Søg stake august 2012

#1| 0

Same procedure as every month, eet indlæg pr. bruger.

Tråden for juli

4 future ref.:

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, T5-279929728-36
played at "Table #1" for USD TC from 2012-10-16 18:05 until 2012-10-16 18:06

Seat 1: Sebbb1988 (515 in chips)
Seat 3: miuda22 (5,495 in chips)
Seat 5: bobrushka (950 in chips)
Seat 7: 7erega (1,640 in chips)
Seat 9: frydenzio57 (2,855 in chips)
Seat 10: zauberer772 (3,545 in chips)

ANTES/BLINDS
Sebbb1988 posts ante (40), miuda22 posts ante (40), bobrushka posts ante (40), 7erega posts ante (40), frydenzio57 posts ante (40), zauberer772 posts ante (40), Sebbb1988 posts small blind (200), miuda22 posts big blind (400),

PRE-FLOP
bobrushka folds, 7erega folds, frydenzio57 folds, zauberer772 folds, Sebbb1988 raises to 475 and is all-in, miuda22 folds.

SHOWDOWN
Sebbb1988 wins 1,040.

SUMMARY
Dealer: zauberer772
Pot: 1,040
Sebbb1988, bets 440, collects 1,040, net 600
miuda22, loses 440
bobrushka, loses 40
7erega, loses 40
frydenzio57, loses 40
zauberer772, loses 40

Redigeret af fryden d. 16-10-2012 20:24
02-08-2012 19:10 #2| 0
OP
THR72 har måttet bruge julitråd, her er hans indlæg:

Hey PN...

Jeg søger en MTT deal. Hovedsagligt 11$ - ? rbs og sats til søndagstours har også interesse. Forstiiler mig at det skal foregå på stars - eller evt. DS, hvor jeg ikke er kommet i gang endnu.

Startrulle 500-1000$. I er velkommen til at sende pm, for ydeligere info.

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/ratings/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=3

Thomas/

@Thomas

Du er naturligvis velkommen til at reposte dit indlæg i denne tråd. /Fryden.
Redigeret af fryden d. 02-08-2012 19:15
02-08-2012 20:58 #3| 0

Tak for reminder gamle jsa:)

Hey PN...

Jeg søger en MTT deal. Hovedsagligt 11$ - ? rbs og sats til søndagstours har også interesse. Forstiiler mig at det skal foregå på stars - eller evt. DS, hvor jeg ikke er kommet i gang endnu.

Startrulle 500-1000$. I er velkommen til at sende pm, for ydeligere info.

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/ratings/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=3

Thomas/

02-08-2012 22:50 #4| 0

Hej PN,

Jeg er efter en pokerpause startet op igennem i Maj måned og derfor er sulten meget stor. Samtidig har jeg masser af tid, da jeg pt er bosat i Brasilien og endnu ikke er så velbevandret i portugisisk at jeg har fundet fast fuldtidsarbejde. Har et par små-jobs hist og pist, men til brasilianske lønninger, hvorfor det med at sætte til side til en bankroll.

Jeg søger derfor en MTT deal på stakes fra $5.50 - $55, da jeg umiddelbart mener at min edge er størst her. Rebuys og sats til større turneringer har også interesse.

Jeg har de seneste 3 mdr hovedsageligt spillet på Stars og stats kan ses her!

Inden mit selvvalgte pokereksil spillede jeg under nicket Magicx på Ladbrokes og har her lavet en del gode tour-resultater, blandt andet en vunden søndags-tour - dokumentation haves og kan fremsendes hvis det ønskes!

Et forslag til startrulle kunne være $1000, jeg er villig til at nøjes med 40% cut, efter stakeback, eksempelvis den første måned, hvorefter vi kan evaluere tingene og tage stilling til det eventuelle videre forløb.

Håber meget at høre fra interesserede - på forhånd tak! :-)

03-08-2012 16:37 #5| 2
Zabuginho skrev:

Inden mit selvvalgte pokereksil spillede jeg under nicket Magicx på Ladbrokes og har her lavet en del gode tour-resultater, blandt andet en vunden søndags-tour - dokumentation haves og kan fremsendes hvis det ønskes!

Hvad er din dokumentation for den vundne søndagstour?
Ifølge sharkscope er du nede med over $5k, og dit største cash er på ca $1.5k.
Ved ikke om det er en meget lille søndagstour du har vundet, eller om sharkscope bare ikke har tracket den?
03-08-2012 19:00 #6| 0

deal ind gået

Redigeret af hamsjelv d. 16-08-2012 06:56
04-08-2012 00:38 #7| 0
Høgen skrev:
Zabuginho skrev:

Ved ikke om det er en meget lille søndagstour du har vundet, eller om sharkscope bare ikke har tracket den?

@ Høgen:
Jeg har screenshots fra endgame (sidste pause) og fra pop-up med at jeg vandt turneringen. Cashet var på godt og vel €28.000 i Ladbrokes €100K guaranteed.

Det at jeg er nede samlet er der en meget simpel forklaring på - nemlig at jeg på den hårde måde har måttet sande at min disciplin indenfor BRM ikke rækker til cash hvor jeg alt for hurtigt rykkede op i limits - af samme grund står den udelukkende på tours fra nu af hvor jeg mener at være profitabel.

Hvis man på nogen måde kan filtrere på udelukkende tour-resultater burde du kunne få ovenstående bekræftet (aner dog ikke om dette er muligt, det ved du sikkert mere om end mig! ;-) - og jeg mailer meget gerne nævnte screenshots hvis du ønsker - just say the word! :-)
04-08-2012 01:11 #8| 1
Zabuginho skrev:
Høgen skrev:
Zabuginho skrev:

@ Høgen:
Jeg har screenshots fra endgame (sidste pause) og fra pop-up med at jeg vandt turneringen. Cashet var på godt og vel €28.000 i Ladbrokes €100K guaranteed.

Det at jeg er nede samlet er der en meget simpel forklaring på - nemlig at jeg på den hårde måde har måttet sande at min disciplin indenfor BRM ikke rækker til cash hvor jeg alt for hurtigt rykkede op i limits - af samme grund står den udelukkende på tours fra nu af hvor jeg mener at være profitabel.

Hvis man på nogen måde kan filtrere på udelukkende tour-resultater burde du kunne få ovenstående bekræftet (aner dog ikke om dette er muligt, det ved du sikkert mere om end mig! ;-) - og jeg mailer meget gerne nævnte screenshots hvis du ønsker - just say the word! :-)

Sharkscope tracker kun MTT's/Sng's, men jeg vil ikke blande mig mere jeg var bare nysgerrig.
04-08-2012 01:28 #9| 0

@Høgen

Helt ok - i så fald kan den ikke være tracket med (såfremt sharkscope påstaår at største cash for Magicx på Microgaming er USD 1.5K...) - hvilket i mine ører lyder besynderligt!

Nu bliver jeg da egentlig selv lidt nysgerrig - har du eller evt andre et bud på en forklaring - tracker sharkscope ikke alle tourresultater på det pågældende netvlrk eller hvordan!?

06-08-2012 19:16 #10| 0

Jeg søger en der ønsker at spille på stars, start roll 200$ kan realoades om nødvendigt, der spilles hovedsageligt tours med mindre felt, såsom diverse caps fra 4.40-20$ niveauet og os gerne deep stack tours.

Hvis dette stemmer overens med hvad du søger, så smid mig en pm og vi kan snakke vilkår , cut osv. :)

06-08-2012 21:21 #11| 0
Har fået en deal

Hey PN

Jeg har fået lysten til at spille MTT's igen, og med mangel på kapital til at starte selv, søger jeg en backer.

Jeg søger en stakedeal til MTT hvor alt min action Danske Spil dækkes. Der vil hovedsageligt blive spillet $5-11 rebuys og op til $22 FO, og evt. sats til søndagstours hvis backer er med på det. Startrulle $500-1000.

Målet for dealen er at lave et solidt afkast til både backer og mig selv.
Forventer en løbende evaluering/dialog med backer over fx. Skype.
Der vil blive lavet status efter hver endt session.

Jeg cashede over $16000 som stakee her på PNS over en 3 måneders periode i sidste halvdel af 2011.

I er velkommen til at sende en PM, for yderligere info.

/Andy^2
Redigeret af Andy^2 d. 22-08-2012 20:02
11-08-2012 22:24 #12| 0

Søger en der har lyst til at stake mig til en god gang søndagspoker.

Program jeg søger staking til;

109$ Sunday Kickoff 14:00
215$ Sunday Warm-Up 17:00
22$ The Bigger 18:00
109$ The Bigger 19:00
215$ Sunday Million 20:30
55$ Red Spade Open 21:00

Ovennævnte til 60/40

Er disse turneringskrav fuldstændig vanvittigt at søge om, så går jeg gerne ned til at spille alle bigs fra 5.50$ - 55$ men så er det 50/50 på prize :)

Hvis nogle har interesse kan jeg modtage over netbank(har nordea) og i den anledning er jeg frisk på at snuppe et par turneringer i nat(bare i forslår hvilke)

Spiller kun på Stars og under nicket 'Sabr1988'

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Sabr1988/poker/results/161BC1A7136940C18F0C5AFEB25D46FA.html?t=2

Det skal lige siges at jeg aldrig er blevet staket og har aldrig bedt om det, men jeg er spændt på at finde ud af om jeg kan være mere fokuseret når det er en deal end når jeg spiller for mine egne penge, dog skal det siges at jeg er meget mere end tilfreds når jeg spiller mit A game :)

Fyr løs

11-08-2012 22:39 #13| 2

@Sabr

sgu ellers et meget godt grin det der :D
Du søger som helt ny på PNS altså en der er villig til at smide ca 4000 kr afsted efter en totalt ukendt ?

Kan du bevise at du er den du siger vedr stats ? Eller skal vi bare gå ud fra det ^^

Og ja... jeg tillader mig sgu at være noget kun skeptisk.

11-08-2012 23:16 #14| 0
supersafe skrev:
@Sabr

sgu ellers et meget godt grin det der :D
Du søger som helt ny på PNS altså en der er villig til at smide ca 4000 kr afsted efter en totalt ukendt ?

Kan du bevise at du er den du siger vedr stats ? Eller skal vi bare gå ud fra det ^^

Og ja... jeg tillader mig sgu at være noget kun skeptisk.

Virker det da for godt til at være sandt? ;)

Ej jeg regner ikke med folk bare sådan uden videre tror på mig men jeg regner heller ikke med at de har fordomme, jeg regner med at hvis de er interesserede så spørger de enten om min skype eller min msn eller mit mobil nummer, så tager vi den da bare der, i første omgang :) Men jo det er mig hele vejen igennem :) Mig, og mine resultater ;) Tak for komplimentet :)
13-08-2012 22:57 #15| 0

har fået deal ;)

mvh

david

Redigeret af nikzz d. 17-08-2012 08:41
16-08-2012 11:00 #16| 0

Hej PNS,

Jeg har efter en mindre pokerpause, virkelig fået lysten til at grinde igen. Dog står jeg uden rulle lige nu, og søger derfor en backer.

Kort information om mig selv:

26år og bosat i Herning
Arbejder til daglig som Kok

Jeg søger til både MTT og/eller lowstake PLO.

MTT dealen vil lyde sådan at jeg spiller tours fra $1-$11. Det er her jeg føler mig mest komfortabel, samt har de bedste resultater. cut, rulle og andet kan vi snakke om på PM/skype. Målet er naturligvis at lave en masse $$ til backer og jeg selv.

PLO dealen vil lyde på at jeg vil spille PLO5/PLO10(alt efter aftale). Jeg har de seneste mange år haft PLO som mit maingame, med MTT's på siden. Jeg føler mig rigtig godt inde i PLO. Jeg har spillet alt fra PLO5-PLO50. cut, rulle og andet kan vi diskutere på PM/skype.

Jeg vil lave en overskuelig railtråd, som opdateres før og efter hver endt session. Derudover vil jeg være tilgængelig på skype når jeg spiller. Kan modtage via Bank, paysafecard & MB/skrill.

Tidligere deal som gav et godt afkast

OPR

Lyder noget at dette interessant, og/eller har du spøgsmål så skriv hellere end gerne.

Mvh Lasse

Redigeret af callea d. 16-08-2012 11:11
19-08-2012 20:14 #17| 0

Hey gutter.

Lige umiddelbart virker det som om at det mest er tours der bliver staket til. Men situationen er den at jeg netop er flyttet i lejlighed og blev derfor nødt til at hæve hele min roll da det faktisk er ret dyrt at flytte hjemmefra fandt jeg ud af :-)

Men har været solidt vindende på plo25 i et stykke tid og jeg kunne da egentlig godt tænke mig at blive ved med at have en lille ekstra indtjening ud over SU'en. Hvis nogle har interesse kan jeg sagtens skrive en mere dybdegående "ansøgning" om hvilke stakes, netværk, dealens betingelser osv :-)

Håber på at nogle er friske på at starte det lille projekt op!

19-08-2012 20:50 #18| 1
LågsusChef skrev:
Hey gutter.

Lige umiddelbart virker det som om at det mest er tours der bliver staket til. Men situationen er den at jeg netop er flyttet i lejlighed og blev derfor nødt til at hæve hele min roll da det faktisk er ret dyrt at flytte hjemmefra fandt jeg ud af :-)

Men har været solidt vindende på plo25 i et stykke tid og jeg kunne da egentlig godt tænke mig at blive ved med at have en lille ekstra indtjening ud over SU'en. Hvis nogle har interesse kan jeg sagtens skrive en mere dybdegående "ansøgning" om hvilke stakes, netværk, dealens betingelser osv :-)

Håber på at nogle er friske på at starte det lille projekt op!

Hej og velkommen til.

For at få større mulighed for at netop nogen vil vælge dit projekt at investere i. Vil det mange gange være godt som "ny" at bevise sine "skills" inde for området.
Ved evt. at vise nogen grafer, stats og nicks på dit nuværende site, hvor du har været solidt vindende på PLO25 i et stykke tid.

Endnu en gang velkommen til og held og lykke med dit projekt. :)
26-08-2012 11:02 #19| 0

Søger stake til i aften da jeg er alene hjemme og sulten efter poker som bare fanden!

Er interesseret i stars on Ongame 2-11$ tours evt rebuy.

Nick stars UTGclick

Nick Ongame casperskive

Nick Danske Spil UTGclick

Ka modtage via paysafe, Neteller og muligvis MB

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar