Søg stake juli 2014

#1| 0
Tråden for juni 2014

Nedenunder indlæg fra TNichum, som måtte poste i juni-tråden, grundet sløvsind hos den ansvarlige.
13-07-2014 20:14 #2| 0
OP
Indlæg fra TNichum

Hej Pokernet!

Så søger jeg stake igen, da jeg savner pokerspillet og alle dens glæder. Har tidligere haft en stakingdeal gennem Pokernet med DeLuck og Julemanden, som endte med ca. fire gange startkapital.

Jeg søger stake da jeg gerne vil spille lidt poker igen, men ikke selv pt. har midlerne til dette. Mit primære game er mtt's med buy in på alt mellem 11$ - 400$.
Det jeg søger er en meget fleksibel deal, hvor jeg kan spille når jeg har tid og lyst, da jeg til dagligt er under uddannelse.

Jeg har ikke lyst til at indgå i deals hvor indskuddet pr. tour ligger på under 11$ :)
Jeg spiller primært på PokerStars. Jeg har flere store resultater bag mig og mange års erfaring inden for pokerverdenen, hvilket mine stats kan bakke op om:

TNichum stats på PokerStars

Skriv endelig hvis der er flere spørgsmål m.m. :)

Mvh
TNichum
13-07-2014 23:08 #3| 0

Vil gerne søge et stake til MicroMillions 8.
Hvor jeg vil prøve at spille så mange turneringer som muligt.

Her er en tråd fra MicroMillion 6 (også et stake):

MM-Stake med DuzE

22-07-2014 20:32 #4| 0

søger stack på winamax mtt fra 5 euro og op

www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/Winamax.fr/players/RyantheGiant

længde og cut kan vi altid snakke om pn hvis det er noget...

28-07-2014 00:36 #5| 0

Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2

Seneste succesfulde stakedeals

www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud

www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar