Oktobertråden: www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-oktober-1.html
Søg stake november 2013
Efter nogle lidt dybere runs på det seneste, kunne jeg godt tænke mig at prøve lidt kræfter med mtt igen. Jeg vil gerne igang på de lidt mindre eurosites igen og søger derfor om en backer hertil. Jeg tænker lige umiddelbart bossen og ongame, men er bestemt også åbne for alle andre. Mine stats er:
herOPR stars....
Hvis du sharkscoper mig på bossen under nicket bigfish80, finder man nok lidt bedre mtt stats. Her har jeg tidligere spillet/vundet en del for polarman herinderfra også.
Der vil fortrinsvis blive spillet i weekender, men da det jo er de lidt mindre sites vil der med garanti også snige sig lidt spil ind i hverdagene når tiden er til det.
Mangler der noget?? Skyd løs her, PB el skype, så kan vi tage os en snak om deal, spil mm
/tvis
Hey.
Jeg søger et længerevarende/one time stake til NordicBet (Microgaming netværket). :)
Jeg kan ligge en fornuftig volumen i weekenderne incl søndag nat, og også fin volumen på tordage og til dels mandage.
Backer vælger hvilken prisklasse vi skyder i.
Har spillet en smule derinde, med fin succes, dog over et meget lille sample. :)
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/MicroGaming/players/liderdider
Jeg kan modtage via alle former for betalingsmuligheder.
Mvh.
Jacob/Liderdider.
Rediger
Det meste af rullen er taget ud til andre udgifter så når det gælder MTT er jeg screwed lige pt.
Ville rigtig gerne spille et program den kommende fredag 15 November så hvis nogen har lyst til at sende en lille hest afsted, så melder jeg mig gladeligt under fanerne.
Selvf 100% op til backer hvad det skal dreje sig om.
Kan modtage via Neteller, MB/skrill, psc og bank.
Stats : www.officialpokerrankings.com/pokerstars/FishMcgee/poker/results/ADC135282A8B48E4ADCAA1E8C0C0EC1F.html?t=2
Er for nylig blevet ledig, og har derfor mulighed for at fokusere 100 % på poker.
Jeg har siden 2005 spillet på hobbyplan med blandede resultater.
Stats:
OPR
Og
Pokerprolabs
Jeg har længe ville prøve mig selv af på et mere seriøst plan.
Og hvorfor ikke gribe muligheden når den opstår.
At have en backer er i sig selv en motivation for mig, og det vil helt klart give mig endnu mere fokus på eget spil.
Derudover hader jeg at skuffe folk.
-
Lige pt søger jeg 2 forskellige stakes, og efter et stykke tid kan vi i samarbejde se hvad vej vi skal gå.
Har du andre ideer, så er jeg selvfølgelig lydhør.
Stake 1:
Jeg vil meget gerne spille hele MicroMillions serien, og gå efter et godt resultat på leaderboardet.
Det vil blive en udfordring at spille så godt som hele serien (fysisk og mentalt), men jeg er sikker på at det også vil være læringsrigt (specielt i forhold til de ikke-nlh events).
Stake fundet.
Så mangler vi kun stake 2.
Stake 2:
Pokerstars $7.25 kval til Sunday Million (36-man / 2x shootout - 215 T$ til nr.1 og $8.16 - $8.20 til nr.2-6)
Lidt alternativt.
Men har spillet nogle stykker af dem efterhånden, og niveauet er ikke skræmmende.
Med en solid BR, så bør der være mulighed for at lave en ok ROI på disse.
For break-even skal man vinde ca 1/29 af disse, og indtil videre er min statistik klart bedre end det (uden dog at have de helt præcise stats).
-
Har du spørgsmål kan vi tage det over PB, FB eller hvad du nu ønsker.
Håber at der er interesse for dette, og jeg vil ihvertfald gøre mit for at det bliver et tilfredsstillende samarbejde.
Mvh
Frank
hej
vil godt søge til et tour program i dag UDEN mm da jeg har stake der men vil godt søge til følgende program eller bare dele af det:
11$ sat bigger109
22$ the bigger 100k$
11$ the hotter 50k$
22$ 12k$
16.5$ the hotter 50k$
11$ sat sm 100sæder
11$ the bigger 120k$
55$ the bigger 160k$
11$ 10k$
5$ 2r1a 17.5k$
4$ the bigger 30k$
ialt 195.4$
stars(mangler 7k$ efter deal)
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaktusdude/poker/results/D94D7B868B8240BBA2A739972BF6DB6A.html?t=2
kan modtage over mb paysafecard eller bank ved danskebank
bare en liste over hvad jeg ville være frisk på at spille men er åben over for forslag og cut tager vi hvis det blir aktuelt har været ok varm sidste 5-6uger med 2sejre i mindre tours samt flere ft ved siden af.
er først online igen kl 1630
kom frisk
kaktus
Hey PN.
Jeg vil også gerne smide en ansøgning til en omgang mtt på Stars i aften. Gerne Micro millions.. Jeg har haft flere deals herinde førhen.
Det må være idag jeg finder skrubhandskerne frem:)
Nick: kenn 07 dk
Giver den lige et skud: Jeg søger stake til Nordic Bet Touren på lørdag på Munkebjerg. Buy In er 1100, men billetter kan købes billigere. Touren er lidt turbo ish, hvilket passer mig fint, har tidligere god succes i SNGs med 45 - 180 mands. Mit Nick er er Iamrockybalb på Stars, og iamrockybalboa på Ipoker. Har ok succes og erfaring i Live tours, uden nogle store resultater.
PM hurtigst muligt for interesse
Hello guys
jeg har virkelig knoklet med at få styr på plo HU hyper men jeg har endelig indset at det kan min rulle sgu ikke klare mere så mens jeg slikker mine sår. og stadig gerne vil spille poker har jeg valgt at se om jeg kunne få et stake op at køre.
jeg har en gammel kærlig fra FTP på deres 6 mands sng turbo borde med bi på 6$
så det jeg søger er en staker der er klar på at smide en røvfuld $ efter mig på 6 mands turbo border både plo og nl bi vil jeg lade være op til staker dog spiller jeg ikke 6 mands under 1.5$ da der også skal være lidt i det.
men jeg kan også suppeler med 2.50$ 180 mands turbo i weekenden
jeg forventer at smide ca. 3 timer pr aften i hverdagen dog med forbehold osv. og flere timer i weekenden.
jeg forventer at dette stake løber til 31-12-2013
Cut forslag vil være 60/40 efter BI
men hvis du synes det skal være mig der skal få dine $ til at yngle så lad mig høre fra dig af.
lidt stats på mig
sng stars nikzz
fra opr
opr stars nikzz
sng DS donkygnu
Fra FTP
fra ongame
mvh david
Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2
Seneste succesfulde stakedeals
www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud
www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud
www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud
PLO staking/coaching projekt:
Jeg har i længere tid tænkt på at starte op igen med at spille plo på et seriøst plan(omend ikke fuld-tid).
I den forbindelse kunne jeg godt tænkte mig en form for split-projekt(For at dele risikoen med andre, og føle en større form for ansvar), og rigtig gerne med lidt coaching indenover for at få et andet perspektiv på mit spil(altid nemmere at se andres fejl).
Lidt info:
Er 23, har tidligere spillet online poker med moderat succes, omend med alt for lidt fokus, en bankroll management der var helt til grin, samt tilt-tendenser jeg stadig ikke forstår ikke dræbte mit overskud. Er først for alvor begyndt at syntes online er virkeligt sjovt indenfor det sidste halve års tid.
Jeg læser forresten polit.
Plan:
15k hænder/måned, gerne 20+
Startniveau; evt Plo20.
Coaching/diskussion af hænder, evt over Skype.
Split 50/50, ide til bankroll: 1000eur(500/500), og rykke nyt limit ved 80-100BI's.
Volumen/stabilitet er key de første par måneder. Skal kunne slå et niveau i søvne før jeg rykker op.
Her er en grim graf fra den sidste måneds tid(blanding af manglende fokus, tilt/drunk og 50plo i slutningen med katastrofale 3b committed pots), som tydeligt viser jeg mangler fokus:
Skal nævnes at inkl rb = ca even. At det så stadig er en awful graf er en anden sag, som der helt 100 skal rettes op på med det samme.
Plan for fremtidig hældningsgrad(fra idag)=divergent og eksponentiel:
Gammel graf fra sidste år, omend volume for denne er lav:
Jeg kan evt prøve at finde nogle gamle databaser frem, men ellers har jeg uploadet et par stykker i andre tråde, som hurtigt kan findes på min profil.
Har ikke prøvet at blive staket før, så hvis jeg mangler noget, så sig endeligt til. Er åben for ideer og ændringer, det vigtigste for mig er at forbedre mit plo-game og skabe flot graf på lang sigt.
Jeg forventer at staker selv spiller plo, og har tid/lyst til at coache og diskutere hænder en times tid eller 2 om ugen.