Søg stake november/december 2014

#1| 0
www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-oktober-2014.html

Da antallet af ansøgere er faldet, laves tråden for 2 måneder denne gang. Det har obv intet at gøre med, jeg først vågner op den 8. i måneden.
Redigeret af fryden d. 08-12-2014 16:55
02-11-2014 09:31 #2| 0

Hey PNS

Prøver lige engang mere . Søger en deal gerne længere varene. Har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler vi laver. Kan tilbyde dig alle de oplysninger på mig du ønsker så som skype og hvad du har brug for.

Har i oktober månde spillet 9 Mands for mckrogh hvor jeg modtog var så heldig at få coacing engang om ugen. Dealen blev desværre stoppet grundet de ændringer som Stars har fortaget :(

Kan oplyse jeg har en kanon hjælp ved hånden i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd (MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_FoldHome-Luckbox- samt Andreas Høgh) så er godt dækket ind som i kan se.

Nick. Stars = magnu16
Party = magnu16
DS = pumadk

Håber i finder det kunne være spændene at lave et samarbejde. Cut på deal er op til dig er frisk på det meste så pm mig eller kontakt mig på skype og vi kan ta den derfra.

DEAL FUNDET

Redigeret af hamsjelv d. 04-11-2014 20:28
04-11-2014 20:30 #3| 0

Hey

Prøver lige igen.
Jeg søger en deal til Micro Millions, og vil spille så mange tours som muligt. Kan også komme på tale at der bliver spillet nogle andre tours på siden. Til daglig spiller jeg tours op til 55$ og jeg kan ligge en rigtig fornuftig volume.
Cut, volume osv. kan selfølgelig diskuteres med staker og jeg er meget åben for forslag.

Nick på alle sites: Alexhest383

11-11-2014 17:51 #4| 0

Hej

Jeg søger en deal til at spille turneringer. Gerne over en længere periode, men deals af kortere varighed har også interesse.

Buy-ins kunne ligne noget a la:

freezeout: $2-25
Rebuy: $2-5 - max 5 units i alt.

Dette er dog kun forslag, og ønskes lavere BI, finder vi ud af det.

Da jeg er studerende er der garanti for stor volumen. Minimum 100 tours om ugen og formentlig meget mere.

Fordeling af evt. profit kan vi ta' over pm.

Opdaterer og poster HH's efter stakers ønske.

Nick: traneren

Stars: officialpokerrankings.com/pokerstars/traneren/poker/ratings/D93E440B6B714FE0844B92B56EBA8B22.html?t=3

officialpokerrankings.com/pokerstars/traneren/poker/ratings/D93E440B6B714FE0844B92B56EBA8B22.html?t=3

FT:
officialpokerrankings.com/fulltiltpoker/traneren/poker/ratings/193838E022244823B2AEF7FD4015FEEC.html?t=3

Håber det har interesse.

Mvh.

18-11-2014 16:10 #5| 0

hej

vil godt søge til 3.5$-7$ 45mands sngs som jeg rimeligt godt styr på og lavet et fint+ på og nu her hvor der er golden sit and gos så masser af fisk inde og lige give den et skud:)

smid mig en pm hvis i skulle være friske så tager vi den derfra.

stars

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Kaktusdude/poker/results/D94D7B868B8240BBA2A739972BF6DB6A.html?t=2

kom frisk

kaktus

20-11-2014 09:30 #7| 0

Hjalte - Har du nogle som kan sige god for dig, vil nok være en god ide da du er ny her på pokernet, og tror ikke du får nogle herinde til at giv dig x-antal 1000kr. uden du har nogle kendte profiler til at sige god for dig.

30-11-2014 16:04 #8| 0

Overvejer lidt at give million turneringen et skud i aften. Evt. som stake eller bap, det er dog et stykke over mit normale buy-in, så ville ikke være optimalt med min rulle.

http://www.officialpokerrankings.com/partypoker/Johnny_a47/poker/results/69056159A0194F6DA4DDCA7F652A4689.html?t=2

http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Jonne4966/poker/results/B6C12586E48141DE881BE074B3D008FD.html?t=2

04-12-2014 15:56 #9| 0

Søger deal til langtvarigt projekt ( + 1 måned ) - Til nogen af de laveste limits på stars, altså 0 - 5$, som er det eneste jeg ifølge OPR slår. Har altid manglet en form for struktur i mit spil, og det jeg håber at kunne få i løbet af dette projekt.

Hvis deal skaffes, vil projektet begynde D.14 december og slutte (evt med mulighed for forlængelse??) D.14 Januar. Og der vil kunne spille 4-5 dage om ugen da jeg næsten lige har afsluttet studie, og derudover vil der spille 4-6 borde af gangen.

Cut vil være 25/75 i backers favør.

Send PM hvis nogen skulle få interesse :)

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Isaksen19/poker/statistics/71661FA1FC6C4452855EF97983DE2DCA.html?t=9&scp=510.9091

www.officialpokerrankings.com/partypoker/avekat/poker/statistics/09FA29B96A634DE38B2EA16F4F6E3E49.html?t=9&scp=216.3636

Redigeret af ThomasBaby d. 04-12-2014 16:04
26-12-2014 06:01 #10| 0

Søger en der kan stake mig til 6 mans hyper.
Efter jeg er startet på stars igen, har jeg kun spillet MTT, og cash game der.
men nu vil jeg gerne ind i 6max hyper turbo.
stake 7$+

Hvis nogen kunne tænke sig at prøve kræfter med mig, og investere lidt i mig, så giv mig en priv.

Har spillet poker i omkring 7 år nu, meget live, og nu vil jeg prøve lykken online.
Har dog spillet med succcess på nordicbet i sit & gos.

Nu er det tid til PS, derfor ville en rulle ikke gøre noget :)

28-12-2014 18:10 #12| 0

Hej PN,

Jeg er for nylig flyttet til DK igen efter et længerevarende ophold i Spanien, og er så småt gået i gang med, at grinde MTTs igen. Det går fint, men som studerende er jeg ikke parat til, at depositte en kæmpe rulle, så jeg håber at kunne finde en backer. Min privatøkonomi er sund, så overskuddet vil udelukkende gå til opbygning af min egen rulle, og vil gerne holde de to ting skarpt adskilt.

Jeg er som sagt studerende, så jeg har rigeligt med tid, men jeg ligger typisk min volume i weekenden og i de garanterede tours om aftenen. Jeg er som regel meget monogam med valg af site, lige p.t. spiller jeg kun Party, men jeg er selvfølgelig åben for andre. Jeg spiller udelukkende NL med BI 5$-50$.

Jeg vil helst ikke ud med mine nicks, men her er mine stats og hvis man er interesseret i en deal, så kan man obv. skrive en PM og få det hele bekræftet med nicks og sharkscope stats.

STATS:

Party:
Count: 293
AvStake: 17.53
ROI: 77,7%

IPN:
Count: 455
AvStake: 25.41
ROI: 61%

IPN:
Count: 16
AvStake: 24.7
ROI: 364%

Desuden har jeg lavet et par gode klonks på Stars, hvor jeg også har lagt den største volumen, men mine stats er opt-in kan jeg se. Dem får jeg naturligvis gjort synlige til en eventuel backer. Der er bl.a. et big55 klonk + diverse.

Alle øvrige detaljer og spørgsmål ser jeg gerne aftalt i en PM.

Cheers!

01-01-2015 18:12 #13| 1

Efter jeg har fået afsluttet min svendeprøve som VVS & Blikkenslager, har jeg nu tid til at søge om en længerevarende staking deal, da jeg har tid og overskud til det nu.
Jeg har længe gerne ville søge om det, men har med vilje ventet til jeg havde afsluttet svendeprøven, så det ikke kom i vejen for spillet.

Da jeg kun skal arbejde normalt 07:00 til 16:00 ca hver dag, har jeg tid om aften, samt weekenderne til at tage mig sammen.
Jeg er blevet rigtig motiveret på det sidste, da jeg investerede i et helt nyt setup i December, en mindre julegave til mig selv, som jeg havde snakket længe om.

Jeg tænker at dealen skal foregå på Pokerstars, og primært vil være 2,50$ 180 mands, 3,50$ 45 mands, samt 5$ 90 mands progressive ko tours.

Jeg har spillet dem en del i December, med et fint overskud, har ikke haft lagt så meget volume i december, da hele min svendeprøve var der. Så er fint tilfreds.

Jeg aner ikke rigtig hvordan og hvorledes startrullen skal være, tænker 250-300$? Evt 100-150, med mulighed for reload?

Jeg er blevet rigtig motiveret til dette, da jeg også har anskaffet mig HM2, og har fået sat mig ind i det, og fået sat det op.

Jeg har også skype, så der er mulighed for at snakke hænder samt diskutere dem. Der vil selvfølgelig blive oprettet en railtråd af hele forløbet.

OPR.

Det nye setup herhjemme:

09-01-2015 17:11 #15| 0

Hejsa i kære PN'ere

Jeg vil gerne søge et stake til mikro mtt'er + evt lidt sng når tid er. Det vil fortrinsvis blive i weekenderne der spilles, evt krydret med lidt sng i hverdagene. Jeg er dog (i perioder) en travl mand, så kan ikke garantere for volumen. TIL GENGÆLD, kan jeg tilbyde seriøst spil og en del tours på programmet når der spilles.
For at gøre det lidt op for volumen, binder jeg mig gerne for en længere periode + at der ikke bliver spillet for andre i stakets forløb.

Jeg er på ingen måde en haj, men forventer da klart at klonke i vildskab i 2015, som skal være MIT pokerår ;) Vil dog gerne opfordre folk til at stake for lirens/hyggens skyld!!!!Men som sagt, vil gøre mit ypperste.

Jeg vil gerne spille på stars, da turneringsprogrammet er størst her. Dog åbent for at prøve andet også.

Deal/længde/BI mm synes jeg vi skal tage over PB/skype hvis der skulle være interesserede ?

Stars stats

Ongame stats

I er velkomne til at sharkscope mig under det gamle bossen netværk på nicket Bigfish80 (scheduled only)

Go skrub til alle

/Tvis

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar