Situationen er træls!
Jeg sidder her på 6dag og grubler over hvor mine penge bliver af fra propaganda poker (Ipoker)
Lad os tage den fra starten:
Jeg blev staket til deres 5$ rebuy tour, og denne gik jeg hen og vandt.
Sender halvdelen tilbage til staker og beholdt selv cirka 1300$.
De blev banket okay op, og et par dage senere vælger jeg at hive 2200$ ud (mange penge for mig!).
Jeg skal udfylde nogle felter der hedder Iban og SWIFT numbers.
Jeg tænker ikke videre over det, og skriver mit normale kortnummer og de 3 kontrolcifre i de to felter.
Jeg tager så til sunny beach i en uge, og da de ikke er kommet på min bankkonto bliver jeg da lidt småbekymret.
Får fat i deres VIPmanager over msn og spørger om pengene er på vej. Det er de ikke, og de har stadig pengene i deres hænder.
Bliver spurgt om jeg vil have dem på min bankkonto eller på min pokeraccount igen, og jeg vælger bankkontoen.
Han siger at han har behov for Iban og SWIFT numrene før de kan gå ind, og at jeg skal sende dem til deres finance-afdeling-mail. Det gør jeg så og der vil gå mellem 1-4 dage før jeg vil modtage dem, dette var forrige mandag.
Fredag skriver jeg igen en mail til deres finance-afdeling, men får stadig ingen tilbagemelding fra dem. Deres VIPmanager siger de er på vej.
Deres VIPmanager har været online alle dage fra mandag-fredag, men fra fredag af har han ikke været online og idag er der stadig ikke kommet penge på kontoen.
Det skal siges at jeg modtog min rakeback i fredags.
De står btw som approved og har gjort det lige siden jeg første gang skrev forkert med kortnummer og det.
Hvad skal jeg gøre?
Nogle der har fået deres penge derfra på det sidste eller andre erfaringer?
/Kay
Snydt af propaganda poker?
Jeg spurgte far, og han gav mig numrene. Spurgte ham igen idag om han var 100!!!% sikker, og det var han.
"Jeg spurgte far"
Plz er du en troll?
Btw, skulle det ikke undre mig at de snyder dig.
Du kan verificere din IBAN online. Google kan hjaelpe dig med at finde en saadan side.
Din IBAN burde vaere printet paa dit kontoudtog fra banken.
""Jeg spurgte far"
Plz er du en troll?"
ku være fordi jeg er hans bror ? klovn !
Jeg mener meget bestemt at Swift eller IBAN koden er forskellig fra konto til konto, derfor kan det være at din far bare har fundet en random (evt prøvekoden der står på nettet - har en ven engang gjort), og givet dig.
Jeg ville gå ned i banken og spørge efter de 2 numre eller logge på netbank og finde dem, også ville jeg bede din poker manager overfører pengene tilbage til din konto og derefter trække dem rigtigt ud.
Thomas!
Thoboy
Min far ejer vidst mere eller mindre min konto, han har i al fald adgang til ALT omkring den, så jeg tror bestemt det er de rigtige tal. Jeg vil dog lige læse dit indlæg højt for ham og forhøre mig ad selvfølgelig.
Jeg kan desværre ikke snakker med VIPmanageren mere, han virker til at have blocket mig på msn.
Så må du sende en mail i bede dem cancle dit withdraw, hvorefter du så må prøve at sætte det igang igen med de rigtige tal fra starten.
Jeg har før oplevet at der har været kuk i den pga de inde i deres finance-afdeling havde mine oplysninger til mit gamle credit card eller hvordan det var. Det skete dog ikke på det pågældende netværk, men kunne være en mulig årsag til den meget langsommelige proces.
Tror nok du skal få dine penge, det kan virkelig tage lang tid.. Mellem 10-14 dage er normalt på partypoker hvor de også skal bruge IBAN og swiftcode..
Det har jeg gjort nu, håber sgu det hjælper, det er 5måneders penge for mig (o:
Tak for hjælpen!
Hvis du har danske bank er swift koden DABADKKK - har du nordea er den så vidt jeg husker NDEADKKK
Dit IBAN nummer indeholder dit kontonummer tillige og er forskellig fra konto til konto.
@kentkay
Ro paa, de skal nok komme men det kan godt tage et par uger.
Vh Allan
Pibric - Har vorbasse-hejnsvig sparekasse.
yearwoow - Det er bare så skummelt når de har blokeret mig på msn (går jeg ud fra, han var online hver dag indtil fredag, hvor jeg ikke har set ham. + Han sagde mellem 1-4 dage, der er gået 7 nu.
Florczak - fordi jeg lige fortalte dig det (:
0nly
Håber jeg bare er sygt parnoid, men siger de skal resette det, så jeg kan gøre det ordentligt fra starten.
@kentkay
Jeg vil godt medgive dig at de fleste pokersites er sygt omstaendige naar de skal udbetale penge (man skulle tro det var deres egne), men 999/1000 gange ordner det sig alligevel.
Dog kan det undre at de ikke vaegter denne service hoejere + de maa bruge oceaner af tid paa mails osv fra utilfredse kunder.
På deres hjemmeside står der BIC koden (samme som swift) ved overførsel fra udland til dig er VOHEDK21
Jep, også den jeg tastede :o)
0nly - virker mærkeligt, de ikke kan bruge 10seks på at svare eller noget i al fald.
@kentkay
Ja, og ydermere er det enormt daarlig business for pokersiderne. Der er saa mange med daarlige erfaringer ved udbetalinger.
Så kom han på msn, dette var hvad der blev skrevet.
Er der håb forude?
Kent siger:
You said it would take 1-4 days? Now it have taked 9
Espen VIP Manager siger:
Then it is something wrong
You have a dannish bank?
Kent siger:
Lol, really?
Yes
Espen VIP Manager siger:
it will be transfered within 2 days normally
Kent siger:
Can you check where is it now?
Eventually cancel it, so i can start from new (o:
?
Espen VIP Manager siger:
sorry
to many chats at the moment
I will contact fiance
They are off for today
they will answer you first time in the moring
morning
Kent siger:
lol, they havent answered my mails from last thuesday.
Espen VIP Manager siger:
strange
Kent siger:
No one give me an answer or something, so now i just want to see my money at least.
Espen VIP Manager siger:
I normally answer first time in the m orning
I can asure you that your money is 100% safe
Kent siger:
I hope so.
Lige en lille bemærkning.. Hver gang du svarer manden som prøver på at hjælpe dig starter du med lol, bla bla bla.. lol, bla bla bla
Sad jeg i den anden ende og var ved at hjælpe en bekymret kunde så ville jeg tage det lidt negativt.
Men som andre siger... Dine penge er sikre, bare noget lort det skal tage så lang tid.
Kent siger:
Lol, really?
Håber de beholder din $$ et par mdr endnu!!
SiFFer
kdal
Sikkert rigtigt, men når både ham og hans team ikke har svaret mig i en tid efterhånden, er det egentligt mit mindste problem.
Tror sgu også de oplever langt værre end en der lol'er af deres, i mine øjne, latterlige support.
Eventually cancel it, so i can start from new (o:
so now i just want to see my money at least.
Var du med til at skrive manuskriptet til "The julekalender" ;)
Lol ifølge urban dictionary.
1) "I have nothing worthwhile to contribute to this conversation."
2) "I'm too lazy to read what you just wrote so I'm typing something useless in hopes that you'll think I'm still paying attention."
3) "Your statement lacks even the vaguest trace of humor but I'll pretend I'm amused."
4) "This is a pointless acronym I'm sticking in my sentence just because it's become so engraved into my mind that when chatting, I MUST use the meaningless sentence-filler 'lol.'"
Kent siger:
Eventually cancel it, so i can start from new
SiFFer +1 ahaaaaaha
Tjaa nu får jeg en del kunde henvendelser til dagligt... Var der en der gjorde nar ad mig eller lollede som du gør så røg han bagerst i køen.. igen og igen :)
Kunden har aldrig ret ;)
Jeg kan godt forstå det er en frustrerende situation - men det hjælper nok ikke at kalde folk for svin og bede dem lukke røven :)
burnz
når de sidder og siger at de håber jeg ikke ser mine penge de næste par måneder, synes jeg sgu egentligt det er på plads.
@kentkay
Dine penge skal nok dukke op. Proev evt. at skrive en ny mail til support hvor du forklarer hele situationen.
// Allan
Giv dog manden et fucking break! Ok, ikke smart at være nedladende overfor support, men support er sgu da de mest irriterende og inkompetente mennesker i hele verden! De har fucket i det og Kent vil bare gerne have sine penge. Hans frustration er forståelig nok.
Kent: Held og lykke med det. Du skal sikkert nok få dine penge. Bare ta' det roligt og lad være med at spamme support.