I disse omskiftelige tider er det rart med noget stabilt at holde sig til. Som feks. denne tråd der ikke ændrer sig en tøddel. Næh det er business as usual, a.k.a. eet indlæg pr. næse. :)
Juni '12 tråden
Søg stake juli 2012
Hey guys
Jeg vil starte denne tråd ud med en ansøgning herfra.
Mine stats kan man se her:
Pokerstars
Full Tilt
Jeg søger en backer til mine tours. Jeg har trukket stikket ud et stykke tid mht. poker, da jeg har skiftet arbejde og bopæl, og ikke lige havde tid til det helt store. Nu er tiden og lysten der, men jeg mangler en solid bankroll, så jeg kan spille mit A-game hele tiden.
Jeg søger kun en backer på Pokerstars, da deres tours er klart at foretrække imo. Jeg forestiller mig at dealen skulle indeholde tours fra $1-55 tours inkl. rebuy tours (f.eks. $1-$8 tours).
Hvis det har interesse, så send gerne PM.
God sommer!
Mvh. Ares
hey boys:)))
Vil gerne søge til et program, torsdag aften (5/7)- er begyndt at arbejde på aftenhold, så har ikke spillet i 100 år:(
vil derfor søge til et program, hvor der blir overført via MB :)
stats:
ongame
fulltilt
Har yderligere ca 6k$ profit på microgaming (Granaten11)
og ca 6k$ på stars (Granaten11)
Skriv gerne en PM, da jeg ikke pt kigger så meget herind:)
mvh Niels Granatos:)
Hejsa
Jeg søger stakes fra torsdag hvor jeg starter ferie.
Til dem der kender mig, så har jeg sjældent haft tid til at grinde mtts pga. familielivet, hvilket jo desværre har ændret sig, da jeg er blevet single.
Jeg har tidligere spillet meget PLO hi/lo cash, men har prøvet at overføre spillet til mtts på nogle pokerweekender over de seneste par år.
Der er massere af tid fremover til mtts, hvilket jeg vil benytte mig af.
Jeg søger til mit maingame plo hi/lo i niveauet 1,1$-5,5$ på stars og ongame (felter mellem 200-500) + evt. op til samme niveau i alm. PLO.
OPR Stars
OPR Ongame
Hilsen
Flemming
Er super frisk på noget søndagslir efter en længere pause med pokeren hvor jeg er kommet godt igang igen.
MTT/SATT 0-22$ kunne være interessant på både PS og Ongame.
Kan modtage via Neteller og Paysafe og muligvis MB hvis jeg kan få gravet mine login detaljer frem.
Nick UTGclick/stars casperskive/scandic
Jeg leder efter et stake. Gerne over en længere periode. Hvorfor du skal vælge netop mig kan du læse lidt om her:
Personen bag
Forholdsvis normal 20 årig knægt. Jeg blev student sidste sommer og har, og har altid haft, en stor passion for sport - spiller selv fodbold.
Jeg starter på aktuar- eller matematikstudiet på Københavns Universitet til efteråret.
Nu da det er en staking-deal jeg søger bør jeg måske tilføje, at jeg er en meget pålidelig type og er til at stole på. Kan nok godt finde et par stykker til at sige god for mig, hvis det bliver relevant.
Pokerkarriere
Det tog for alvor fart for små 2 år siden efter en vundet rejse til Manchester og efter et par måneder med op og nedture havde jeg fra december 2010 til og med februar 2012 ikke en tabende måned!
Lige så stille er jeg rykket op i stakes og uden at komme op at spille vildt høje stakes har jeg haft poker som mit erhverv i mit igangværende sabbatår. Jeg har altid gået $/hr ved høj volume frem for høj ROI og lav volume.
Jeg har dog haft taget en del (mislykkede, obv) skud. Mener stadig jeg har til gode at cashe i en +$200 tour.
Jeg startede med at spille tours, havde et halvt år med SNG's og vendte så tilbage til tours efter stars blev skattefrit.
Hvorfor stake?
2012 var ikke en succes, stars' varians, mislykkede skud, øget forbrug, smårejser og endeligt en længere rejse til sydøst asien i foråret (inkl. tabende ophold i Macau) gør, at jeg efter en netop overstået Roskilde Festival ikke har mulighed for at have noget der minder om en poker-bankroll.
Hvilket stake søger jeg?
Drømmescenariet ville være frie tøjler på stars' turneringer til og med $30-niveauet med tilfredsstillende del af overskuddet til mig selv.
Mere realistisk er jeg villig til at rykke på mindre netværk eller ligefrem spille SNG's, da variansen kan være ubarmhjertig og jeg godt kan forstå en eventuel staker nok ikke vil være interesseret i dette.
Stats
Trackingsites er aldrig 100% korrekte, men her er hvad Sharkscope siger om mine turneringsresultater på Stars, Party og Ongame. Det er de 3 netværk jeg har spillet mest på det seneste år.
Det er altid svært hvilke stats man skal vælge, men jeg har valgt at inkludere "Stars all" pga. 180-mands SNG's.
Ipoker i.flg. pokerprolabs (Dovegrove)
Hvad kan du forvente af mig?
Jeg har en seriøs tilgang til pokeren både på og udenfor bordene. Jeg vil altid være klar til at diskutere hænder eller lignende. Jeg spiller med en relativ stor volume og lader mig ikke slå ud af et par bad beats. Dette giver mig mulighed for lange sessions, hvilket er alt for omega som turneringsspillere.
Hey PNS
Nu da micro mill. nærmer sig vil jeg gerne søge til nogle af disse turs. så er frisk på det meste da jeg holder ferie uge 29-30 er der go tid. Har ikke de vilde planer i ferien.
så skrive en pm til mig og vi finder ud af det sammen .
Stars
DEAL MED TVIS OG GUMPLE :)
!!STAKING modtaget!!
Jeg vil også gerne lægge en billet ind på noget MTT stake. Jeg har tidligere i foråret været staket til $22/$5rebuy tours, hvor det gik ganske glimrende
www.mypokerblog.com/razga/mtt-staking-stopper.html
Siden da har jeg færdiggjort min uddannelse (mangler bare at forsvare til august), samt været i Vegas, hvilket har gjort at rullen ikke eksisterer længere. Dog har jeg fået et job fra 15. august, hvor jeg kun vil have mulighed for at spille et par aftener om ugen.
Derfor søger jeg nu staking til $22 freeze/$11 rebuy tours hovedsageligt på Ongame, da jeg har godt styr på dem derinde - se stats herunder hvor jeg har holdt en ROI på 99% i 2012, hvilket giver mig en rating på top 99,23%.
www.officialpokerrankings.com/ongamepoker/player/poker/results/61828D9673C648018BEEE04F2CAF16A0.html?t=2&scp=152
Jeg tænker at en rulle omkring $1500-$2000 vil være nok til de givne stakes. Forhåbentlig vil staker være villig til at gå lidt op i stakes hvis rullen bliver forøget. Samtidigt er jeg også frisk på en deal til større stakes end de givne, hvis staker har lidt dybere lommer eller vil gamble lidt.
Indtil d. 15. august vil jeg have mulighed for at spille en masse tours, da jeg har ferie :)
Mvh
Razga
Hej Pn..
Da jeg trænger til lige at få strammet lidt op vil jeg da søge her da der måske kunne være en der var interresseret i at sætte en deal op på noget sng værk?
Søger primært stake da jeg føler man lige får strammet sit spil lidt op og kunne jo være det blev idag endgame heldet endelig holdt.
Send endelig PM hvis interreseret. Kan modtage via Neteller eller Moneybookers
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2
Hej PN
Jeg søger et staker til dette program d.22
docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AoNnVIyAIlzwdFJ4V2VkODJrelllaVRwUExfVXM0Nnc#gid=0
Hvis der ønskes ændringer i programmet er du velkommen til at skrive, er åben over for forslag.
Pokerstars OPR
har en ROI på ca. 50%. Hvis det ønskes kan jeg godt skrive ind og se om de kan åbne den i tide, men der burde være en del på PN der kan sige god for mig.
PartyPoker OPR
Ongame OPR
Hvis dette har interesse eller du har forslag til et program en anden dag er du velkommen til at PM mig
Myrup
goddag pokernettere
Jeg søger stake til sng/mtt (micro-low) (Pokerstars)
Mht deal og terms vil jeg lade backer komme med et udspil han finder reelt.
Jeg spiller seriøst og kan køre fornuftige volumes igennem.
Jeg er særligt interesseret i nogle af micro event'sne hvis muligt.
Stats:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/MichalGreve/poker/results/8B46A735DBE94F51A23C7F0EF5BFB58B.html?t=2
Har moneybookers
Kan kontaktes her og på pm.
/Michal
Hej Staking!
Da jeg har holdt et par måneders pause efter et rimelig godt run (60bi + i april på PLO100/200-hu på PS) vil jeg nu søge stake efter en dyr sommer med lidt for meget ferie, og lidt for mange brugte penge.
Jeg har tidligere været staket af Bankrollsupply.com hvor jeg over 6 måneder lavede ca 12.000$ på iPoker / Microgaming(før opdeling af %) og modtog god coaching fra Karl Mahrenholz (en af UKs mest respekterede PLO 6-max spillere.
Jeg søger stake til PLO50/100-hu hvor jeg har været på hjemmebane siden nov 2010, og der jeg har al min profit fra.
Under en deal med mig vil jeg opdatere backer ang det daglige spil, og holder mig altid til de aftaler der bliver lavet, og er rimeligt ofte på skype i det daglige.
Mvh
iLuvPenguinz
Hey PN...
Jeg søger en MTT deal. Hovedsagligt 11$ - ? rbs og sats til søndagstours har også interesse. Forstiiler mig at det skal foregå på stars - eller evt. DS, hvor jeg ikke er kommet i gang endnu.
Startrulle 500-1000$. I er velkommen til at sende pm, for ydeligere info.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/ratings/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=3
Thomas/