Flash jeres talenter, og husk eet indlæg pr. snude (Dette indlæg undtaget :)).
God skrubmåned til alle. :)
EDIT: Benytter lige lejligheden til at minde om eet indlæg pr. bruger. Hvis man vil diskutere andres indlæg, selve tråden eller noget helt tredie, send en PM eller lav en separat tråd. Go skrub :)
Søg stake juli 2010
b...
Hey PN.
Jeg er frisk på lidt af hvert som vi kan diskutere hvis der falder interesse.
Forcen er multitabling, og jeg vil kunne køre en massiv volume. Spiller mest stars men andet med evt RB/bonus-deal vil også være fino.
Her er et par tråde fra tidligere stakes:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185577
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=191899
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=193366
En mulighed hvor der også er god lir til stakeren er at jeg kører mtt programmer lignende dette som jeg lavede som bap: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=223365
PLO-cashgame skulle også gerne være +ev for begge parter :-)
Ship en pm eller skriv herí tråden hvis din PM er lukket hvis du vil diskutere en evt deal!
God juli, mvh Peter
...
UPDATE: Nu med korrekte links og nick :)
Hey.
Jeg søger stake både til sng og MTT.
Sng
$2,20 180 mands
$3,30R 180 mands hvor jeg har en ROI på 287%
$7,70 180 mands
$12 180 mands
$6,50 45 mands
$12 45 mands
Søger eks 20 skud til et BI, der rykkes så op når vi når 20-25 BI på næste BI.
Stats fra stars for sng, hvor der bla er en ROI på +287% på 180 mands sng, og 38% på $10-20 45 mands sng.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/statistics/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=9
MTT
Søger både projekt og enkelte skud til MTTs fra $5,50 og op, dog kan RB være lavere BI.
Især 3,30r 60k GTD, DFG, og div sattelitter ex DS $11,70 er interssante.
pokerprolabs.com/Moffa123/pokerstars.aspx
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moffa123/poker/statistics/6DDDFCAF5AC642DF96157D631D3103AE.html?t=9
Nick: Moffa123
Mvh
Moffa
Hey PN.
Er blevet staket et par gange med succes, så det er helt sikkert noget jeg prøve igen.
OPR med ROI på ikke mindre end 387% i holdem
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/dcakci/poker/results/E1BDE557A3884AAEBEABC17E6E4139CE.html?t=2
Er fisk på lidt af hvert, så skriv en PM hvis jeg vækker din interesse, så kan vi helt sikkert finde ud af noget. :)
Moehrdel er frisk på alt fra 5.50$ - 11$
spiller dog osse 2.20$-4-40$
alt er multi table på stars:)
alt fra cap til multi til rebuy...
sng 2.20$ og 4.40$ 180 mands:)
hvis i er interesseret i at lave en deal i backgammon så send mig en PM ved der er penge og hente og har bonustilbud, jeg har mange erfaringer og har spillet i 10+ år.
er bl.a flere gange DM mester og har ligget i toppen af dansk BG i flere år, samt kender flere af de bedste bg/pokerspillere...
send mig en pm med et forslag:)
mvh Moehrdel
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Moehrdel/poker/results/532F78D407C140BB99BA165F0D5AD145.html?t=2
søger til mtt&sng. vil du vide mer så pm mig, er ik den vilde skriver som i kan se.
buy in i mtt 22$-xxx
buy in i sng 12$-xxx
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/rabbit-dk/poker/results/F43BFF5D60A7467F830B67874EA50BA6.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/the-rabbit-7/poker/results/9DA7B60CA6E64EB5BD590E7D1ED549DA.html?t=2
www.sharkscope.com
the-rabbit-7 på stars.
rabbit-dk på ftp
frisk på at gå igang på et andet site med div bonuses
Er helt ny herinde på staking ;-)
Jeg søger stakes til tours på buyin fra $30 (inkl. $10 rebuy) og opefter.
Jeg definerer mig selv som en storvindende og seriøs hyggespiller med speciale i NLHE tours. Jeg føler at turneringerne passer mit temperament og løbende tilpasningsevner. Da jeg begyndte at spille poker i gymnasiet (6 år siden) var det for det meste som freerollhunter, og det er nok her jeg har fundet frem til det mindset, der har gjort mig til en vindende spiller på mine stakes.
BRM er ikke noget jeg har gjort meget i, da jeg mere har spillet hvad jeg har haft råd til at tabe, og derefter hevet gevinsterne hjem til at forsøde livet med. Derfor har jeg pt ikke den store rulle selvom mine resultater siger at jeg ville have haft det hvis BRM var noget jeg gik bare lidt op i :-)
Jeg spiller op til $10 rebuys og har næsten udelukkende spillet på Betfred, hvor felterne normalt ligger omkring 300 spillere og de store guranteed på lidt over 1000 enrollers.
På sharkcope er der tracket 520 mtt's med average stake på $14 og average profit på $12 - en støt og flot stigende kurve med ROI på 113%. Total profit dags dato på $6148 og en ability på 80.
På pokerprolabs er der tracket længere tilbage og den har 630 mtt's. Samme flotte kurve og en total profit omkring $11k. Ranking i mtt er en konge med 3 stjerner.
Jeg føler at erfaringen og tiden er ved at være der til at rykke op, og jeg kan ikke få samme stådreng og motivation ved at vinde ca. 1000 dollar længere - så før jeg går helt træt, søger jeg altså stake på et level højere end det jeg spiller nu.
Jeg vil til at køre BRM på mit eget regnskab indtil jeg selv får rullen til at rykke op, spædet med nogle enkelte forsøg som jeg søger stake til her.
Jeg forestiller mig, at der kun vil være tale om få forsøg i løbet af juli måned, da jeg vil være 100% klar og have 100% fri de dage hvor jeg vil forsøge mig.
Jeg håber det har vakt interesse, og skulle der være nogle retningslinjer jeg har overset - please enlighten me ;-)
GL
Hej PN :)
Lad os komme i gang med at grinde.
Som nogle af jer ved,så er jeg stadig ungog studerende, men samtidig spiller jeg rigtig meget poker og prøve hele tiden at udvikle mig. På nuværende tidspunkt har jeg en god lang sommerferie og jeg har ikke spiller poker i snart 3 uger. Jeg føler mig rigtig sulten efter at komme tilbage til filten og gøre en solidt stykke arbejde.
Det jeg vil søge til er derfor; SNGs og tours på 10-40$ niveauet, der er jeg stort vindene. Det mest optimale, ville være hvis vi kunne lave en deal og få lagt en masse volume i projektet, men enkelte skud og lignende er jeg selvfølgelig også frisk på.
Selvom niveauet ikke er højere end 10-40$ definere jeg mig ikke som hyggespiller, jeg ligger en stor portion energi i at udvikle mig og forbedre mig. Jeg synes ikke i skal tage mig for liren, tværtimod skal det være fordi at i enten tror på at dette kan være profitabelt nu eller over en længere periode.
Ellers skal det nævnes at jeg spiller tours for at vinde og ikke for at gå semidybt. Ikke fordi at jeg skal tage unødvendige flips men at jeg hele tiden prøve at spille med +ev, også på bublen.
Hvis der er interesse omkring en sådan deal, synes jeg vi skal aftale alt ned i mindste detalje over msn (PM mig for interesse).
Derudover kan vi selvfølgelig også altid diskuterer hænder osv hvis dette har interesse.
Nick: Sunjunkie7
officialpokerrankings.com/pokerstars/SunJunkie7/poker/results/9C897B8556CE42259F79003C137F01F1.html?t=2
Mvh Kasper.
GL til jer alle, lad det blive en lukrativ sommer.
Så prøver jeg også lige at søge stake!
Har gennem det sidste stykke tid især staket andre, men føler at seriøsiteten og lysten til selv at spille er lidt højere når jeg bliver staket.
Jeg har længe ikke vundet noget stort, men fik et stort cash i en 33 $ tour i forrige uge, og har i sidste uge vundet en 3.3$ rebuy turbo sng 180 mands. Så jeg er varm :-)
Jeg har hævet alle pengene til en scooter og sommerferie :-) Så det er en af grundene til jeg søger stake!
Pga. mit arbejde har jeg fri mange hverdage og har derfor primært tid til at spille der. Især tours i 10 $ klassen har interesse. Og Pokerstars turbo multi tours er jeg især glad for. (12 $ og 3.30 rebuy)
Jeg vil defor gerne søge stake til tours og sngo´s i 10-15 $ området...
www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)
MVH Pede-B
Hey svende..
Vil gerne søge stakes til mts og sngs.Umiddelbart mål er at rykke op i levels, alt efter succes rate. Pm hvis interesse. Ellers gl derude!
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/results/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=2
ps. er åben for at spille på alle sider.
Thomas/
Er der nogle der overveje at stake en til noget PLO micro cash på Ongame? Gider ikke skrive en ansøgning hvis der overhovedet ikke er nogen action herinde.
Hey
Søger stake til MTT med buyin mellem 1-20$
Stars:
officialpokerrankings.com/pokerstars/n(...)
ongame flirt:
officialpokerrankings.com/ongamepoker/(...)
Ipoker:
pokerprolabs.com/kidelias/ipoker.aspx
Det største FT jeg har haft var på Ipokers 30 GP rebuy hvor jeg endte som nr 2. Har en del mindre FT's med forskellige resultater, men er udemærket klar over hvordan de skal spilles hvis man først når dertil :D Som du kan se i links er ca ½delen af de ft's jeg har haft endt i top3 placeringer.
Jeg kan lægge en del timer i projektet da jeg pt er arbejdsløs ( tømrer ) og derfor kan spille de fleste aftener.
Om mig kan derudover nævnes jeg er familiefar til 2 drenge og har en kærlig Kone, som bare ELSKER når jeg sidder og spiller poker, så det er bare super duper :)
Jeg har altid været meget seriøs omkring mit poker, og holdt stram BRM. Dette er også en af grundene til jeg aldrig er gået op i stakes, da jeg gerne ville have rulle med livrem og seler til det lvl jeg spiller.
Dette behøves dog ikke i samme stramme grad overholdes her, da der jo også gerne skulle ske noget.
MHT til start rulle er det meget op til dig da det jo er dine $. Synes vi kan lægge en plan efter hvad der nu er at gøre med, også om det skal være en kort/længevarende stake deal.
Kan starte Tirsdag d. 6/7 med at spille ;)
med håb om positivt svar
Nikolaj Asmussen
@slotters
Ja, jeg er i øjeblikket igang med den her: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=220629, som jeg da vil vove at kalde en succes so far.
@Hustler22
Du finder kun ud af det ved at skrive en ansøgning. Du er nødt til at lægge lidt arbejde i en ordentlig ansøgning. Ellers kan du i hvert fald være helt sikker på ikke at blive valgt.
Generelt tror jeg at folk er villige til at stake til næsten hvad som helst, så længe du kan dokumentere, at du har nogle evner i det pågældende game.
Jeg søger stake til diverse MTTs med buy in fra 3-15$ ca. eller 4.40$ 180-mands SnGs. Jeg føler mig bedre og bedre spillende, og savner en stabil aftale med flere chancer end bare en enkelt. Er du interesseret, så sender du bare en PM :)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Fitballe/poker/results/E4C7AFAFB0DC4E4AB4CF50DDE2CE836F.html?t=2
Jeg vil gerne stakes med nogle hundrede $ af Hustler 22, gider dog ikke skrive en masse hvis ikke han er frisk :-)
Jeg vil gerne stakes til nogen $16 18-mand sngs på stars, plejer at 16-table disse.
Stats for 18-mands $16:
Zippus 3.221 $2 $15 10% $5.083 - N/A PokerStars E18-18 S15-15 R1-1 Spd=T SNG Only
Overall sngs stats på stars:
Zippus 54.541 $1 $10 11% $46.009 Tilt N/A PokerStars SNG Only SNG Only
OPR:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Zippus/poker/results/E818E62B32EB4A34A8D466EA0FCB7983.html?t=2
Hey
Jeg søger stake til MTT mellem 1-15$
Jeg har jo sommerferie og har ikke det store at lave så vil gerne fokusere 100% på poker. Har smidt mange penge ud på små turneringer inde på stars pga useriøsitet, været ligeglad med bankrollmanagement og spillet rigtig meget i skolen for hygge.
Hvilket også kan ses på mine stats :(
Stars: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Leoparden111/poker/results/7D31FCB2AAA2426DA8AAC4711829CCFD.html?t=2
Partypoker:
www.officialpokerrankings.com/partypoker/Leoparden111/poker/results/4851A5638A074E1AAA74702C95FA0788.html?t=2
Jeg er helt klart en MTT spiller, men kan da også lide SnG's og Heads Up.
Men syntes selv jeg har meget erfaring inden for poker og jeg elsker det spil. Har da også vundet nogle fine prices indimellem når det har været seriøst.
Håber på positive svar :)
PM endelig hvis der er spørgsmål
Mvh
Leoparden
hejsa !
søger stake til MTT`s, med BI fra 0-11$
har vundet nogle af de små tours og kommet på nogle FT´s også
søger enten til 1 enkelt program eller til en lidt længere varende deal hvor der spilles efter BRM, er op til staker :)
og har masser af tid at spille i.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zinkha-punk/poker/statistics/6BDE35DFA882457F9139591C439FBFBB.html?t=9
smid en PM :)
zinkha-punk
Tjah, det er jo efterhånden blevet et skrapt selskab herinde, men hvis man ikke forsøger sker der jo ikke noget:o)
Jeg er en af de "gamle" herinde, både med hensyn til alder og tid på PN, men er nok stadig mest i "lurer-kategorien".
Har kørt et par succesfulde projekter, både herinde og på et konkurerende site, men den seneste BAP-var desværre ingen succes.
Spiller helst MTTs og SNGs - gerne dybe, rebuys og deepstacks, og gerne med lidt mindre felter. (Dvs. jeg synes stars og tilt er god lir, men har langt bedre resultater andre steder)
Og nu vi taler resultater:
Opr stars:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/loffe/poker/results/CA14EC799A7E437D909B6E0DCBA77985.html?t=2
OPR tilt:
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/camath/poker/results/7E68BCD35BD74393808D32E41A2A5F07.html?t=2
Derudover kan nicket loffe på stars tjekkes på sharkscope, ligesom anpart bør:o) tjekkes på Cake, Everest og UB, hvor jeg har forsøgt mig i de mindre felter.
Som nævnt spiller jeg helst MTTs og SNGs - vel nok i niveauet 0-11$ BI. Gerne et længere forløb, men er godt klar over at stats, i bedste fald, animerer til enkelte skud. Skulle nogen sidde med en semivåd drøm om at nurse mig til en habil cashspiller, så er jeg bestemt frisk på udfordringen.
Jeg er for nyligt, en smule overraskende, blevet "arbejdsfri", så der er en del tid til at spille, men noget mindre risikovillig kapital end førhen, så kom endeligt ud af busken:o)
GL til jer alle!
Trækker min ansøgning tilbage, da jeg har fået en deal :)
Mvh
Glenn
www.pokerliv.dk
KUN SØNDAG D18........
I andledningen af at jeg er alene hjemme hele dagen søndag d 18, søger jeg til et tour program.
Jeg kunne godt tænke mig at spille mtt fra 5-55$ i buyin
De fleste herinde kender vist mit spil, sådan nogenlunde....
send PM for evt spørgsmål...
Jeg kæmper fortsat for at rette 2010 skuden op, da det hidtil har været et skidt MTT år for mig. Spillet fungerer fornuftigt, og senest gav 2 af 5 tours søndag pladser i 40erne ligesom jeg blev nr. 37 i 42k på FTP mandag, hvor det var en rush tour, hvilke jeg er klar på i nedennævnte interval.
Jeg er pt. åben for MTT stakes i $11-$55 størrelsen, lavere hvis man rammer mig på det rigtige tidspunkt, højere hvis ens kapital er risikovillig :)
Tigerfry på stars:
officialpokerrankings.com/pokerstars/Tigerfry/poker/results/D18C18AA668A4F7A833693ABAC7C8419.html?t=2
Helena_Chr på ftp:
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Helena_Chr/poker/results/9E0A8A19C5CC4603BF4C8BC5785B574B.html?t=2
HelenaChr på Nordica:
Games 17 Av. Profit $373 Av. Stake $3 Av. ROI 1555% Total Profit $6.334 Ability /100 78
Jeg har btw account på de fleste skins, og er om nødvendigt åben for nye steder.
Er også klar på Stars' steps, med henblik på at lave step 4 tickets til skud på WU/SM. Og i øvrigt lydhør overfor satellit/sng forslag.
Jeg har holdt et godt stykke tids pause nu fra spillet, men vil gerne tilbage stærkere end nogensinde. Jeg har gamet og vil meget gerne have en chance fra dig:).
officialpokerrankings.com/fulltiltpoke(...)
Jeg er sådan set frisk på et hvilket som helst spil.
MVH
MAds
Hey PN.
Jeg søger en MTT low stakes deal på stars.
Det jeg har tænkt mig er at spille 10x 5.50$
Der vil selvfølgelig blive postet HH, bust hands og swing hands hvis ønsket, så der over msn kan evalueres hænder igennem.
Jeg er kendt som en hård dons spiller, og vil med denne ansøgning have lidt afveksling , så håber nogen vil give mig chancen. Her et link til den dons deal jeg har kørende nu her.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=222349
officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/FD7CB8F114034FF8B35A373980D8C782.html?t=2
Send en PM hvis du har interesse i at stake mig :)
Ciao
Erbs
Søger stake til SNG grind, spiller helst 6-18 mands turbo og enkelte skud på 45 mands. BI 3-6$ som start og derfra bygge rulle op. det er et level jeg ved jeg kan slå og har bevist i tidligere stakes.
Har også længe gerne ville forsøge mig med cashgame, dog ikke haft rullen til det da jeg er sygemeldt på 2. år. og det giver ikke ligefrem kassen. Vil være villig til at starte op på NL10 med BRM. evt på site med bonus/rakeback.
Jeg har masser af tid til at spille og har den sidste måned spillet 500+ SNG/MTT.
Såfremt der var en som ønsker at stake mig kan jeg fanges på MSN eller PM.
Mvh
Casper
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/CasperNN/poker/results/619BA0467B6D428BB7443649A3D4AEA8.html?t=2
Jeg søger en længere varende stake deal til 13$/26$ 90-mands deepstack/turbo/KO sngs på FTP. Jeg har rigtig god erfaring i disse sngs og har samlet spillet ca. 2500 stks. Jeg spiller 4-6 sngs af gangen. Jeg har tidligere haft 2 længere varende deals med b.la spidermand66 og VonMC hvor jeg også spillede 90-mands sngs og de gik helt fint, poster links til dem længere nede på ansøgningen.
De 2 deals jeg tidligere har haft er jeg startet på 6$ sngs og har spillet mig op fra dem, til 13$. Da jeg efterhånden har spillet godt 1000 6$ sngs, vil jeg gerne starte på minimum 13$ med evt. skud til 26$ sngsne. Mine stats er følgende:
OPR: www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Mystical_Horse/poker/results/AE249A109D544B50AA3A48D81030AA69.html?t=2
Sharkscope: www.sharkscope.com/?username=Mystical_Horse&network=fulltilt&searchtype=SNGO
3$ : Spil: 485 - Roi: +83% - Profit: 1.125$
6$ : spil: 947 - Roi: +51% - Profit: 2.577$
13$: spil: 605 - Roi: +35% - Profit: 2.303$
26$: Spil: 158 - Roi: +22% - Profit: 756$
Tidligere stakedeals:
VonMC: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=221636
Spidermand66: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=214538
Mindre BAP projekt: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=224049
--------------------------------------------------------------------------------------------
Hvis der er nogen spørgsmål,interesse eller lign. må i meget gerne henvende jer til mig via PM.
Hvis der er nogen spørgsmål til min spillestil, troværdighed eller andet, kan i evt. henvende jer til VonMC eller Spidermand66, som jeg er sikker på vil give jer et kvalificeret svar.
God vind derude
Er ikke intresseret i længrevarende deals for tiden, det sommer og jeg spiller ikke nok til at kunne være intressant i de store deals der løber over længre tid.
Jeg vil være intresseret i at lave et prg fra 100-300$ til en aften/natte grind, det vil naturligvis være et prg på min 4 tours og inde for limit hvor jeg holder min roi ganske pænt.
$0 - $5($4.99) $6,064 $2,306 61% $2.21 964 12% 231/1697
$5 - $10 $7,367 $2,277 45% $6.89 1214 24% 99/739 13%
$10 - $20 $16,003 $3,440 27% $12 1948 9% 130/1044 12%
$20 - $40 $10,223 <$0 -8% $29 578 10% 46/377 12%
$40 - $60 $29,781 $15,678 111% $54 1992 6% 43/260 17%
Spillet vil foregå på stars
Nick: Riverhunt
Idag vil jeg godt kunne grinde til de lyse timer, men det bestemt ikke hver dag jeg vil kunne spille så hvis det har interesse så smid pm, og vi vil kunne finde dagen hvor PokerStars skal rund barberes.
Søger stake til turneringer low limit poker.. op til 10$ BI som start med mulighed for at rykke op og ned.. vil spille på et hav af sites, Betfred, Everest, Tilt, stars og ladbrokes og måske betfair..
her er mine super stats hmm
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/thachamp85/poker/results/46A9640FC4F249DEBDFFA70F39F84ADB.html?t=2
www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/champen85/poker/results/BD91290822904D709B6EB34CD8D329FA.html?t=2
men den bedste er jo til sidst så her er den gode af dem..
www.sharkscope.com/?username=sickriver&network=prima&searchtype=SCHO
MTT stake søges.
Spiller 2$ - 11$ tours hvor jeg føler mig godt tilpas.
Ingen turbo tours, men gerne deep stack tours.
Spiller max 2 tours samtidig, for fuld fokus.
Gerne længervarende deal.
Mulighed for at spille op til 5 tours dagligt.
MSN og Skype stilles til rådighed, for lir samt self nærmere kontakt samt rail, råd og evt vejledning.
Stars OPR:http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/statistics/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=9
FTP OPR:http://officialpokerrankings.com/pokerstars/Juugs/poker/statistics/B36E0CD7C0444DB0BDC135EAD5D469BB.html?t=9
Nick=Juugs
..
Hey
Efter længere tids pause er jeg så småt startet op igen. Jeg vil gerne starte på et limit som jeg ved jeg kan slå i længden og den vej igennem få opbygget rulle til at stige i limits gradvist.
Jeg har igennem tiden spillet både meget Mtts og PLO cash som også er der jeg har klaret mig bedst. Jeg mistede lidt lysten til at spille for ca. 6 måneder siden og er derfor nu fuldt opladt og super klar på at komme i gang igen.
Jeg har selv kørt flere stake projekter i disse tours og har flere gange tjent pænt på de heste jeg har satset på og jeg ved derfor hvad der skal til for at vinde i disse tours efter mange timers gennemgang af spille stil og hænder med de spillere som spillede for mig.
Jeg søger både til mtt rulle og mindre programmer, sng grinding og plo cash som jeg nok har den største edge på.
www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)
Uddyber gerne eller svare på spørgsmål hvis det er.
/Thomas
Hej PN Staking.
Jeg ved ikke hvor mange der læser denne "Søg Stake" Tråd prøver dog alligevel at tilbyde mit spil. Nogen af jer kender mig formentlig allerede fra diverse mindre tour stakes sidste efterår. Jeg er spændt på at være tilbage i Staking.
Baggrund for at søge:
Jeg har i foråret spillet på Fortune igennem PN mest af alt cash games 5-max NL25-NL50. I forbindelse med et stort cast til sommerferie + et Down swing er rullen død.
Reultat på Fortune:
Resultatet på Fortune var fornuftigt. Jeg har brugt Pokertracker under hele forløbet. Jeg har spillet 54.000 hænder med et overskud på 152 + 600 RB + bonus som jeg ikke kan huske hvad præcis gav. Dette giver en svag bb/100 på +0,73.
Dette er delt op på 15.000 hænder på NL 25 med en bb/100 på +7,91, samt 38.000 på NL50 med en svag -0,46 BB/100 (skulle nok have holdt mig mere til NL25)
For de interresserede har jeg totalt spillet 23/17/2 stats med en 3bet % på 6,2
(Det er selvfølgelig muligt for interesserede seriøse stakere at få dokumentation på ovenstående data)
Stars:
Sidste efterår spillede jeg en del turneringer på Stars med en samlet ROI for 2009 på 16 %
OPR Stars:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/WillumE/poker/results/6E729D5017684A4B9EBE28BEEF0DFD64.html?t=2
Personlig baggrund:
Jeg har spillet poker i nogen år som hygge spiller. Min tilgang til Poker er matematisk / analytisk. Jeg er 24 år og til daglig læser jeg til kandidat i Økonomi og arbejder ved siden af.
Jeg ser mig selv som en vindende spiller og søger en fornuftig, sjov og udfordrende stake.
Jeg søger:
Jeg er egentlig åben for det meste både NLHE og PLO. (Ville også gerne forsøge at tage udfordringen op i andre poker varianter hvis det var)
-Tours både enkelte tours og programmer eller en MTT rulle.
-SnG Stakes både kortere og længere varende.
-Cash games stake hvis det skulle have interesse for nogen.
Ved en længere varende stake vil RB + Bonus selvfølgelig (ved godt det er standard men skriver det alligevel) være en del af aftalen.
Jeg tilbyder derudover at jeg spiller seriøst og koncentreret for stakers penge,samt at jeg poster / sender HH så meget som Staker ønsker.
Ved Cash og SnG benytter jeg mig af Pokertracker eller andet analyse program for at optimere mit spil.
Send gerne en PM så uddyber jeg gerne hvis der er nogen spørgsmål.
/Willum
Hej gider ikke så meget snak bare spille.:)
Er blevet staket 2 gange, begge gange med overskud.
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=217946
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=224587
Det jeg søger er en nogenlunde samme deal som de første 2. 50/50
Jeg har lyst til at kaste mig ud i et nyt og uprøvet projekt!!
Jeg vil gerne søge stake til at spille sng!
Jeg har ellers mest spillet MTT hvor jeg efterhånden har fået en god forståese for spillet.. bla via nogle deals her inde hvor coaching var involveret og siden har jungleras lavet en video med mit spil..
Jeg er medlem på pokeruni.. så der vil blive set nogle videoer inden vi starter op.. og så har jeg en bog med collin moshman ( sit´n go strategy) så den vil selvfølgelig bive terpet inden jeg starter op på et evt projekt..
jeg søger stake til enten nogle 5.50$ 10 mands på scandic ( rb aftale)
6,50$ 6 mands på stars..
Hvis en evt staker har andr forslag er jeg klar på en dialog omkring det...
Nick Gumple
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Gumple/poker/results/AAD4A4B8131C43A2A9755843919BBCC5.html?t=2
Hejsa PN
Efter en lille pause, så har jeg igen fået mod på det herinde. Indtil nu har stakingdelen mest været brugt som staker (med god succes), men i øjeblikket har jeg orlov fra mit arbejde, så har lidt tid i ny og næ.
Den vil jeg gerne bruge med lidt Mtt spil i mit maingame - nemlig PLO Hi/Lo. Indtil nu har jeg mest spillet cash, men har forsøgt mig med mtts på et par pokerweekender med ok succes.
Da jeg gerne vil starte fra bunden, så søger jeg stake i niveauet 1,1 - 5,5$ niveauet. De få gange jeg har søgt, har jeg bedt om en rulle fra 50$ til 75$ stillet til rådighed, så staker kan få udjævnet risikoen.
Jeg spiller kun de dage det passer ind i programmet, så du skal som staker have tålmodighed, men til gengæld så får du en engageret spiller som tager det seriøst.
Mine sparsomme stats som næsten kun stammer fra pokerweekender:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/fs905/poker/results/F539B2E1FE51427EB86224EF5BF02DCD.html?t=2
Skriv en PM hvis du er interesseret eller til dem der har mig på msn, så kan i bare skrive der ;-)
Hilsen
Flemming