Søg stake januar 2015

#1| 1

Bedre sent end aldrig.

www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-november-2014.html

11-01-2015 20:12 #2| 0

Søger et stake til 180-man 2,5$ SNG's på Pokerstars.

Er en fyr på 25, bosiddende i nordjylland med fødderne solidt plantet på jorden. På nuværende tidspunkt studerer jeg på fysioterapeut uddannelsen på UCN.

Fokus har hovedsageligt været på SNG's siden starten af min karriere, men da lysten forsvandt for et lille års tid siden har pokeren stået frosset ned lige siden.

Lidt resultater fra da det gik godt! (Ikke en massiv sample - og dette er selvfølgelig taget fra et upswing, men HEY, skal jo sælge mig selv? :> )

Det skal selvfølgelig siges at lysten forsvandt i takt med at et downswing begyndte at ramme mig, og det påvirkede (selvfølgelig, fristes man til at sige) min endelige beslutning om at tage en pause.

Tjek mit Pokerstars Alias for fulde stats: "Nexzyo" - link: Sharkscope

Føler nu at jeg er klar til at starte stille og roligt op igen med et 180 mands projekt, men som studerende har jeg desværre ikke pengene til at kunne ligge en fuld rulle.

Derfor søger jeg enten et delvist eller helt stake til 2,5$ 180 mands turbo turneringer.

Hvad kan du forvente som staker?..

- En masse fremtidige posts i analysetrådene fra undertegnede.
- Off-table arbejde.
- En volumen der stemmer overens med mit skema
- Nem at få kontakt til
- At arbejde sammen med en tænkende spiller der har intentioner om at ville op ad rang-stigen.

Den fulde aftale med splits osv. tænker jeg at vi tager over PM's, og det ultimative håb er at en staker træder frem som muligvis har haft SNG's inde under huden så vi kan få nogle spændende diskussioner op at køre over nogle hænder!

Mvh Chaph.

13-01-2015 22:23 #3| 0

Hejsa i kære PN'ere

Jeg vil gerne søge et stake til mikro mtt'er + evt lidt sng når tid er. Det vil fortrinsvis blive i weekenderne der spilles, evt krydret med lidt sng i hverdagene. Jeg er dog (i perioder) en travl mand, så kan ikke garantere for volumen. TIL GENGÆLD, kan jeg tilbyde seriøst spil og en del tours på programmet når der spilles.
For at gøre det lidt op for volumen, binder jeg mig gerne for en længere periode + at der ikke bliver spillet for andre i stakets forløb.

Jeg er på ingen måde en haj, men forventer da klart at klonke i vildskab i 2015, som skal være MIT pokerår ;) Vil dog gerne opfordre folk til at stake for lirens/hyggens skyld!!!!Men som sagt, vil gøre mit ypperste.

Jeg vil gerne spille på stars, da turneringsprogrammet er størst her. Dog åbent for at prøve andet også.

Deal/længde/BI mm synes jeg vi skal tage over PB/skype hvis der skulle være interesserede ?

Stars stats

Ongame stats

I er velkomne til at sharkscope mig under det gamle bossen netværk på nicket Bigfish80 (scheduled only)

Go skrub til alle

/Tvis

Redigeret af Tvis d. 02-02-2015 17:30
16-01-2015 16:49 #4| 0

der var ingen interesse, så slettet.

Jeg tager bets på at nogen fortryder ikke at have slået til?

Må man rette i indlægget?
Er nogen klar på et søndagsstake, så er jeg klar på at spille.

Redigeret af grovfil d. 25-01-2015 16:25
18-01-2015 17:35 #6| 0

Hej allesammen. Er der nogen der har lyst til at stacke mig til nogen af de store turneringer i dag som fx sunday storm på Stars? 50/50? Med de store menes de store puljer for små penge. :)
Jeg ved godt jeg er ny men vil godt prøve mit held med dette indlæg.

Hilsen
Sebastian

20-01-2015 13:58 #7| 1

Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2

Seneste succesfulde stakedeals

www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud

20-01-2015 20:21 #8| 0

Søger længere varende stake til winamax.fr

Buyin og tours vil komme helt an på det stakede beløb.

af tours jeg finder interessante er 10€ 20k gtd, 10€ 10k gtd og 20€ 18k gtd.. de starter i tidsrummet 20-20:30 og så er der også mindre tours der er interessante omkring dette tidsrum og kvals til større tours.

Mangler stadig et cash og stort cash på winamax men det er en kæmpe fiskedam derinde så skal nok komme. og er ikke meget online jeg har spillet det sidste års tid, min tid har gået med live poker i klubber og på Marienlyst og cosmopol med fin succes.

thachamp85

iamnotgush

Redigeret af chmpen85 d. 20-01-2015 20:21
21-01-2015 01:46 #9| 0

Hejsa

Jeg søger en langvarig stakedeal med udgangspunkt på Pokerstars.

Jeg har fået en del mere tid end tidligere, og vil gerne have grindet mig en bankroll op igen.

Jeg har tidligere haft god erfaring med en stakedeal, hvor der blev en god gevinst til staker i sidste ende, så dette kunne være en fin mulighed for både mig og en evt. interesseret.

Tidsperiode tænker jeg de næste seks måneder. Buyin mellem $1-$25 MTT på pokerstars. Muligvis med mulighed for at tage skud på tours op til $55, hvis dealen forløber godt. Bankroll skulle gerne være derefter, så varians ikke dræber projektet efter kort tid. Omkring cuttet så afhænger dette meget af stakedealen i sin helhed, så her må staker gerne byde ind, og så kigger vi på det.

Jeg vil selvfølgelig gerne give personlige informationer mv. over PM.

Nick på Pokerstars: KIA666

22-01-2015 17:13 #10| 0

Søger et "hyggestake" på 200$

Der vil blive spillet cash 0,05-0,10.

Derudover vil der blive spillet sng 3,50, samt 4,50 180 mands.

På enkelte dage vil der blive spillet Microtours.

Jeg forestiller mig at staket kører frem til 1/6. Jeg er godt klar over at der ikke tale om ideel bankrolling, men ja føler mig heldig og derudover i stand til at justere såfremt det bliver nødvendigt.

Jeg spiller ikke dagligt og vil i ulige uger ikke spille det store, idet jeg har min datter. I lige uger vil jeg steppe det lidt op, men extremgrind vil nok ikke komme på tale.

Jeg har førhen spillet en del poker, men har det seneste år til halvandet holdt lav profil. Jeg har nu fået lysten igen, men det skal foregå på en måde hvor der også er tid til andet.

Når jeg spiller vil jeg til gengæld være 100% koncentreret, og er sikker på at en evt. staker vil trække sig rigere ud at staket.

Der vil selvfølgelig blive oprettet tråd, og der vil løbende blive kommunikeret med staker så han ved hvad der spilles og hvornår.

Jeg er pålidelig, glad og klar til at tjene lidt ind til os.

Jeg foreslår følgende deal:

Ved overskud på op til 200$ 70/30 i stakers favør.
Ved overskud på op til 500$ 60/40 i stakers favør.
Ved overskud på op på 500+$ 50/50.

Når alt dette er skrevet er jeg dog åben overfor en snak, skulle der findes en herinde som kan finde glæde i lidt "hyggelir" indimellem :-)

Venlig hilsen

Morten, (LasAllIn på Stars)

Redigeret af slasquer d. 22-01-2015 17:15
22-01-2015 18:50 #11| 0

Hej jeg vil gerne søge til smallstake tours alt fra 1 til 10$ hvis jeg kan bruges , har været væk fra Stars længe , dog et FT for et par dage siden samt flere FT bla 5+10$ har ogå flere gode results i 180 2,5+4,4$ alligevel søger jeg til Danske spil da man slipper for mega felter

mvh polarisdk

www.officialpokerrankings.com/partypoker/supmyhick/poker/ratings/2B5A9A3942BE4D4EAB70E37A2E310E4B.html?t=3&scp=500

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/POLARISDK/poker/ratings/EAFD0D46E06247AAA243D8F13C27EB62.html?t=3&scp=300

24-01-2015 10:46 #12| 1

Hey PNS

Søger en deal gerne længer varene. Har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler og rammer vi måtte aftal. Kan tilbyde alle de oplysninger du måtte ønske dig om mig.

Har i Oktober spillet 9 mands for McKrogh hvor jeg var så heldige at modtage coacing en gang om ugen.

Kan oplyse jeg kanon hånden i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd ( MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_Foldhome-Lucboxen samt Andrea Høgh) så er godt dækket ind på den front :D

Nick :
Stars = magnu16
Party = magnu16
Danske= pumadk

Skype = pumacheif

Det jeg forstiller mig er 18 mands og 90mands Prograsive KO 5$ og Tours som kun er når der er tid til dette da jeg har fast arbejde vil det primæret være weekender hvor de andre kan spilles hver dag. Men dette er klart op til dig som backer hvad der skal spilles samt hvad cut du mener er rigtigt til at startet med.

men ta fat i mig så kan vi snakke om det.

Redigeret af hamsjelv d. 25-01-2015 21:05
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar