Snydt min. for 140.000$ af Expekt

#1| 0

Her følger forløbet af min sag.
Jeg håber nogle gider læse hele den lange tekst igennem.

Hele denne skandaløse sag startede d.1april. Jeg kontakter expekt, for at høre om jeg kan oprette mig som bruger, og stadig spille efter deres cash back bonus(FFP race), selvom det er oplyst at d.31marts skal være sidste ”afregnings dag”. Svaret kom prompte tilbage, at det kunne jeg sagtens, men at jeg skulle være opmærksom på, at jeg bare kom en dag bagud, denne FFP farce vender jeg tilbage til.

D.3 april kl. 20.25 henvender jeg mig til expekt, med nyheden om at jeg har vundet 6 Fort knox i træk, hvilke ifølge hjemmesiden(som jeg tager screenshot af) giver en Jack pot gevinst på 140.000$, som proceduren er, så beder Expekt mig om at sende de relevante turneringer til dem, så de kan tjekke det. Samme aften kl. 21.17, modtager jeg en e-mail om, at min Jack pot vil blive udbetalt inden for 48 timer.

D.5 April henvender jeg mig igen tidligt på dagen, og spørger hvor mine lovede penge bliver af. Jeg bliver spist af med, at expekt afventer svar fra ”relevant department”.
Efter de 48 lovede timer er gået, henvender jeg mig igen og spørger til info om mine penge og hvad der evt. gives i kompensation, når der ikke overholdes aftaler. Jeg får af vide, at de beklager, men de afventer svar fra dette relevante department, og at der ikke gives kompensation. Sidste mail d.5 april, spørger jeg hvornår jeg kan forvente et svar om mine penge. Expekt skriver tilbage, at de ikke kan sige noget om hvor lang tid det tager, men at relevant afdeling undersøger det. Meget mærkelig tænker jeg, når de et par dage inden godt kunne love det indenfor 48 timer.

Fredag d.6 om natten henvender expekt sig af dem selv, og forsikre mig om, at ”allt är ordnat” og jeg vil få min bonus indenfor nu 72 timer. Jeg skriver tilbage fredag d.6 om formiddagen, at jeg ser frem til at pengene bliver indbetalt. Et par timer efter henvender svare expekt tilbage, at jeg vil høre fra dem, når de har fået svar fra relevant afdeling..

Søndag d.8 ca. 66 timer efter det lovede om fredagen, sender jeg en forespørgsel på min situation. Senere om søndagen skriver expekt tilbage, at min sag er under udredning, og de kommer tilbage, når de har svar fra relevant afdeling.
Senere søndag, skriver jeg at jeg synes det er mystisk, da de netop har lovet det indenfor 72 timer, og at jeg taber penge for hver dag der går. Der bliver svaret tilbage fra expekts side, at de beklager misledende information, og de afventer svar fra relevant afdeling, de kommenterer ikke noget med de tabte penge pga. renter etc.
Senere søndag skriver jeg tilbage, at jeg synes en kompensation ville være på sin plads, og at det altså nu er 100 timer siden jeg vandt.. Svaret tilbage er, at de beklager, og at de ikke kan kompenserer, fordi ” Denna kontroll som genomgås tillhör arbetsgången för denna sorters bonus claims.”

Samme mail besvares mandag d.9 igen af expekt (en anden person), med følgende ord ” Vi ber verkligen om ursäkt för denna förseningen och kommer att behandla din fråga snarast möjligt.”
Mandag d.9 om eftermiddagen henvender jeg mig igen, og spørger om de (nu de ikke har overholdt de andre tidsfrister) ud fra erfaringer, kan sige hvor længe dette tager. Jeg får af vide, at pga. sagen, så tager det noget tid, men at de ikke kan sige hvor længe, men at ” Men jeg er redd det kommer til å ta noen dager. Vi kommer til å sende en purring på din sak og spørre hva som skjer.”.

Tirsdag d.10 henvender jeg mig igen, og spørger hvad der blevet ud af denne forespørgsel som de har sendt på min sag. Jeg får sva

10-05-2007 23:03 #3| 0

Og hvad er status så nu?

Nægter de helt at give dig din jackpot, eller er sagen stadig under opklaring? Om end ikke andet, kan du prøve at hører PN admin, eller dansk poker forbund ,om de vil hjælpe med sagen. Der plejer at være nogen der kender nogen, samt at hvis du medlem, kan de hvist hjælpe med en rigtig sag.

10-05-2007 23:03 #2| 0

Du/i har overtraadt pragraf 6 ved at spille fra samme ip i den foerste turnering. Laengere er den vel ikke?

10-05-2007 23:06 #5| 0

Surt, deres support ser ud til at være lige så ringe som deres tidligere software, den gang droppede jeg dem, kunne ikke tage det seriøst, så jeg kan desvære ikke støtte dig ved at trække noget ud derfra, men jeg kan dog love at jeg ikke har planer om at så meget som tænke på at sætte penge ind på deres site.

10-05-2007 23:06 #4| 0
OP

I ingen af de omtalte 8 turneringer har vi spillet fra samme IP adresse..

10-05-2007 23:08 #7| 0

Surt expekt endnu engang skal slippe afsted med at snyde deres kunder - jeg har ENDNU ikke fået den bonus som jeg havde spillet fri derinde, de skrev til mig med den undskyldning at jeg havde aktiveret bonussen for sent!

Undlad og spille på det site!!!

10-05-2007 23:08 #6| 0

Dette her slår alt!!!! troede virkelig ikke expekt kunne blive mere ELENDIGT!!!!

Men man må sku rose dem for at de gør alt for at blive det mest elendige sted at spille. Og tror det er lykkes for dem nu.

Jeg vil opfordre alle til at lukke deres konto ved expekt, dette her bør de ikke slippe godt fra! lad os alle her på pokernet støtte op om Thomas.

Føj et bad beat

10-05-2007 23:10 #8| 0

Jeg laeser det som at du har siddet ved samme bord som ham i den foerste turnering?

"Er tilfældet at de mener Gausi82 og jeg har siddet ved samme bord i den første af turneringer, og derfor vil anklage os for snyd - selv om jeg slog ham med mine Q8 mod hans A9 (mener det var den hånd, jeg var i hvert fald bagud) - så fred være med det - jeg vandt uden Claus's deltagelse 6 eller 7 efterfølgende, hvilket kvalificerer mig til og få den bonus?"

10-05-2007 23:12 #9| 0

syg situation at stå i.

nimacos, er jo ligegyldigt selv hvis de ik vil acceptere den første vandt han stadig nok i træk uden deltagelse af gausi ?

10-05-2007 23:16 #10| 0
OP

Ja ved samme bord.. Men det er vel ikke ulovligt. Jeg aner ikke hvad Gausi82 har lavet den aften. Ingen anelse...
Hvordan kan han få udbetalt jackpot på et grundlag, som jeg nu ikke kan ????

10-05-2007 23:17 #12| 0

Og hvad så om de har siddet ved samme bord Nimacos? De spillede IKKE fra samme ip adresse i den sng. HVIS det er ulovligt at spille fra samme ip i en eller flere sngs, så må det enkelte resultat vel nok slettes, altså den enkelte sng kan ikke tælle med i jackpot rækken. Men det har da så absolut ingen relevans, hvis der ikke er blevet spillet fra samme ip i jackpot sngsne.
Enten må de banne de spillere der spiller fra samme ip, enten fra at spille sammen, eller banne accounten helt, men gøres det ikke, må det være ensbetydende med en accept af at der kun skal annulleres den pågældende sng.

BjarneG du har 100% ret til din jackpot udbetaling. For guds skyld, sagsøg Expekt. Deres efterspil, kan jeg ikke forestille mig har lovmæssigt grundlag i, tror nok det må være den maltesiske lovgivning, eller gibraltar. Med mindre deres pokerlicens er den gældende, og den er udstedt andetsteds.

Jeg vil mene at har i spillet i samme sng og med samme ip i én enkelt sng, skal den selvfølgeligt ikke medregnes i dit jackpot sng regnskab.

10-05-2007 23:17 #11| 0

Mener ikke du har overtrådt §6, i er ikke fra samme household, og da i ikke har haft samme IP så der heller ikke noget der.

Du bør ringe til deres hovedkontor og be om at få lov at tale med en der kan tage beslutninger.

Derefter hvis du ikke får medhold klager du til det sted deres licens er udsted, sørg for at det er let læseligt engelsk.
Husk at CC expekt på alt kommunikation.

Måske DTM kan hjælpe i denne sag, for såfremt du har skrevet hele sandheden her er jeg sikker på de prøver at snyde dig.

10-05-2007 23:22 #13| 0

Man skal altsaa vinde 6 af de her turneringer i traek for at det udloeser bounussen paa 140.000 usd?

Og du har af en eller anden grund siddet tilbords med ham i den foerste?

Eller du har vundet de noedvendige 6 sejre efter turneringen med ham?

Er det sit and go turnys?

10-05-2007 23:24 #14| 0
OP

att pantherdk

Jeg har skræmmende nok bedt om et tlf nr til dem omkring 3-4 gange, men ingen respons fået.

Jeg forstår intet af, at den anden part som de mener har snydt, kan få udbetalt jackpot på selvsamme grundlag ???

Og ja det vil ende med en sag.

Er dog ligeledes interesseret i at få den her farce rundt til så mange som muligt, derfor mit indlæg her.

10-05-2007 23:25 #15| 0
OP

Man skal vinde "6 in row" ja.. Jeg vandt 8 i træk. Gausi var vidst med i en eller 2 af de første, men ikke fra samme household/ip som mig

10-05-2007 23:34 #17| 0

Skandaløst!

10-05-2007 23:34 #16| 0

Haaber det er ok jeg spoerger ind til det?

Nu forstaar jeg slet ikke i spiller en promotion 6 in a row sng's paa samme bord, naar i har vaeret logget til fra samme ip. Men ok.

Men har du vundet efterfoelgende 6 i traek uden hans deltagelse, boer du vaere berettiget til den bonus.

Partypoker feks har en security system, at de ikke tillader at man kan sidde ved samme bord, hvis man har haft nogen connection til hinanden, saasom intertransfer eller log ind fra samme IP.

10-05-2007 23:35 #19| 0

@BjarneG

Den presseansvarlige for expekt er
Dan Vikman, +356 9911 2020

CEo
[email protected]
Per Widerström

PS. Husk deres pokerlicens ligger i canada du kommer til at betale skat af de 140.000 USD

Der er 2 måder man efter min menning kan gribe dette an på.

1. Snakke med expekt, og se om man kan få dem til at forstå lidt fornuft.

2. Lave så MEGET ballade som muligt, dvs. du går i total forum krig med dem, poster på alle forums i verden, kontakter ALLE spilleblade i verden.
Kontakter lokale medier osv.

Klager til gaming commission i Malta-Canada.

Overvej om du er den rette til at føre kontakten til Expekt, undgåd så vidt som muligt at snakke telefonisk om indviklede ting, hav alt på mail hvis muligt.
Alle mails du sender til dem skal læses igennem FLERE gange, pas på du ikke trapper dig selv.

10-05-2007 23:35 #18| 0

Helt seriøst, gå til Ekstra Bladet, Basta what ever, det er fandme på tide at sådan noget kommer ud til offentligheden og ikke bare bliver intern på forummes.

Når Expekt ser hvor meget de kommer til at tabe af kunder på det danske marked, og måske udenlandsk vil de nok udbetale gevinsten, og efterfølgende udtale der var tale om en procedure fejl eller lign.

10-05-2007 23:37 #20| 0

I forbindelse med:

"6. Players from the same IP address, or from the same household, are not eligible to enter the same sit 'n' go tournament for purposes of this promotion."

Da i ikke har deltaget i i samme sngèr der kvalificere dig til deres FN promo, har i gjort intet ulovligt. Der står jo intet om at 2 personer ikke må spille selve jackpot sngerne fra samme husstand/IP. Blot at i ikke må spille dem sammen fra samme husstand/IP med formål at vinde FN promoen.

Sæt en advokat på lortet. Kontakt evt DPF for hjælp

10-05-2007 23:39 #21| 0

Hehe what a fucking joke... Boykot lortet...

Føj..

10-05-2007 23:40 #22| 0

Den lange svartid er self. expekt der leder efter klausuler og små ord der fritager dem fra at udbetale præmien.

Det ville jo være nemmere hvis i ikke spillede på samme bord, men hvis du virkelig taler sandt, så har de snydt.

10-05-2007 23:42 #23| 0

Tror seriøst man skal træde med varsomme skridt netop ved expekt, de har flere gange bevidst de er TOTALT og komplet flintrende ligeglade med hvordan de behandler deres kunder og hvilke konsekvenser det evt har for dem selv, dette er vel nok det eneste af de store firmaer der kan finde på at stille sig på bagbenene ligegyldigt hvad det giver af dårlig omtale.

10-05-2007 23:44 #24| 0
OP

Pantherdk

Jeg har virkelig været flink i denne sag, og som i alle kan se, så har jeg i min mail kommunikation med dem været yderst tålmodig og venlig. De har langt fra været det samme, og ikke svaret mig i 12 dage nu.

Jeg er interesseret i at dette kommer ud til alt og alle. Herefter kommer der en advokat på sagen. Ligesom diverse blade og aviser bliver kontaktet.

Tak for dine kloge ord, bliv endelig ved :-)

10-05-2007 23:46 #26| 0
OP

att:Chrisbroholm

Enig, men de lover mig altså pengene over 3 gange..

Som tidligere nævnt, Gausi82 har fået udbetalt jackpot to dage efter jeg vandt denne "6 in row". Gausi82 vandt som sagt og fik udbetalt..

Da det ikke er beløbet der må været afgørende, så er det jo helt i skoven, at han får udbetalt på samme grundlag, som jeg nægtes selvsamme.

10-05-2007 23:46 #25| 0

Har du vundet 6 i træk uden at han har deltaget, kan jeg ikke se, at de har en sag.

10-05-2007 23:47 #27| 0
OP

att pumpstick..

Det har jeg, og det er 110 % sikkert.

10-05-2007 23:48 #28| 0

Hvis jeg gik efter at nappe sådan en promotion ville jeg godt nok gøre en temmelig aktiv indsats for at totalt undgå at spille på bord med nogen konti der havde spillet fra min ip. Men forstår heller ikke helt setuppet, har resultater i de turneringer du har spillet med Gausi på nogen måde medvirket til at give dig ret til at deltage i 6 in a row promotion? - eller er det alene de 6 stks vundne sng's (som gausi slet ikke har deltaget i) som udløser de 140K ?

10-05-2007 23:51 #29| 0
OP

att: jeschrper1

Jeg oprettede mig derinde for at gå efter deres ffp race, som jeg så også er blevet snydt for..

og ja det handler udelukkende om at vinde 6 i træk af de sng´s for at tage jackpotten.

10-05-2007 23:54 #30| 0

Og har du vundet de 6 sng i traek, efter du har spillet i samme sng som "Gausi82"?

10-05-2007 23:55 #31| 0
OP

Ja

10-05-2007 23:56 #32| 0

Noget af det mest vanvittige jeg nogensinde har hørt - jeg føler virkelig med dig..! Jeg vil viderebringe dette indlæg til alle i min poker omgangkreds..!
Held og lykke med det hele..! håber du holder og opdateret med forløbet..

10-05-2007 23:59 #33| 0

Expekt:Prima>Tain>iPoker>d00m

Det er så svinsk. Du har ikke snydt. gl

11-05-2007 00:00 #34| 0

Ja saa er de sgu fyldt med svans.

Haaber der kommer en loesning snarest for dig.

11-05-2007 00:01 #35| 0

@BjarneG: du har fået en PM

11-05-2007 00:02 #36| 0
OP

att: nimacos, notoriousP og qiN123

Tak for opbakningen. Skal nok holde jer opdateret
Håber der er mange andre der byder ind.

11-05-2007 00:03 #37| 0

@BjarneG

Den Jackpot Gausi82 har fået udbetalt, er det csahbackpromo eller en sng jackpot?

11-05-2007 00:03 #38| 0

1) De beskylder dig for at have vundet de 140K vha collution
2) Den spiller de beskylder dig for at have colludet med, for at vinde de 140K , har slet ikke spillet med i nogen af de 6 turneringer der har udløst jackpotten!!

Jeg vil klart sige at du har en sag. Dog skal man tage i betragning at Expekt er det laveste af det laveste inden for pokersites, og at "kommunikere" med deres support er som at blive bukkaket med dumhed*. De skal nok finde på en historie med at din konto allerede var "dirty" da du startede din promotion, og at du dermed aldrig har være eligeble til at deltage. Håber selvfølgelig du får dine penge.

*citat Maddox

11-05-2007 00:05 #39| 0

Er også bag.

Sletter mit expekt.

Held og lykke i sagen frem..

11-05-2007 00:05 #40| 0
11-05-2007 00:06 #41| 0

Halli hallo gutter. Det er IKKE ulovligt at spille en sng med en spiller man før har, uheldigvis eller ej, kommet til at spille på samme bord med før. Lol det ville svare lidt til at, hvis man før er blevet dømt for noget kriminelt sammen med en ven, ville blive anholdt HVER gang man bare mødtes med denne person.

Som jeg siger. ENTEN bør sitet udelukke eller fryse den/de accounts hvor der har været blevet spille fra samme ip på samme bord fra, eller også gøre ligesom party, spærre adgangen fra den ene ip adresse, så der ikke igen kan spilles på samme bord.

Han har ikke, i en rationel verden og ikke set gennem expekts farvede briller, gjort noget som helst ulovligt i de sngs han har vundet, som bare en anelse lugter.
Havde de spillet en sng fra samme ip, burde den have været isoleret fra alle andre fremtidige sngs, ELLER så skal der forhindres at de 2 accounts kan spille sammen igen. Man kan ikke først acceptere indskud+fee for en sng= acceptere at der bliver spillet sammen, ingen ulovligheder bliver begået i de 6 sngs, såsom afsløring af kort i chatten og lign, for så derefter når en stor jackpot bliver vundet trække i land, med at han spillede en eller flere sngs ulovligt.

Hvad var det præcist der var forkert? At han før havde spillet fra samme ip, og nu sidder på samme bord? Hvilken fordel skulle dette give, som ikke allerede er til stede for alle andre deltagere? ALLE kan kommunikere på tværs af hinanden enten via messenger eller icq eller lign. Dvs selve hændelsen isoleret set, BjarneG sidder og spiller på samme bord som Gausi82, som han før har spillet på samme bord med, giver IKKE bjarneg en ekstraordinær fordel. Hvordan kan det så berettiges at hans jackpot gevinst bliver strøget? Jeg kan ikke forstå det.

Edit: Afsnit.

11-05-2007 00:09 #42| 0

Det lyder helt og aldeles skandaløst. Det lyder ud fra det du skriver som om du bliver snydt godt og grundigt.
Du har jo spillet på ærlig vis og vundet de sng´er som var påkrævet for at modtage bonussen og så endda uden at sidde ved bord med din ven.
Du skal ha de penge.

håber du får alt den hjælp du skal bruge til at kæmpe din sag og vinde den..

Held og lykke herfra.

11-05-2007 00:11 #43| 0

Prøv evt. at kontakte I-Poker. Det er en netværks promotion som udbetales af netværket og ikke Expekt selv (selvfølgelig via din Expekt konto). Expekt har sandsynligvis intet at skulle have sagt, men har bare fået besked fra risk and fraud hos Ipoker.

Forstår ikke helt om du har vundet 6 i træk uden Gausi var med i nogen af dem. Men hvis dette er tilfældet skal du nok få dine penge.

11-05-2007 00:11 #44| 0

Det er sgu dybt rystende hvor ringe og amatøragtigt Expekt tackler denne sag!

Jeg vil først og fremmest sige, at jeg virkelig håber du får udbetalt din jackpot, og at det hele ender godt inden for rimelig tid.

Jeg vil lige høre om du har postet sagens forløb på andre store pokerforums, (du skriver jo at du vil gøre det)..?!

Men GL hefra, vil følge sagen.! Sgu grim situation at stå i.

/FreddyBS

11-05-2007 00:15 #45| 0
OP

Borsa-Boy
Jeg smider dig en mail, lyder rigtig lovende

NoahEmil
Det er en sng jackpot

C4Queen
Jeg har skrevet med de fleste fra expekt, også en masse dårlige svenske supportere..

rajmando1
Du skriver det ligesom det skal skrives, og ligesom jeg har prøvet at forklare Expekt, bare med andre ord, det er rystende.

ddeleuran
Tak for støtten..

att: allesammen

Keep up the good work.... Støtten varmer..

11-05-2007 00:15 #46| 0

Har tilføjet link til denne tråd under pokernets anmeldelser af pokerrum, så man er klar over hvad man kan komme ud for..

www.pokernet.dk/onlinepoker/pokersite.asp?id=25

11-05-2007 00:22 #47| 0
OP

>promotion<

Jeg har som tidligere skrevet med 110% sikkerhed vundet 6 i træk, uden Gausi82 har siddet ved bordet.

11-05-2007 00:26 #48| 0
OP

FreddyBS
Jeg har ikke postet andre steder, men jeg har en engelsk version af forløbet, denne bliver lagt på 2+2 indenfor et par dage.

11-05-2007 00:33 #49| 0

@BjarneG

Eftersom de flere gange lover dig din gevinst må du holde fast i at gevinsten er din.

Men ring til deres presseansvarlig imorgen og se om du ikke kan komme vidre igennem ham.

Skriv allerede nu til deres CEO og fortæl hvor utilfreds du er med behandlingen af sagen.

11-05-2007 00:37 #50| 0

Hmm, først og fremmest: Jeg håber virkelig du får slanterne, og jeg skal da heller aldrig oprette en konto hos dem efter alt det pis man har hørt om.
Men hvis du på et eller andet tidspunkt har overtrådt reglerne, kan de vel godt have en sag? Det er jo dem som sætter reglerne, og hvis der står at alt spil efter en overtrædelse af gældende regler vil blive annuleret, så er de jo i deres gode ret til at tilbageholde bonusen? Eller hur?

11-05-2007 00:45 #52| 0
11-05-2007 00:45 #51| 0
OP

megholm
Prøv at læs det rajmando1 skriver kl 23.06, det viser hele situationen meget godt.
Jeg har ud fra pågældende regler om "6 in row" ikke overtrådt noget.

11-05-2007 00:50 #53| 0
OP

c4queen
Lyder godt.
Post endelig linket til denne tråd i en mail til hende.

Tak

11-05-2007 00:51 #54| 0

Held og lykke til dig bjarneg med at få hevet slanterne hjem fra expekt eller Ipoker, hvem der end udbetaler jackpotten. Det er sgu store summer det her drejer sig om. Ikke 500-1000$ eller lign. Det er til at brække sig over at du er blevet nægtet dine penge.
140.000$ er peanuts for expekt, ift hvor meget de omsætter og tjener. Jeg forstår faktisk ikke deres bevægegrunde. Mon der er blevet udbetalt en %del af dine tilbageholdte penge, til en eller flere chefer? LOL det er ihvertfald ikke kundesupport de bekymrer sig mest om. Meget speget sag :)).
Sagt på en anden måde, de ved udemærket godt at deres grundlag er ultraspinkelt, alligvel vælger de at handle som de gør.

Det undrer mig om hvorfor de vælger at gøre det de gør. Er det virkeligt for at spare penge de gør det her?

11-05-2007 00:56 #55| 0
OP

Ja jeg ved det heller ikke Rajmondo1.
Jeg er igennem denne tråd blevet kontaktet af en journalist på EB, så det bliver rigtig spændende fremover.

Hele sagens forløb og til sidst deres modsigende grund, er dybt rystende. FFP forløbet siger det hele i en nøddeskal. Man kan ifølge Expekt sagtens oprette sig, indbetale til sng og betale deres fee, men når der skal udbetales, så er der kun problemer.

11-05-2007 00:58 #57| 0

Det rajmondo skriver gælder jo bare ikke, hvis man har en regel om det modsatte hos expekt/spiludbyderen. Hvis en cykelrytter bliver taget i snyd med doping bliver samtlige etaper han måtte have vundet derefter vel osse taget fra ham? Ja, tyndt metafor, men det er jo lidt det samme her, ikke? Der er på et tidspunkt blevet "snydt", i og med at reglerne er blevet overtrådt, og alle bonusser derefter er derfor annuleret. Jeg understreger igen, at jeg på alle måder tror dig og håber du får dine penge, men jeg vil nu ikke føle mig sikker på at kunne vinde en retssag mod dem. Tror mere på en seriøs gang spin er vejen frem.

11-05-2007 00:58 #56| 0

Kan være du kommer på side 9 BjarneG.....

Håber du får pengene. GL

11-05-2007 01:00 #58| 0

De har lige fået et "buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu" fra mig af, via Mail....

11-05-2007 01:04 #59| 0

Du får en mail fra dem om lidt rafen at de venter svar fra relevant afdeling

11-05-2007 01:04 #60| 0

Noget helt andet ! !

hvorfor spiller du ikke på TiTan de giver SQ da $190.000 for 6In The Row

11-05-2007 01:06 #61| 0

den stiger 10 kg vær ugen rafen til den er udbetalt

11-05-2007 01:09 #62| 0

har du 140k tilgode som du siger....så få dig dog en advokat.......

HVOR SVÆRT KAN DET VÆRE..............

Istedet for at skrive i et forum......loooooooooool

"Hvor skatte far kikker"

11-05-2007 01:11 #63| 0

må håbe skatte far sover

11-05-2007 01:13 #64| 0
OP

SachaMusen

Jeg har allerede kontakt til en advokat, som vil kigge hele forløbet igennem..

Men samtidig er jeg interesseret i, at folk der spiller poker kender til den her sag.

Derfor bliver den også lagt på det internationale forum 2+2 en af dagene..

GL til alle henover natten

11-05-2007 01:13 #65| 0

Skal de der 5 wins i træk være spillet på en bestemt tid ??

Jeg mener kan man spille en i dag og vinde en i morgen osv
bare man ikke taber nogen imellem ?

Og skal det være samme størrelse sng hver gang
kan ikke finde info om det

11-05-2007 01:15 #66| 0

Nu der har været så mange gode sympatitilkendegivelser, synes jeg godt, jeg kan tillade mig et par kritiske spørgsmål:

@ bjarneg

1) Du vandt 6 in a row og dermed en jackpot på $140.000, hvorefter du bare hyggespillede videre og vandt et par stykker til inden du claimede? Cool!

2) "D.3 april kl. 20.25 henvender jeg mig til expekt, med nyheden om at jeg har vundet 6 Fort knox i træk, ... "

Hvilke SNG'er claimede du så gevinsten på baggrund af? Hvis Gausi82 spillede med i de 2 første af de 6, du indsendte, står du ikke nødvendigvis ret stærkt.

Der er lidt "fnidder", og det ville være rart at høre fra begge parter.

Nå men stort H&L i hvert fald!!

11-05-2007 01:21 #67| 0
OP

Hej Henry.

Altid godt med kritiske spørgsmål, jeg svare gerne.

Jeg skrev til dem efter de 6 første, så ikke noget med at spille videre og tage den derfra.

Første gang jeg henvendte mig til Expekt var for at få "afregning" af de første 6, hvor Gausi82 vidst var med i de to første (men ikke fra samme IP, grunden til jeg ikke aner om han var med i 1 eller 2, er at vi sad langt fra hinanden og ingen kommunikation havde). Herefter har jeg skrevet til dem, at jeg vandt de to efterfølgende også, så jeg havde 8 i træk. Så hvis de første 2 var et problem, så måtte de se bort fra dem.

11-05-2007 01:26 #68| 0

Den dag Expekt startede på Tain netværket var den dag alle burde have instant forladt den brændende skude. Et mere rigged lortested findes ikke

Føler med dig Bjarne. Gl med sagen

11-05-2007 01:37 #69| 0

"Hvilke SNG'er claimede du så gevinsten på baggrund af? Hvis Gausi82 spillede med i de 2 første af de 6, du indsendte, står du ikke nødvendigvis ret stærkt."

Netop dét vil sikkert gå hen og blive et problem. For der har fu jo spillet med Gausi, og hvis det ender med en retsag finder de sikkert de ondeste advokater, og jeg tror at det argument, hvis ovenstående er tilfældet, vil gøre at expect vinder. Jeg håber selvfølgelig det modsatte, men som henry siger så står du nok ikke ret stærkt overfor dem.

11-05-2007 01:41 #70| 0

Jeg er sgu ked af det, men jeg er sgu nødt til at sætte dig på luft her BjarneG.

Jeg er udemærket klar over at Expekt ikke har et alt for godt ry i dette forum, dog vil jeg da gerne fastslå at mit forhold til dem er udemærket. Jeg fik spillet CashBack-tingen igennem på 20 dage, og fik, uagtet at jeg havde været opgraderet til en højere VIP level grundet en anden promo, uden problemer min bonus udbetalt. Dog synes jeg også at det var en ufin måde CashBack promoen blev sluttet på, og har selv venner som blev fanget i at mangle meget få points i at få fuld valuta i den promotion.

I forhold til de Jackpotbonusser, så er der i Knox en ekstra rake på $4 til at dække jackpot. Uden at være sikker på hvad den starter med, så er en statistisk sandsynlighed (godtnok uden indregning for en edge du må have) for at den bliver vundet vel noget i retning af 1/6x1/6x1/6x1/6x1/6x1/6 = utrolig lav. Uagtet dette, så vinder både du og din ven hver jeres jackpot indenfor de første 4 dage I er signet op på sitet? Din ven har sikkert vundet en af de mindre jackpots, men sandsynligvis afviger ikke meget fra Knox. De her turneringer er ikke et nyt påfund, de har eksisteret i rigtig lang tid på I Poker netværket, men omvendt tror jeg da det er et af de steder rigtigt mange har tænkt, at der kunne man sguda lige lave en rimelig hurtig mønt ved lidt collution og samarbejde, hvilket også gør at jeg er ret overbevist om at de er rigtigt grundige i at tjekke mønstre i samtlige tours en vinder har spillet.

Jeg aner ikke hvem du er eller hvor dygtig du og din ven er, men at kunne have så stor en edge at I kan æde jer igennem hver jeres 6 i streg i tours med 7 min blinds lyder for mig helt vanvittigt, og hvis jeg var administrator ville jeg da være helt væk når det er to helt nye folk der lige kommer ind og vælter de tours der, især når det er to der tydeligvis kender hinanden og har spillet fra samme ip på netværket uanset om det har været i de pågældende tours. Jeg tror faktisk jeg ville være mere fokuseret på, hvordan satan jeg fik den allerede udbetalte bonus tilbage.

Nu kan det jo være at du rent faktisk ikke har snydt og så beklager jeg, men jeg må sgu melde blankt ud at jeg simpelthen ikke tror på dig, beklager skipper.

11-05-2007 01:42 #71| 0

Varians,

Du vandt 8 sng's i streg og er due for noget bad luck..

Nej seriøst, jeg håber sagen bliver løst til din fordel, Expekt er nogle pik sviner.

11-05-2007 01:50 #72| 0

Hvad med at claime jackpoten en gang til, denne gang på baggrund af de sidste 6 SNGer?
Så får de da en chance for at komme til fornuft.

"Lørdag d.14 får jeg mail om, at jeg skal sende kopi af mit ID og kreditkort til ”[email protected]”. Jeg spørger om dette betyder at jeg så får mine penge, hvis jeg indsender dette.. (da jeg ikke gider bruge tid på unødvendigt)."

WTF..... jeg havde sgu sendt en kopi af min røv, hvis de havde bedt om det, 140k kunne nok få mig til at gøre temmelig mange unødvendige ting..... men det er måske kun mig.....

Held og lykke med tåberne :)

11-05-2007 01:55 #73| 0

ffs sick mand!. SÅ ligger jeg her og tuder over mit kæmpe uskrub der ikke kan vende, men denne her er lidt grimmere.

GL med det hele.

Stefan Raffay.

11-05-2007 01:56 #74| 0

@ BjarneG

Ønsker dig selvfølgelig held og lykke med at få opklaret sagen.

Hvis jeg forstår dig ret har du tidligere spillet fra samme rum/IP som Gausi82, som er en spiller du kender.

Det undrer mig, at du derfor vælger/kommer til at spille de første 2 sit n goes sammen med ham, da det selvfølgelig kan opfattes som collusion uanset om det er det eller ej.

At i ryger all in mod hinanden i en tidlig sit n go med to dårlige hænder, kan netop tokkes som, at i forsøger "at bygge hinanden op" til en sejr og god start på vejen mod de 6 i træk.Nu vandt du hånden, men havde du tabt så var Gausi82 måske på vej mod de 6 i streg.

Kender ikke sagen og omstændighederne, men hvis jeg har forstået det rigtigt kan jeg godt forstå at nogen er blevet mistænkelige. En nærmere vurdering kræver selvfølgelig mere indsigt/viden som kun du og expekt har.

Jeg vil ikke forsøge, at være dommer i denne sag, men blot påpege det mistænkelige. Dermed IKKE sagt at du er skyldig og at de har ret!

Men en ting er sikker. Expekts håndtering er uanset hvad elendig og useriøs i forhold til det store beløb.

Held og lykke og håber selvfølgelig at retfærdigheden sker fyldest!

Ps. Det skal ikke tages som nogen personlig anklage, blot en forståelse for at nogen har valgt, at kigge nærmere på sagen.

11-05-2007 02:09 #75| 0

@ klogeÅge
"Hvad med at claime jackpoten en gang til, denne gang på baggrund af de sidste 6 SNGer?
Så får de da en chance for at komme til fornuft."

Ideen er såmænd god nok, men der skal jo claimes senest 48 timer efter den sidste SNG.
Måske hvis BjarneG slår på, at han allerede HAR lavet en subsidiær claim:

"Herefter har jeg skrevet til dem, at jeg vandt de to efterfølgende også, så jeg havde 8 i træk. Så hvis de første 2 var et problem, så måtte de se bort fra dem."

Det har han reelt i følge dette, men ved ikke om det var rettidigt og tilstrækkeligt klart.
Indover med den advokat!

11-05-2007 02:21 #76| 0

Hvilken jackpot bonus er det helt præcist Gausi82 vandt og fik udbetalt?

---

Jeg ved, at du føler dig ualmindeligt røvrendt, og med al sandsynlighed har lyst til at brænde Expekts hovedkvarter ned til grunden, men umiddelbart synes jeg det virker en smule overilet at snakke med ekstrabladet før du (nok nærmere din advokat) har haft fat i ipoker og Expekt.

Nu ved jeg jo ikke det store om situationen, men du kunne mulgligvis være ved at være derude, hvor det er en god ide at konsultere med en proffessionel (jeg fik det indtryk, at ekstrabladet stod højere på din todo liste).

11-05-2007 02:29 #77| 0

@BjarneG

Hvis jeg spillede på Expekt, ville denne sag få mig til straks at hæve mine penge fra sitet. Jeg vil fortælle andre spillere i min omgangskreds, der ikke læser PN, om deres uberettigede og uretfærdige behandling af dig.

Som præsenteret lugter det langt væk af, at Expekt har ledt med lys og lygte efter et eller andet, som kunne give dem anledning til ikke at udbetale den høje præmie.

11-05-2007 03:00 #78| 0

"Hvis jeg forstår dig ret har du tidligere spillet fra samme rum/IP som Gausi82, som er en spiller du kender.

Det undrer mig, at du derfor vælger/kommer til at spille de første 2 sit n goes sammen med ham, da det selvfølgelig kan opfattes som collusion uanset om det er det eller ej."

Nemlig - det er sgu lidt FOR tilfældigt.

11-05-2007 08:35 #79| 0

Hvis jeg læser rigtigt har I på et tidspunkt spillet fra samme IP på samme bord/borde = snyd. Det var måske ikke i de omtalt SNG'en men mon ikke der i de generelle betingelser står at Expekt fryser kontoen ved den slags snyd?

Hvis/når du går videre med sagen ville jeg fjerne alt om ffp cash back bonussen, da du bringer noget ind, hvor Expekt har rettet 100% på deres side. Det var dårlig stil, ja.

Bemærk hvordan din argumentation skrider i løbet af tråden. I starten er Gausi kun med i den første SNG, senere er det nok de 2 første han er med i.

Få strammet op på argumentationen og få advokaten i gang.

Held og lykke.

11-05-2007 09:00 #80| 0

Expekt din svindler du kommer til at dingle.

Lad os starte et spamangreb med utilfredse henvendelser.

11-05-2007 09:55 #81| 0

Med sådan en svingende argumentation og med det at dig og din ven har spillet fra samme IP på de samme borde på netværket, ser jeg ikke noget underligt I deres opførsel. Det lugter jo langt væk af collution fra Jeres side. Om I har colludet i SNG'erne eller ej kan de jo ikke vide, som man sjældent kan, men bare det at der er en konkret og velbegrundt mistanke bør gøre dem tilbageholdende.

11-05-2007 10:28 #82| 0

Adr den er ulækker, den der

11-05-2007 10:37 #83| 0

burde den overskriften ikke ændres i lighed med mansion tråden ? tror det er dokkedal der tjekker om alle pokerrum får samme vilkår herinde.

anyways som sagt før, sygt ulækkert hvis det der er sandt, men at du er helt ny herinde, samt i begge laver 6 og 8 sng i træk er ikke videre sandsynligt.

11-05-2007 10:45 #84| 0

Det er nu ikke for at vaere efter dig, men det lyder efter min mening en del indviklet.

Dit foerste indlaeg:

"Jeg skriver naturligvis tilbage at dette er helt hen i skoven. Vi har siddet sammen fordi Gausi82 har været på besøg, og vi har spillet rigtig mange borde, for at opnå de omtalte FFP (som jeg så aldrig har fået alligevel 1000-1300$). Vi har fordi vi spillede flere borde af gangen begge to, tilfældigvis siddet på bord sammen. Sagens kerne er den, at i de Fort Knox turneringen som jeg vandt d.3 april, der var Claus tilfældigvis(hjemme fra hans egen ip adresse) med i det første spil, jeg mener yderligere at jeg i dette spil slog Gausi82 ud med Q8 mod A9 pre flop. Herefter er Gausi82 ikke længere på nettet, og jeg vinder derefter yderligere 6 eller 7 Fort knox i træk, så det burde være muligt at finde ud af for expekt, at dette er sket på 100 % ærlig vis..

Er tilfældet at de mener Gausi82 og jeg har siddet ved samme bord i den første af turneringer, og derfor vil anklage os for snyd - selv om jeg slog ham med mine Q8 mod hans A9 (mener det var den hånd, jeg var i hvert fald bagud) - så fred være med det - jeg vandt uden Claus's deltagelse 6 eller 7 efterfølgende, hvilket kvalificerer mig til og få den bonus?"

1) Hvordan er det tilfaeldigt at i kan spille i samme sng fra samme IP?

Kl 22.13 skriver du:

"I ingen af de omtalte 8 turneringer har vi spillet fra samme IP adresse.. "

Det haenger ikke samme i min maade at laese dine indlaeg, at du foerst skriver at vi har siddet sammen i 1 turnering, siden bliver det maaske 2, og kl 22.13 skriver du at i ikke har siddet sammen i nogen af de omtalte turneringer.

11-05-2007 11:24 #85| 0

Hej Bjarne

Syg syg historie.

Hvis du vil, har jeg alle info på den Danske Poker Manager hos Expekt....tlf, navn, mail etc....

11-05-2007 11:35 #86| 0

@Live: Eh.. prøv at læse, hvordan Mansion tråden specifikt udvikler sig i forhold til denne. Og det er ikke Dokkedal, der tjekker om pokerrum får lige vilkår. Det er mig - og de andre moderatorer. Dokkedal råber op, hvis han har en eller anden perifer mulighed for selviscenesættelse og kritik af tingenes tilstand på Pokernet.

- AB

11-05-2007 11:39 #87| 0

@Nimacos
Som jeg forstår det har BjarneG og Gausi82 den 1 eller 2 april spillet SNG'er hjemme hos Bjarne fra samme IP, hvor de tilfældigvis har været med i et par af de samme SNG'er.
Den 3 april spiller BjarneG SNG'er hjemme fra egen IP, mens Gausi82 i den anden ende af landet har spillet fra sin egen IP. De spiller så tilfældigvis en FortKnox SNG fra samme bord som BjarneG vinder, de efterfølgende 7 SNG'er vinder BjarneG også men uden at Gausi82 tilfældigvis sidder ved samme bord som BjarneG igen.

Gruden til at de bliver beskyldt for at collude er så at de en af dagene op til de præmiegivende SNG'er har siddet og spillet SNG'er fra BjarneG's trådløse netværk og her har de tilfældigvis siddet til bords et par gange ud af rigtig mange SNG'er.

11-05-2007 11:56 #88| 0
OP

Tak for de mange input.

"Ender" indlæg her kl 10.39 rammer lige på sømmet.
Det er netop sådan det er foregået.

11-05-2007 12:27 #89| 0

@BjarneG

Nu er Casino.dk jo desværre lukket ned så jeg kan ikke finde tråden, men er det helt forkert husket at Gausi var blandet ind i en næsten identisk sag med Centrebet for et par år siden ??

Så vidt jeg husker havde han spillet dem med en "makker", hvordan man så gør det i en (eller seks) SNG´er.

Som sagt er det muligt at jeg husker forkert, og så ser i bare bort fra dette indlæg, men hvis jeg husker rigtigt kunne den gamle sag vel godt have en smule indflydelse på denne ?

11-05-2007 12:35 #90| 0
OP

Majaline..

Det er fuldstændig rigtigt, det havde dog intet med to konti at gøre.

Sagen var den, at Centrebet påstod, at Gausi82 kun var berettiget til 25.000$, selvom han havde screenshots fra siden, hvor der stod 65.000$. Han fik de 25.000$ udbetalt, efter diverse trusler, indbetalte Centrebet resten.. meget mystisk

11-05-2007 12:42 #91| 0

Google cache har bevaret casino.dk's guldkorn for eftertiden - du husker delvist rigtigt, men problematikken var lidt anderledes. Dengang var problemet at iPoker HAVDE udbetalt jackpot'en til en anden, men havde glemt at skrive det på deres side..

66.102.9.104/search?q=cache:BG6bwlyDFj4J:www.casino.dk/forum/viewtopic.php%3Ft%3D6963%26postdays%3D0%26postorder%3Dasc%26start%3D30+site:casino.dk+gausi+Centrebet&hl=da&ct=clnk&cd=1

11-05-2007 12:43 #92| 0
OP

Ja, det var vidst påstanden

11-05-2007 12:47 #93| 0

Ja undskyld mig meget. Første gang jeg læste denne tråd igennem følte jeg virkelig med dig BjarneG, men efter at have læst linket igennem fra Zaphod2000, må jeg tilslutte mig Magic7 og AllanBC. Det virker alt alt alt for usandsynligt at i (nærmest gang på gang) kan gå hen og vinde de omtalte jackpots.....

11-05-2007 12:49 #94| 0

Der er da ikke tvivl om, at du har et krav. Om dette krav er berettiget kan du vist kun få fastslået ved domstolene, hvis Expekt ikke er til at snakke med. Så gå til en advokat. Det er derfor man har dem.

Du kunne eventuelt foreslå at indgå forlig med Expekt.

11-05-2007 12:52 #95| 0
OP

fdcgsf..

Kendte ikke Gausi82 dengang han vandt jackpotten, så din teori holder ikke helt.

Yderligere har jeg vundet de omtalte sng uden hjælp fra Gausi82.

11-05-2007 13:00 #96| 0

BjarneG, er du en regular poster her paa Pokernet?

11-05-2007 13:02 #98| 0
OP

Nej, det er jeg ikke.. Har det nogen betydning?

11-05-2007 13:02 #97| 0

Sorry, det er som sagt længe siden, men jeg har dog lidt ret alligevel, her er et par quotes fra tråden omkring den gamle sag.

Storken73 spørger :

"Bliver nød til at spørge??? Har du vundet Gausi??? Der er nemlig en på en anden poker side der siger at du ikke har vundet, men at det er ham der har".

Gausi svare :

"ja har vundet.... sammen med ham

men det er dog det mindste problem lige nu...

vil helst ikke ud med mere lige pt... kan altid komme..."

Det var den sidste udtalelse jeg undrede mig lidt over. Men nevermind, det har jo ikke noget med den aktuelle sag at gøre.

11-05-2007 13:07 #99| 0

Ja, det synes jeg faktisk. No offence, men din trovaerdighed er st0rre hvis du er regular. Jeg saa egentligt gerne Expekt kom paa banen med deres syn paa sagen.

11-05-2007 13:12 #100| 0
OP

Kan sagtens følge dit synspunkt, men fortiden er jeg desværre ikke i stand til at ændre..

Har forsøgt at kommunikere med Expekt i 14 dage nu uden held. Har desuden gjort dem opmærksom på denne tråd, men som du kan se, så er de åbenlyst ikke interesseret i at forklare sig

11-05-2007 13:13 #101| 0

Det var mig og gausi der tog rio jackpotten. Vi begge spillede kun fra 1 computer nemlig min. Og vi sad og diskuterede de forskellige hænder. Intet snyd angående den jackpot. Så syntes vi skal holde os fra at snakke mere om den. Problemtet er at BjarneG ikke har fået de penge som han er berettiget til, og det skal der gøres noget ved.....

11-05-2007 13:33 #102| 0

Ok BjarneG har overtraadt paragraf 6 (2 gange) foer han vinder de 6 sng's.

Saa er spoergsmaalet om Expect er lov maessigt i sin ret til at tilbage holde bonussen, grundet brud paa paragraf 6 tidligere?

11-05-2007 13:39 #103| 0

Typisk. Synes før man har hørt om folk der er blevet snydt for jackpotter i sngs-in-a-row promotions (Noble Poker rfår en klokke til at ringe). Håber Du får din velfortjente jackpot (8 vundne i streg er sygt og kan slet ikke lade sig gøre med mindre det er guds vilje! :p)

11-05-2007 13:47 #104| 0

@Zaphod2000

Er du rar at fixe dit link længere oppe... Det fu.... hele tråden op...

pft

/INC

11-05-2007 13:56 #105| 0

>>Google cache har bevaret Casino.dk's guldkorn for eftertiden

Kræver vist heller ikke meget mere end en 5-600 Kb.

11-05-2007 16:00 #106| 0

Hvis du taler sandt, håber jeg som alle andre herinde naturligvis, at du får dine penge.
På skepsis-siden kan man argumentere med at kontatere, at hvis seks lige gode spillere sætter sig ved et Fort Knox bord, vil det statistisk ske én gang ud af 1.679.616, at den samme vinder otte gange i træk. Ved at være marginalt bedre end de andre, kan du selvfølgelig ændre det tal, men man kan vel ikke bebrejde udbyderen, at de lige kigger sagen grundgt efter i sømmene. Derudover starter der i prime time ca. en Fort Knox SNG op hver andet minut, så du burde måske have ventet til din kammerat var væk - eller omvendt

11-05-2007 16:16 #107| 0
OP

Puskas
Jeg kan sagtens fornemme hvad du tænker..

Kernen er dog, at jeg vandt de sidste 6 uden Gausi82..
De to første (ud af de 8) hvor han var med, der sad vi som sagt i hver sin ende af landet og havde ingen kontakt, hvilket også kan ses ud af hænderne.. Sad for det meste og spillede 4 borde af gangen, det samme gjorde Gausi82, så at vi er "stødt" ind i hinanden få gange, det er nok umuligt at undgå.

Nimacos
Er du i stand til at finde ud af dit glimrende spørgsmål? Fordi jeg kan ikke.. Hvis der er tale om en overtrædelse af paragraffen, så sker det nogle dage før "selve dagen". Jeg får dog alligevel lov til den Tirsdag at betale indskud og fee, men det viser sig så herefter, at jeg ingen reel mulighed havde for at vinde den jackpot? Den mulighed havde Gausi dog, som d.4 vandt "6 second places in row" som også er en jackpot. Han fik den udbetalt efter 4-5 dage

11-05-2007 16:17 #108| 0

"...vil det statistisk ske én gang ud af 1.679.616, at den samme vinder otte gange i træk."

1 ud af 279936 er det. :-)
6 mand har chancen.

11-05-2007 16:20 #109| 0

@henry
du har ikke helt ret men gider ikke lave den korrekte udregning for at forklare hvorfor du ikke har ret giver jeg et eksempel med terninger
chance for en sekser med 1 terning er 1/6 hvis din udregning skulle holde ville chancen for en 6er med 6 terninger være 1 og det er sgu ikke helt korrekt ;)

11-05-2007 16:33 #110| 0

@ faberghasted

Nix, du tager fejl, og jeg gider godt forklare hvorfor. Dit terningeeksempel er en lille smule insulting.

Der vil altid være en vinder af den første SNG, og han behøver derfor kun vinde yderligere 7 i træk. 6 i syvende er 279936.

QED.

11-05-2007 16:34 #111| 0

Den Jackpot Jeg vandt var 6 top "2 placeringer" i streg som gir den nette sum af 300 $ ... penge jeg har fået !! (mærkeligt når det nu er både mig og BjarneG de beskylder for snyd) lugter da langt væk at der bare SKAL findes en fejl for ikke at udbetale de skejsere!

Vi har begge spillet MEGA mange af de fort knox for at få grindet de 100.000 point hjem til den bonus (som Thomas så heller aldrig fik da han var startet en dag senere, selvom expekt havde LOVET ham at det intet problem var, lige indtil han skulle ha vekslet pengene.... hvad sker der !???) den en gang i en weekend hvor jeg var på besøg hos thomas, men vi har sku aldrig siddet på samme IP og bord!

Vi har vel spillet en 2-3-4 borde ad gangen for at optjente flest mulige point, men fordi vi er venner må vi vel godt spille på samme netværk!?

de par gange vores "brugere" har krydset hinanden har vi siddet i hver sin ende af landet, og har dårligt nok registreret at vi har spillet mod hinanden. Jeg vil Ihvertfald ikke beskyldes for at snyde, han er en modstander lige som alle andre, og chancen for at vinde 6 i streg er alligevel SÅ minimal så at snyde ville være hul i hovedet HVIS man nu vandt !!!!

Men de "6 in a row" Har BjarneG vundet HELT uden min tilstedeværelse, så jeg kan sku ikke se hvorfor han IKKE er berettiget til de penge !??

Og ja Mig Og Xnxx vandt rio`en på centrebet for år tilbage og at Bjarne napper Knox`en er sku temmelig sygt!!! (sys vi os) men da vel ikke umuligt!??? handler jo bare om MEGA held hvis du spørg mig...

Men Hele Expekts måde og håndtere sagen på er da så KATASTROFAL kan der da slet ikke sættes ord på!!!

11-05-2007 16:44 #112| 0

Uskrub - håber du får dine 140k...

Når det så er sagt, så bør du skrue væsentligt ned for dine halvaggresive mails. Al erfaring fortæller at en venlig og sober tone giver den bedste behandling. Med andre ord, tror jeg altså bare du gør dig selv en kæmpe bjørnetjeneste med den aggressive tone du bruger i dine mails. Naturligvis forstår jeg din frustration men som sagt gør du det værre for dig selv.

GL - håber du tar' hjem

11-05-2007 16:48 #113| 0
OP

Du har nok ret.. Men forestil dig at blive lovet 800.000 kr over 3 omgange. Være tålmodig og flink over 3 uger, og kun få svar på ca hver 4. mail. Efter 4 uger får jeg det tyndeste svar. Herefter prøver jeg med stille og rolig kommunikation, men får intet svar i 14 dage, så er det vel menneskeligt at blive en smule frustreret?

11-05-2007 17:01 #114| 0

@BjG

Ja naturligvis er det forståeligt at blive frustreret. Men som jeg læser det blir' tonen alt for hurtigt stressende og aggresiv, hvilket jeg har svært ved at forstå siden de har 140k af dine penge som du godt kunne tænke dig... Håber du får dine skillinger.

JC

11-05-2007 17:29 #115| 0

LOL ja så kan man se at snyd ikke betaler sig... Men du snød jo ikke før du blev opdaget ;)

Gl med dit næste kup...

Fissan P

11-05-2007 17:33 #116| 0

GL Bjarne..

I øvrigt sjovt som folk denne gang er meget mere mistroiske end da Erland var blevet snydt for 65k, selvom han i princippet også havde brudt en regel, nemlig at spille i en andens navn..

Håber du får dine penge..!

11-05-2007 18:09 #117| 0

Du har ret, Henry. Det er self 6 i 7., men vel stadig 6 i 8. på det lige netop er Bjarne der tager dem? Jeg er humanist; derfor det muligvis tåbelige spørgsmål...

11-05-2007 19:58 #118| 0

Syns egentlig det også lyder mere og mere skummelt jo flere gange man nærlæser det... Expekt ER the lowest så det er på ingen måde for at tage dem i forsvar, men i har i forsøget på at knalde jackpotten spillet en kæmpe røvfuld af de her fort knox SNGs, og x antal af dem, sammen. Du prøver jo også først at cashe ind på de 6 hvor gaussi var med i 2 af dem hvilket jeg ikke kunne forestille mig stiller dig i det bedste lys i security afdelingen. Det uunderskrevne kreditkort, sammenblandingen med den i $-forhold irrelevante FPP sag, den mystiske all-in og den aggresive "betal-nu-for-helvede-inden-i-finder-ud-af-det" tone hjælper dig heller ikke.

>>Vi har vel spillet en 2-3-4 borde ad gangen for at optjente flest mulige point, men fordi vi er venner må vi vel godt spille på samme netværk!?

Ja, men hvis i vil være 100% sikker på at få en evt bonus udbetalt, skal i holde jer 5 lysår fra hinanden mht de borde der udløser bonus'en, når i har en IP association.

Collution detection er ganske veludviklet efterhånden, og i samme øjeblik de har et IP sammenfald mellem jeres konti, skabes en registrering, og at i senere sidder i hver sin ende af landet på nu forskellige IP's ændrer intet. Jeres konti "hænger nu sammen". Tilføj lidt sammenspil på bonusborde (hvor i "dårligt nok" bemærkede at i spillede sammen) og en knivspids shady all-in og det ser ikke længere helt godt ud.

Hvis i slet ikke på nogen måde har været opmærksomme på alt det fuzz og historier der forekommer hver anden måned med IP sammenfald og collutionmistake, har jeg dybeste medfølelse for så er det godt nok årets badbeat.

15-05-2007 17:59 #119| 0

Noget nyt, BjarneG?

15-05-2007 18:31 #120| 0

ja vi venter spændt.

15-05-2007 19:07 #121| 0

Har de lukket din konto nu, eller kan du stadig logge ind?

15-05-2007 20:41 #122| 0

ja bjarne vi vil meget gerne høre hvad der sker i sagen det er trods alt en meget stor sag

16-05-2007 00:02 #123| 0

Detalje - han hedder altså Thomas ;)

16-05-2007 00:46 #124| 0

Burde vi ikke få en Expekt.com gut på banen her? Jeg mener, har tidligere set folk fra diverse pokerrooms give sidernes meninger, holdninger mm. ud til PN's brugere.

23-05-2007 02:10 #125| 0

Jeg vil stadig gerne vide hvad der er sket??

Bjarne... Kom ind på banen!!

23-05-2007 07:27 #126| 0

Han har sikkert fået af vide han ikke må kommentere det mere af sin advokat

23-05-2007 08:24 #127| 0

hvis man ikke må kommentere det for sin advokat, må man så godt kommentere, at det er det, der er tilfældet???

23-05-2007 08:46 #128| 0

Skal jeg ikke kunne sige...

24-05-2007 09:07 #129| 0

bump

25-05-2007 00:47 #130| 0

noget nyt ?? Mvh Søren

25-05-2007 02:16 #131| 0

Får vi snart en update fra dig Bjarne G, eller er du pludselig sunket i jorden ???

Vi venter spændt på nyt !!

25-05-2007 09:13 #132| 0

Håber ikke at det er fordi de har bevidst at han har snydt...

30-05-2007 15:18 #133| 0

@BjarneG

Er der ikke snart noget nyt fra dig om udviklingen i historien ?

30-05-2007 15:19 #134| 0

Bagmandspolitiet har taget ham...

30-05-2007 15:25 #135| 0

Jeg har snakket med Expekts DK repræsentant om problemet og hans holdning var klar: "Sagen er blevet undersøgt indgående og vi fastholder, at der har været et endda klart brud på T&C".

Mit mål som affiliate og som repræsentant for i hvert fald vores spillere er altid at sikre, at pokersiderne tager sagerne seriøst og at de bruger tiden på at undersøge tingene ordentligt.

Det lover Expekt mig at de har i denne sag, og det tror jeg på. Hvorvidt der har været tale om bevidst snyd eller om en fejltagelse ved jeg ikke, men er det sidstnævnte er det selvfølgelig direkte tragisk.

/Mikael

30-05-2007 17:15 #136| 0

Damn, nedtur...

30-05-2007 17:20 #137| 0

Ja, hvis man krydser ip i dette tilfælde er det ikke smart, det er vel det samme som at melde sin ankomst til et million møde man kort forinden har indringet en bombetrussel mod.

30-05-2007 17:24 #138| 0

Hvis Expekt vil fastholde nogen troværdighed må de vist komme med en bedre redegørelse end den. Ellers synes jeg at Pokernet og andre må tage offentligt kraftigt afstand fra sitet.

Hvis de faktisk har god grund til deres handlinger og ikke bare ser en udvej for at spare $140000 så kan de jo sagtens redegøre for det.

30-05-2007 17:28 #139| 0

Der er vel næppe så meget at redegøre for. Hvis manden har spillet sammen med en kammi fra samme IP, hvad enten det var hensigten eller ej, så har han overtrådt reglerne og er derfor ikke berettiget til pengene.

Men det er godt nok et bad beat af de større.

30-05-2007 17:35 #140| 0

Bad beat... ?

Tror hellere jeg vil losses i kuglerne med en bowlingkugle i snor og begraves levende blandt 10døde svin og fodres med menneskelort til mine dages ende end det Bjarne lige pt er ude i...

Xsuited

30-05-2007 17:36 #141| 0

@BingoBango

"Hvis Expekt vil fastholde nogen troværdighed må de vist komme med en bedre redegørelse end den."

Hvad bedre redegørelse er der end at manden har brudt T&C og derfor ikke kan få præmien udbetalt?

"Ellers synes jeg at Pokernet og andre må tage offentligt kraftigt afstand fra sitet."

Expekt har redegjort overfor os og det er hvad jeg behøver for at beskytte vores spillere imod den ligegyldighed som man til tider ser fra poker sites af.

Om Expekt har lyst til at snakke offentligt om denne sag må være deres egen beslutning. Det er intet krav fra vores side, at Expekt deltager i den offentlige debat omkring en sag som denne.

/Mikael

30-05-2007 17:45 #142| 0

Svaret staar jo i andet indlaeg.

Men forhaabentlig har laesere laert hvad man saa ikke skal goere.

30-05-2007 17:48 #143| 0

Syg syg historie! Der må da snart være nogle der starter noget underskriftsindsamling på www.lukexpekt.com !

Men, når det så er sagt. Bjarne kom lige med en update!

30-05-2007 18:21 #144| 0

hello boys.... jeg ber ham lige skrive et par ord

30-05-2007 19:12 #145| 0

Nu ved jeg ikke lige hvad T&C er, forklar?

Så vidt jeg husker var det noget med at han vandt 6 Fort knox i træk som så gjorde at man vandt de mange penge. Og dem vinder han så ikke fordi de mener han har spillet sammen med en der har samme ip som ham selv, måske flere gange. Hvad hvis man sidder i samme opgang men ikke kender hinanden og tilfældigt har spillet sammen de gange, det burde man da ikke straffes for? Ved godt chancen måske er lille, men hvad nu hvis!

30-05-2007 20:02 #146| 0

@ PowerMichael

Det må i højere grad være spillerens ansvar at sørge for at man ikke spiller fra en adresse andre også kan spille fra (altså at have sin private linie, eller f.eks. risikere ovenstående).

Hvis ovenstående er grunden til at Expekt ikke udbetaler pengene, så er de selvfølgelig i deres gode ret, da OP ikke på nogen måde kan løfte den bevisbyrde der viser at der ikke har været aftalt spil. Da han umuligt kan løfte dette, er det klart at Expekt ikke lige fluks udbetaler en million kr.

30-05-2007 20:13 #147| 0

Samtidig snupper han lige et par til for sjov efter han har vundet en mio.
Lidt weird.

30-05-2007 20:15 #148| 0

Dårlig formulering fra min side i mit tidligere indlæg. Der skulle stå...

Det KAN ALENE være spillerens ansvar at sørge for at man ikke spiller fra en adresse andre også kan spille fra.....

30-05-2007 21:13 #149| 0

T&C er terms & conditions.

Jeg har ingen mulighed for at overveje, om tingene er gået rigtigt for sig eller ej mht. selve spillet og anklagerne om snyd. Mit eneste job overfor PokerNetterne er, at sørge for at deres henvendelser bliver taget alvorligt. Jeg får jo ikke beviserne at se.

/Mikael

30-05-2007 21:44 #150| 0

"Samtidig snupper han lige et par til for sjov efter han har vundet en mio.
Lidt weird".

som der står skrevet var han ved at spille deres bonus fri (kræver at man raker en masse) den var endnu ikke færdigspillet da han vandt de 6 i streg, så manden grinder self. videre mens han afventer svar (48 timer LOL) fra RELEVANT AFDELING på de 6 vunde, efterfølgende vinder han så ydeligere 2.

sagen ligger så vidt jeg ved hos en advokat pt.

tror ikke han ønsker at debatere det mere, kommer han ikke rigtigt længere ved.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar