Søg stake juni 2011

#1| 0

just testing

Redigeret af fryden d. 29-09-2011 17:49
01-06-2011 01:24 #2| 0

Hey PN.

Jeg er blevet ledig og står uden deal og er derfor super motiveret og frisk på lidt af hvert som vi kan diskutere hvis der falder interesse.
Forcen er multitabling, og jeg vil kunne køre en massiv volume, og ville være frisk på et længerevarende projekt. Spiller mest stars og ftp men andet med evt RB/bonus-deal vil også være helt fint.

Her er et par tråde fra tidligere stakes:
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=185577
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=191899
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=193366

En mulighed hvor der også er god lir til stakeren er at jeg kører mtt programmer lignende dette som jeg lavede som bap: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=223365

PLO-cashgame skulle også gerne være +ev for begge parter, hvilket jeg har studeret rigtig meget via coaching+videoer.

Ship en pm eller skriv herí tråden hvis din PM er lukket og du evt vil diskutere en deal!

God juni, mvh Peter

01-06-2011 01:43 #3| 0
Har fået deal

Hejsa

Jeg vil også prøve at slå et forslag op i denne tråd. Da jeg var nødt til at trække rullen ud grundet en rejse, søger jeg en staker til en SnG-deal på Ongame.

Jeg føler mig klart bedst hjemme ved deres 10man SnG non-turbo, hvorfor det er dem, jeg foreslår, at vi spiller.

Tidligere kørte jeg en BAP herinde, hvor jeg spillede både SnG og DoN (DoN, fordi jeg var i Asien og tidsforskellen forskruede al action). Det sluttede med et pænt samlet overskud trods diverse computerproblemer:

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=228495

Nu er jeg imidlertid hjemme. Min BA er overstået, så jeg har de næste halvanden måned til poker, hvorfor der vil kunne lægges en fin volumen i projektet.

Jeg foreslår en startrulle på $300, hvor vi lægger ud med nogle skud på $11. Ryger rullen under $250, spilles der $5,5, indtil rullen rammer $300 igen.

Min PM er åben, så hvis en staker er klar på en deal, så kan vi aftale nærmere detaljer der.

Mvh

Perikles
01-06-2011 10:16 #4| 0
HAR FÅET DEAL

Hej pn stakning
Vil ansøge til et sng projekt med 50 BI som startrulle
Dog vil jeg bare starte med at modtage enten 10 eller 20 Bi og se om jeg kan få fat på den måde først.
Spillet vil foregå på ongame site betsafe (det er kun et forslag)
Nick på site er nikzzkong
www.sharkscope.com/?username=nikzzkong&network=ongame&searchtype=SNGO
har også et nick på FTP som jeg linker til
www.sharkscope.com/?username=turbognu&network=fulltilt&searchtype=SNGO
og her er det på stars som er det sidste nick
www.sharkscope.com/?username=nikzz&network=pokerstars&searchtype=SNGO

Det som jeg spiller på ongame er til at starte med 5.50$ sng 30 mands turbo og evt. mixe det med 5 mands turbo sng. enten FR SH eller DoN Samt et skud i ny og næ på 5.50$ mtt dog kun hvis der er overskud på rullen. Målet er at rykke op på 11$ sng
Jeg vil kunne modtage $ enten på stars/ftp og bank eller MB dog skal der bare lige tages højde for et gebyr på MB imellem os.

Jeg vil ikke spille i hverdagen som udgangspunkt. Der vil kun blive spillet fredag og lørdag aften jeg regner med at have en volumen der hedder 20 sng hvis jeg spiller 30 mands og lidt mere hvis det kun er 5 mands det vil så være på en weekend.

Rail vil bestå af startrulle og antal sng spillet imens jeg spiller for dig på ongame er alt action på 5.25 og 5.50$ for denne aftale.
Og tråd vil blive bumpet før spil

Jeg vil kun spille turbo men hvis der ikke er action nok vil jeg også spille alm.

Kan fremvise et par tråde hvor jeg er blevet staket før
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=236214
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=226685

her valgte jeg selv at stoppe aftalen da jeg efter 3 mdr. ikke rigtig kunne få fat og enten med at tabe 60$ i alt. Tråd her www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=245781

Spørgsmål fyr løs i pm msn og skype/mobil/FB kan du også få hilsen nikzz/david

ps jeg har cashback på betsafe og RB på FTP på 27% udover det er jeg åben for ny site hvis det er.
01-06-2011 14:46 #5| 0

Hej pn

Har i et stykke tid,gået med tanken om at lave et poker projekt.
Min tanke var at lavet et projekt på betfred(ipoker),har ikke spille der før,
så kan få sign up bonus:
Tar selv 50%=200$

Sælger derfor 10 anparter af 20$
Er ikke vindene men regner med at være det efter dette projekt.

Jeg sætter selv det hele ind på betfred så vi kan få sign up bonus
af alle 400$
Modtager på stars og full tilt(nick bjaever)

Hvis der er nogen der vil købe flere ind en anpart
men er "bange" for deres $ kan der betales i rater når der er brug for det.
samt få mns samt fuld navn plus facebook i pn.

Alt spil på betfred vil være på denne deal
alt bonus vil indgå i denne deal.

Min plan er at starte d 1/6-2011(eller når der er udsolgt) og køre det til d 30/6-2011
Har ferie i uge 24 og 25 så der vi komme et hvis volum på.
der vil blive spille mtt samt sng.
INGE CASH GAME
enkelt sat.

Der bliver spillet for max 3% af den samlede rulle pr turnering. (dog vil jeg altid spille tours op til 5,5$)
DER vil blive lavet en rail tråd med de tours og sng jeg spiller samt placeringer.
Da det er første gang jeg laver sådan et projekt, kan i skrive hvis der mangler noget
eller der er noget der skal laves om

www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=246518

www.officialpokerrankings.com/pokersta(...)

kom frisk
hilsen mikkel

Backers.

bjaever 50%
Stenbek 10%

01-06-2011 18:19 #6| 0

Jeg kunne godt tænke mig at finde en backer til 180m sng turbo 2,50$. Vi kan starte med 10 skud hvor du kan se mit spil og komme med evt komentare.

cuttet vil være 75/25 i dit favør på de første 10 spil.

Finder vi ud af noget efter de 10 spil, forbeholder jeg mig retten til at ændre cut(vis jeg renser)

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/U_sug_me/poker/results/286F60FEC74745B39CD2C833D50CACE1.html?t=2

04-06-2011 14:52 #7| 0

Ingen tekst

06-06-2011 16:35 #8| 0

søger stake til mtt/sng 11-55$. sng short hand eller 180 mands. spiller mest på pokerstars og der jeg føler mig bedst hjemme så ville være fedt hvis det kunne lade sig gøre at få en deal der. men op til staker hvad site han/hun syntes.

the-rabbit-7 stars
rabbit-dk ftp

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/the-rabbit-7/poker/results/9DA7B60CA6E64EB5BD590E7D1ED549DA.html?t=2

www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/rabbit-dk/poker/results/F43BFF5D60A7467F830B67874EA50BA6.html?t=2

send en pm hvis du ønsker at vide mer

joppe

08-06-2011 15:43 #9| 0
Administrator

Hep hey

Har endelig taget mig sammen til igen at få installet HEM - og har besluttet mig for at starte et PLO15 - PLO25 projekt op.
Jeg har egentlig rulle til det selv - men for at undgå tilt (som jeg plejer efter en måned) ville det være rigtig fedt for mig evt at sælge noget af projektet. Jeg ved altså ikke hvad sådan noget her hedder i fagsprog - menjeg ved at hvis der er en anden med penge i det, er det udelukket at jeg pludselig smadrer op på plo200 for fordi jeg taber 3AI i streg.

Well PM gerne for nærmere info

08-06-2011 19:51 #10| 0

jeg er frisk på at køre en masse 18-180 mand sng´s igennem

kan godt starte helt fra bunden med 1.50$ 18 mand sng, og 2.50$ 180 mand

så en rulle på 30-35$ ville nok være fint at lægge ud med :)

vil self. rykke op da rullen tillader det :)

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/zinkha-punk/poker/statistics/6BDE35DFA882457F9139591C439FBFBB.html?t=9

zinkha-punk

09-06-2011 20:59 #11| 0

Har fået deal!

12-06-2011 21:49 #12| 0

Efter et lidt træls DS er jeg kommet frem til en fastere stake-deal kunne være vejen til tops.

Jeg er MTT-spiller og har spillet med god profit i et par år nu.

Jeg spiller hovedsageligt på stars men er åben for at give nye sites et skud.

Min comfort-zone ligger i MTT fra 3-20$ rebuy NLHE og 5-55$ freeze NLHE.

Kan spille en del tours af gangen men helt op til backers hvilken volumen vi ligger.

Søger som sagt en fastere deal (rulle), så one-shots er ikke umiddelbart i søgelyset.

Lidt tal på min tidligere formåen:

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/D179EF6154784DAFB5425907878A1CD4.html?t=2

www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/hit-med-dem/poker/results/46123EFB1C8349178DD279BFB4EED206.html?t=2

www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Holgers/poker/results/93D6B36A56594688AC529BD6CC98523F.html?t=2

NB: De 2 FTP-nicks er som før forklaret, ikke pga. multi-accounting men skyldes min gamle konto (holgers) blev hacket og derfor lukket, så jeg blev bedt om at oprette en ny. Beklager hvis der er ballade med dette men situationen er før forklaret med forståelse for MOD's/Admins.

www.sharkscope.com - IPN - Paradise - Holgerhund

Har noget af dette fanget en/fleres interesse er i mere end velkomne til at smide en PM så vi kan snakke om tingene, da der jo i min optik er en del der skal klarlægges/aftales inden sådanne ting skydes i luften.

Håber at høre fra jer

GL ved bordene !

14-06-2011 22:30 #13| 0

Hej drenge

Jeg er ny bruger herinde, og som i kan læse jer til i min info, har jeg altså ingen stats at vise. Derfor kan det godt virke som en chance at tage mig, men jeg vil gerne bevise mit værd herinde.

Med udgifter til bil og lejlighed, har jeg ikke råd til at stille min egen rulle til rådighed, og håber derfor at blive staket. Jeg befinder mig bedst på 5$ 6-mands sng eller 11$ 6-mands, og MTT op til 11$. Derfor er det det jeg søger stake til. Evt. en deal med et par turneringer først, så i kan se hvad i går ind til, og jeg er altså klar til at arbejde for et længere varende stake.

Lidt om mig selv:
Jeg er lige fyldt 18 år og fra Aalborg. Online har jeg spillet poker i omkring 4 år, hvor det har foregået i mine forældres navn. De konti valgte jeg så at slette for et halvt år siden, for at holde en pause til jeg blev 18. Det er jeg så blevet nu, og er klar til at genoptage mit spil. Jeg går i 2. g på gymnasiet, og har derfor stort set sommerferie nu. Det betyder altså god tid til at spille en masse poker, og forhåbentligt vinde nogle penge til os.

Skriv en pm eller her i tråden, hvis det kunne have interesse :)

Kan desuden lige sige til folk der måske bliver afskrækket af at jeg er ny bruger, at i kan få mit tlf. nr., og andre personlige oplysninger, så jeg ikke kan snyde.

15-06-2011 20:17 #14| 0

Hola PN!

Efter en længere pause i denne del af pokeren, og en mindre pokerpause spenderet på lidt opdatering af teori samt spilforståelse, så er jeg nu igen ved at være klar til en deal!

Jeg har gået og tænkt over hvorledes jeg bedst kunne strikke en opsætning sammen, som ville være mest givtig for staker og jeg, og her er hvad jeg er kommet frem til!

Jeg forestiller mig en deal der kører på Stars, hvor det primære fokus vil være på to typer af MTT's, nemlig CAP tours og tours med mulighed for 2 rebuy og 1 addon. Grunden til, at dette udbydes er, at det er her jeg føler, at der er størst mulighed for en solid +EV deal for backer og jeg, og ligeledes på den vis, at vi kan søge at mindske variansen i dealen ved at minimere felterne og herudover spille dybt i forhold til rebuy-tours!

Jeg har en del succesfulde deals bag mig herinde og kan nævne følgende som en lille teaser:

Deal med Addict som var en af de første deals jeg spillede på herinde, hvor vi endte omtrent 800 dollars oppe - www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=202135

Deal med vonMC, hvor vi endte omtrent 1750 dollars oppe - "Kan ikke finde tråden ved søgning, men von kan vouche for mig"

Såfremt evt. stakere ønsker at se hvorledes min tilgang til tourspil er, så kan der henvises til denne tråd, hvor jeg giver mit besyv med. Det er ud fra denne model, at de forskellige tours vil spilles - www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=243328

Det jeg forestillede mig var, at vi udvalgte følgende tours som der kunne vælges mellem på stars:

22$ NL HE 6-max 500 cap, 7k$ gtd kl. 19.45

22$ NL HE 360 cap, 6k$ gtd kl. 19.45

OVenstående 2 tours vil være "hverdagstours" som vil spilles når der er tid til det i hverdagene.

I weekenderne og ferieperioder vil dette kunne mixes op med følgende:

3,30$ NL HE rebuy 50k$ gtd kl. 20.30(med 5 units i udgangspunktet)

5,50$ NL HE 2rebuys 1 addon, 30k$ gtd kl. 22.45

16,50$ NL HE 360 cap, 3k$ gtd kl. 23.15

Jeg vil selv mene, at jeg på alle måder kan være med på niveauet i de ovenstående tours, og tror fuldt og fast på, at der vil være grobund for en solid aftale. Der kan jo med evt. backer laves en aftale forud for indgåelse af deal hvori det indføres hvilke forholdsregler vi i dealen skal tage, såfremt vi rammer ind i en solid gang uskrub og negativ varians. Derudover er jeg åben for rullestørrelse og evt. løbetid på dealen. Det skal dog her allerede påpeges, at jeg har et job som jurist der til tider trækker store veklser på min tid, så der vil kunne være sammenhængende dage uden spil. Hovedfokus for denne deal vil derfor være kvalitet i spillet og ikke nødvendigvis voldsom kvantitet og volume. Der vil selvfølgelig desuagtet dette være fokus på, at volume er vores bedste våben mod variansen, så evt. backers skal ikke være bange for, at der ikke vil være fokus på dealen.

Slutteligt kan her smides mine stats for FTP og Stars. Det er efterhånden lidt tid siden, at jeg spillede på stars, så disse stats er måske ikke så retvisende.

www.officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/Bullwinckle/poker/results/D7AB849D1E144C2DB184151616FFE298.html?t=2

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Bullwinckle/poker/results/AA90FED4C6CB4A959B08A7C8FB300047.html?t=2

Efter min sidste deal med vonMC lovede jeg ham, at han ville få førsteret i forhold til, såfremt jeg igen søgte deal, så denne ansøgning er selvføglelig med forbehold for, at han ikke ønsker at indtræde i projektet. Hvis vonMC ønsker dette, så har han selvfølgelig forrang.

Håber på at høre fra folk der kan se muligheder i dette projekt!

23-06-2011 11:50 #15| 0

Hej PN-Staking!

Jeg er på det sidste begyndt at spille en del NL10. Jeg hev 250$ ud af Pokerstars i rent overskud for to måneder siden, og har så ikke lige haft overskuddet og disciplinen til at starte igen. Den disciplin tror jeg, at jeg bestemt vil have i sådan et projekt. Jeg tænkte, at rullen skulle starte på 75-100$, og stoppe ved omkring de 200-300$ i overskud. Min computer med Pokertracker er desværre pt. til reperation, så kan ikke sende grafen, men folk kan se Pokertableratings, selvom jeg ikke kan få tallene til at passe helt. Sender gerne grafen fra Pokertracker, så snart min computer er ok igen. Jeg har ingen reel erfaring med cashgame-deals, men motivationen og det gode spil er der. Hvis vi skulle starte en deal, så vil det være muligt, at jeg har PT3, hvis det er ønsket af staker. Jeg vil primært spille 2-3 borde af gangen, da det er, hvad jeg føler, at jeg kan overskue og stadig spille helt optimalt.

Pokertableratings: www.pokertableratings.com/stars-player-search/Fitballe

25-06-2011 16:54 #16| 0

Jeg vil prøve at søge stake til nogle Multi-Table Sit & Go's.

Forslag til setup:

- 15-20 Buy-ins til $4.50, 180-mands
- Spiller 2-4 borde af gangen
- Målsætning = Overskud på $500
- Overskud deles 50/50 efter BI
- Stopper for dagen ved tab af 4 buy-ins

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/emikroy/poker/statistics/252BE73005844BE1BA542D1573AC25F6.html?t=9

Send en PM hvis det har interesse.

26-06-2011 09:58 #17| 0

Hej

er frisk på at spille mtt..
Har desævere haft et leak i hvordan jeg bruger min moneter så alt evt overskud jeg har haft tilter jeg væk på en dag ...

Efter 1 måned med ydsert begræset poker og en del videos er jeg frisk til at gi den gas igen ..

min stats er ikke prænge på stars , men kan da nævne at jeg via de 20 eu gratis fra fortune poker var på ft i 25 eu 12000 eu grt. setup var i mod mig .kk-vs aa
har tidliger også taget 6kd på Bet365 og mermaid ca 10000 dk ..

på stars har jeg været i pengen i sundayl og sunday warmup .. har dog manlet det sidst skub .

writter78 stars og playtowin1978 Bet365 - writter.dk fortune

10-50 d mtt har interese

mon nogen tør ?

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar