Hej PN
Jeg er kunde hos CallMe og har været det i lidt over 2 årog været fint tilfreds. Den anden dag tænker jeg, at jeg må ind og se om mit abonnement kan gøres billigere. Til min overraskelse finder jeg ud af, at Callme har oprettet 2 abonnementer til mig i sin tid og 2 telefonnumre. Det er ikke noget jeg har tænkt synderligt over, jeg har bare betalt min regning, det er selvfølgelig uheldigt og smådumt. Når men jeg er aldrig blevet informeret om dette abonnement eller modtaget noget med posten f.eks. Simkort eller aftale. Jeg ringer til callme for at afklare, de kan ikke gøre andet end at opsige abonnementet det er bare ærgerligt får jeg at vide lol. Jeg skriver en klage og får at vide de gerne vil give 500 kr. for deres fejl. Det drejer sig om 3200 kr...
Jeg skriver tilbage, at jeg tror de har misforstået og at beløbet er meget højere end de 500 kr. Men her til morgen holder de fast i de 500 kr.
Hvad er mit næste move? Kan jeg overhovedet gøre noget eller skal jeg bsre acceptere de 500?