det nok ikke manden de ansætter.
Tror ikke det er bevist fra din side, men man skal bare passe på med at udstille folk på nettet, hvis man ikke er sikker i sin sag.
Og please HeMaDeMa, betal nu manden tilbage så vi kan få lukket den her tråd. Den skulle jo ikke være startet i det hele taget, hvis du mener at du er uskyldig?
--
cash