Hej PNS.
Jeg er en ung dreng på 19 somre, som har spillet poker en 4-5 år efterhånden. Jeg er til dagligt studerende på HF, hvor jeg er færdiguddannet til sommer. Derefter hedder den enten sabbatår, eller direkte på Universitet. Min pokermæssige "opvækst" startede med, at min far købte et poker-sæt med hjem, fra en Business tur i staterne, jeg var selvsagt solgt fra første spil. Mit pokerspil udviklede sig ikke synderligt, indtil jeg fik øje på livepokeren i slutningen af 2012, og begyndte at spille meget i den lokale klub. Online fulgte med i starten af 2013, og siden har jeg på dagligt basis forbedret mit spil betydeligt. Udtryk som Equity, Potodds, VPIP, PFR, 3bet% osv osv osv, er gået fra at være fremmedord, til at være en del af mit dagligt pokerfaglige ordforråd. Jeg har dog strugglet med at finde mig et maingame. Pr 1/1/2014 prøvede jeg kræfter med Hyper 6max SNG's på microstakes med fin succes, (Se graf under afsnittet) men kørte desværre hurtigt død i dem.
(Begrænset sample, i know.)
Jeg blev desværre d. 1/1/2014 fyret fra mit studiejob, da min chef solgte hans biks, og den nye ejer ikke var interesseret i at have ansatte. Dette har givet mig en masse tid i dagligdagen, når sociale ærinder og lektier er klaret, og her føler jeg at poker ville passe ganske perfekt ind.
Grunden til at jeg vælger at søge stake, er at jeg som sagt er blevet fyret, og SU'en kun umildbart dækker hvad der hedder leveomkostninger.
SNG-formatet jeg gerne vil søge til, er Hyper HU's. Jeg er svagt familiært med det, over et meget begrænset sample, men har selvfølgelig en del HU's under huden fra 6max Hyper spillene. Dette format er valgt ud fra forskellige årsager.
1. Der er masser af trænings-materiale tilgængeligt til formatet på de sider jeg er tilmeldt. (Jeg er selvfølgelig allerede nu godt i gang med at gennemgå det hele.)
2. Jeg har en generel god forståelse på Push/fold ranges, uden at det bliver stift chart-agtigt, med mine HEM HUD-stats til at fortælle mig i hvilken retning jeg kan afvige fra min standard-strategi.
3. Jeg har muligheden for at booke kortere sessions, på de aftener hvor jeg ikke har så meget tid.
4. Jeg skal ikke multitable så hårdt som jeg tidligere har gjort. (8-tabling 6max, 30 Tabling 50's)
Jeg håber meget, på en positiv tilbagemelding fra en backer herfra siden. I er selvfølgelig mere end velkomne til at sende mig en PM, hvis i har spørgsmål i ikke føler jeg har besvaret i denne besked.
Med venlig hilsen
Liderdider/Jacob.
Redigeret af liderdider d. 22-01-2014 23:10