Månedens søg-stake-tråd.
Tråden for september
Søg stake oktober 2012
Hey gutter
Jeg går og overvejer at blive staket igen, da jeg har fuld tid til at grinde nu men ikke så stort et rådighedsbeløb.
Jeg ligger ikke fast på hvad der skal grindes, men 6max don sng ræs eller plo 6max cg er hvor jeg føler mig skrappest.
For et år siden var jeg staket til dons med stor succes hvor jeg grindede over $5k hjem på en måned: www.pokernet.dk/forum/betfair-deal-med-joergen.html
Skriv en pm hvis du er interesseret i at diskutere en evt. deal.
Mvh Peter
Hej PNS.
Jeg søger stake til MTT´s på PartyPoker.
Jeg synes variansen er for stor i Pokerstars store tours og føler mig bedre tilpas på PartyPoker, som jeg derfor søger stake til.
Jeg har over en sample på ca 370 tours et plus på 4000 $ på PartyPoker.
Jeg søger til tours i 11-55 $ klassen, hvor jeg er vindende spiller.
Jeg har igennem de seneste par år lagt rigtig mange $ i stakes her på PNS, og mener selv jeg er en meget troværdig bruger.
Jeg vil kunne spille 1-3 aftener om ugen, hvor jeg spiller 3-6 tours på en aften.
Jeg har både Moneybookers og PayPal konto.
PM mig hvis der er spørgsmål.
OPR PartyPoker
OPR Pokerstars.com
OPR Pokerstars.fr
Søger noget deal eller enkelte skud enten til MTT's eller SNG's fra 2,5 - 11 $.
Sidste Deal med overskud
www.pokernet.dk/forum/50-for-toppar-v2.html#newest
Søger gerne noget lignende
officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2
Hey boys..
Søger stake til ps deal. Da der er rigelige med tours, så vil jeg foreslå nogle af nedenstående:
Daglige MTTs :
11$ big
22$ big
11$ hot turbo
Rebuys: 5$- 8$- 11$
Sats til større tours. Vi kan evt adde flere/andre. Cuttet kan vi tale om.
Evt. backer modtager personlige opl. + hvad man mener er relevant.
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/THR33/poker/ratings/9788B30DC97246499F5D962220ED4B71.html?t=3
mvh
Thomas/
Lørdagsprogram med mange tours, med indlagt pauser! Fin value!
Party Poker:
13:00 - Speed Freezeout - 1,5k GTD - 22$ (Playercut - 30% og 35% ved FT)
13:15 - Speed Rebuy - 4k GTD - 22$(Spilles som freezeout)(Playercut - 30% og 35% ved FT)
13:25 - Turbo Freezeout - None GTD - 2$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
13:40 - Speed Freezeout - 1k GTD - 22$ (Playercut - 30% og 35% ved FT)
14:50 - Speed Freezeout - 1,25k GTD - 6$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
18:30 - Speed Rebuy - 10k GTD - 32,20$(5 units)(Playercut - 30% og 35% ved FT)
18:50 - Speed Freezeout - 500 GTD - 1$ (Playercut - 40% og 50% ved FT)
19:00 - Speed Rebuy - 5k GTD - 22$(Spilles som freezeout)(Playercut - 30% og 35% ved FT)
19:15 - Turbo Freezeout - 750 GTD - 2$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
19:30 - Super Turbo Freezeout - None GTD - 6$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
19:45 - Super Turbo Freezeout - None GTD - 1$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
21:15 - Turbo Freezeout - 1k GTD - 3$(Spilles måske) (Playercut - 35% og 40% ved FT)
23:15 - Speed Rebuy - 2k GTD - 9,20$(5 units)(Playercut - 35% og 40% ved FT)
23:45 - Speed Rebuy - 3k GTD - 28$(5 units)(Playercut - 35% og 40% ved FT)
00:00 - Turbo Freezeout - 4k GTD - 33$ (Playercut - 25% og 30% ved FT)
00:25 - Turbo Freezeout - 1,5k GTD - 6$ (Playercut - 35% og 40% ved FT)
00:40 - Speed Rebuy - 6,5k GTD - 51$(5 units)(Playercut - 30% og 35% ved FT)
Total: 246,4$ fordelt over 17 tours --> AVG BI = 14,49 dollars.
Hvis man ønsker at øge chancen i de 2 store speed(22 rebuy), vil BI blive 326,4 med rebuy og add on = 19,2 i AVG BI.
Pt. solgt: 55%
Dagen bliver delt op i 3 sektioner, på den måde kan nå at tage en lur/slappe af/eller spise inden man skal igang igen.
Cuttet: Som i nok kan se, er der stort set alle sammen næsten med 25-40% til mig selv, giver dog en lille smule mere til mig selv i tilfælde af Final-table(5%).
Party OPR.
Overføringsmuligheder: Netbank, Moneybookers, Paysafe (gebyr frit) og muligvis NetEller.
Hej jeg vil gerne søge en længere varende stake enten til low mtt 1,1--5,5$
eller en deal til 2,50$/180 også gerne længere varende
har ikke spillet specielt meget på det sidste men har lysten til tålmodigt spil,
har været på FT 4 gange i +3000 felter 10-5-3-2$
MVH
polarisdk
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/POLARISDK/poker/results/EAFD0D46E06247AAA243D8F13C27EB62.html?t=2
kan ikke opt in nu da jeg sidder på job
Jeg søger til MTT på stars. Buyin havde jeg tænkt skulle være op til 55$
stats fra stars 181 mands+:
$10 - $20 $18,526 $5,480 42% $14 5313 7% 114/933 12% 9/17/44/20/10
$20 - $40 $39,676 $17,225 77% $28 1404 15% 106/788 13% 9/19/43/18/10
total opr:
opr
cut osv kan vi tage over msn/skype
Der vil blive sendt udførlig rail/regnskab efter hver session via msn/skype på regneark, eller i en tråd hvis backer ønsker det
Hey drenge.
Da jeg har efterårsferie, søger jeg til et søndagsprogram i morgen.
Der vil blive spillet tours op til 11$, og blive fokuseret på regulars/deepstacks.
Laver et program, når stake-størrelse er aftalt med backer.
Der bliver spillet under nicket liderdider, og vil obv blive lavet railtråd med HHs og andet lir. :)
Jeg søger til længerevarende MTT stake..
Jeg tænker tours og sats op til 22$.
Der vil kunne spilles 2 gange om ugen.
Når der spilles tours kan der spilles SNG på siden hvor bi max udgør 1-2% af den samlede rulle.
Har ingen online stats desværre da det sidste skrub har manglet, og min økonomi er desværre ikke selv til at rette op på det så der for søger jeg her, ville med glæde have spillet for mig selv, men bliver først når finanserne er til det.
Online nicks.. Thachamp85 på stars.. iamnotgushansen på stars.fr, noahogadasfar på DS, whopperking på Betfair.
Dog har jeg 10k overskud i pokerklub live i 2007 og generelt på en 30k i live tours (ingen store tours spillet) og 10k overall cash game overskud fra malmø.
Hvad får du:
Engageret spiller som mangler det sidste skrub online til at nå helt til tops.
En anerkendt profil, hvor du ved at dine penge er sikre og der ikke bliver svanset.
En spiller der er tro mod kun at spille når alt spiller, så du får ikke en hest der spiller uoplagt..
Håber jeg har overbevist nogen om at jeg skal have chancen for at gøre os begge adskillige $ rigere..
Vi er igang med et større renoveringsprojekt derhjemme, hvor hele 1. sal får en makeover, og det går alle vores hårdt opsparede penge til.
Skæbnen vil selvfølgelig, at vores ovn lige gik i stykker midt i forberedelserne til min datters fødselsdag, og derudover har vi en bil, som trænger til en opgradering.
Kort sagt kniber det lidt med finanserne for tiden, og det kunne en stakedeal forhåbentlig hjælpe med at rette lidt op på.
Jeg har haft et par succesfulde forløb tidligere. Blandt andet det her: www.pokernet.dk/forum/50-oplaeg-til-dollars11-sng.html
Jeg er åben for deals på alle BI niveauer fra $2-$30, både STT og multitable SNG. Jeg har primært spillet på Ongame tidligere, men det er ikke et krav fra min side.
Jeg forestiller mig en aftale, der løber over 1-2 mdr. indtil jeg forhåbentlig får tildelt en plads på Beck's hold.
Troværdighed burde ikke være et issue. Jeg mener en del kan sige god for mig herinde, selvom jeg ikke har været så aktiv på PN på det seneste.
6-10 mands SNG:
46-180 mands SNG:
liderdider skrev:
Hey drenge.
Da jeg har efterårsferie, søger jeg til et søndagsprogram i morgen.
Der vil blive spillet tours op til 11$, og blive fokuseret på regulars/deepstacks.
Laver et program, når stake-størrelse er aftalt med backer.
Der bliver spillet under nicket liderdider, og vil obv blive lavet railtråd med HHs og andet lir. :)
Et program til i dag vil også have interesse.
Der spilles btw på Party. :)
Hej
Jeg søger en MTT deal på Stars.
1-22 i buyin til at starte med.
mellem 1 og 6 måneder.
Jeg kan spille 2-5 dage om ugen
jeg søger stake fordi jeg ikke selv har økonomi på grund af mangel på arbejde i mit firma og derfor må passe på de penge der er.
det kan forventes at jeg går 110% ind i aftalen.
jeg er forholdsvis ny herinde men jeg er til at stole på.
Nick på stars er Tevb30 ligesom herinde
spørgsmål/rod modtages gerne da jeg ikke har prøvet det her før;)
Thomas
Hej PNs :)
Prøver muligheden for at søge til noget stake deal eller bare generelt noget tour værk. Har spillet ca. 8 år og er vidst semi kendt her på pn.
Jeg er åben for det hele, ved ikke hvor mange timer jeg kan ligge i det men der vil være mulighed for at grinde tours engang imellem. Min force har været på mermaid i deres rebuys tours, har også haft meget tur i den andre steder. Så jeg tænker alt mellem $5-$100 Jeg har også fornuftig fat i PLO tours og haft rimelig succes med dem.
Har moneybookers og NetELLER
PM for mere info eller interesse.
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/IPN/players/SSugar
www.sharkscope.com/#Player-Statistics//networks/PokerStars/players/kall
Hej PN´s..
Jeg har i længere tid leget med tanken om blive staket, da jeg håber på det vil forbedre mig spil og derved ligge et større pres på mig.
Jeg har på det seneste været rimelig varm, hvor det er blevet til 3 FT´s + en 10 plads indenfor den senste måned, det har været i PS´s 1000 cap med buyin på 5,5 og en 7,5 turbo.
Derfor kunne jeg godt tænke mig rykke lidt op buyins og give den et lidt mere seriøst skud, men har desværre ikke pengene til det, da jeg er studerende(HA).
Jeg tænker på at spille turneringer mellem $11 og $22 og det vil hovedsageligt være cap 1000 turneringer eller turneringer med melem 1k og 2k daltagere.
Hvis det noget for dig, så lad mig høre fra dig.. :)
http://www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Jonne4966/poker/results/B6C12586E48141DE881BE074B3D008FD.html?t=2
Hey
Søger staking til tours på PS. alt har interesse.
kunne foreslå følgende program der dagligt går:
the big 8 - 8$
the big 22 - 22 $
the big 11 - 11 $
og evt. big 55 - 55 $ eller sats til big 55.
MVH Chiqitas
officialpokerrankings.com/pokerstars/Chiqitas/poker/ratings/E123C73D44234B1B8BDF3189816CF6E8.html?t=3
Hey.
Vil gerne søge til $25+ freezeout mtt's og $15+ rebuy mtt's
Er begyndt at spille mtt's hver aften. Jeg spiller selv alt fra $5 til $22 med stor succes for tiden. Vil gerne prøve at skyde lidt højere men rullen tillader det ikke lige nu. Jeg har spillet en del Mid/highstakes mtt's på stars og bedste resultater er økonomisk vinder af big $162 til 13.2k og en 67. plads i SM til 1.6k.
Ser mindst 1 coachingvideo hver dag for tiden og føler at mit spil er i konstant udvikling.
Tager imod alle stakes om det er 1 tour eller flere der skal shippes og kan spille alle dage :)
Stats.
Stars
Og de sider jeg spiller på for tiden: