Søg stake juni 2015

#1| 0

Maj-tråden:

www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-maj-2015.html

02-06-2015 15:31 #2| 0

Hej Pokernet,

Da jeg vil forsøge med en lidt mere seriøs tilgang til pokeren, vil jeg som en del heraf søge et stake. Jeg har tidligere haft en meget løs tilgang med skud i turneringer med højere buy in end hvad min "bankroll" tillader.

Jeg har ikke lagt mig fast på præcist hvordan et eventuelt stake vil se ud, men overvejer 180mands, microstakes MTTs osv.

Umiddelbart tænker jeg buy-ins i klassen 1-10$, men dette kan vi selvfølgelig aftale nærmere omkring.

Lidt om mig selv: Jeg er 26 år og arbejder til daglig som revisor. Jeg regner med at kunne spille et par hverdagsaftener i ugen, samt i weekenderne. Umiddelbart vil jeg kunne 4-6 table alt efter aftale. Endeligt, spiller jeg med HEM2.

Som sagt har jeg tidligere taget lidt højere skud, hvilket gør min samlede graf meget svingende, men jeg smider et screenshot af mine sharkscope stats ind nedenfor, sorteret efter buy in som der umiddelbart søges til. Min OPR (Har netop valgt opt-in, hvilket tager nogle dage): OPR

Jeg er meget åben over for idéer både hvad angår spiltype, buy in, cuts, løbetid, volumen osv - fyr endelig løs med spørgsmål :)

Mvh.

Niklas

Redigeret af Nuuuklas14 d. 03-06-2015 20:50
07-06-2015 23:01 #3| 0

Jeg har oprettet en BAP i stedet:

http://www.pokernet.dk/forum/100-mu-paa-al-stars-action-i-min-1-md.html

Redigeret af Moffa d. 08-06-2015 11:47
← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar