Søg stake oktober 2015

#1| 0

Septembers tråd:

http://www.pokernet.dk/forum/soeg-stake-september-2015.html

05-10-2015 21:23 #2| 1

Hey PNS

Så prøver jeg igen, efter at ha holdt pause et stykke tid og fået lysten lidt igen :)

Jeg har efterårsferie sammen med ungerne i næste uge som bliver super fedt. I den forbindelse får jeg jo mulighed for lidt spil om aftenen, hvilket jeg gerne ville prøve at udnytte.

Det jeg søger til, er 180 mands + mikro mtt som udgangspunkt, eller et cash projekt som jeg også gerne vil prøve engang. Jeg vil ikke love spil hver aften, men forventer at starte lørdag (ellers ihvertfald søndag) og håber at spille de fleste aftener i næste uge. Efter næste uge, må vi jo tage en snak om der skal stoppes, eller vi skal have gang i noget længerevarende.

Mine sørgelige stats

stars stats

Ongame stats

Som sagt er åben for forslag, men skriv og lad os tage en snak om det.

Da jeg jo nok må se i øjnene at jeg ikke er den super hest jeg gerne vil være, må jeg også pointere at dette stake nok skal laves for lirens skyld fra backers side af!!!! Dog vil jeg da bestemt gøre mit ypperste, og hvem ved om jeg måske kan få Ever Young til at donere lidt skrub druk til railen - så kan det jo umuligt gå galt :)

God vind folkens

05-10-2015 22:44 #3| 1

Hey PN

Søger et stake frem imod jul hvor der er plads til såvel sng's som tours når tiden er til det. Jeg ser staket indeholde sng's 3,5-7$, (6-180 mands), og tours op til 5,50$, med skud lidt højere efter aftale, og selvfølgelig kun hvis rullen tillader det. Jeg kan ikke love en kæmpe volumen, men til gengæld at der ikke spilles andet sideløbende med denne deal. Jeg forestiller mig et stake på 200$.

Mvh

Morten

Redigeret af slasquer d. 18-10-2015 17:49
07-10-2015 08:46 #4| 0

Hej PNS

Vil gerne søge et stake til tours på Full Tilt, har spillet meget lidt derinde, men er rigtig glad for siden både mht. playerpoolen, struktur osv. Jeg føler at det passer mig langt bedre end på Stars, og især de mindre tour felter.

Jeg vil gerne søge til tours op til 11$ og sats til større.

Jeg kan tilbyde en stor volume og jeg kan grinde 5+ dage i ugen

Jeg har fået 10 timers coaching tilbage i slutningen af 2014 af en tysk chef, som jeg synes jeg har fået en del ud af (staker/backer kan få mere info om nødvændigt)

Jeg har tidligere haft deals på PN, og har været med til at stake mange efterhånden, så der burde være en håndfuld der kan sige god for mig.

Graf: som sagt ikke så meget at hente her, men here goes

07-10-2015 11:59 #5| 1

Hey PNS - jeg søger et program til søndag d 11/10 på 888.. Kan modtage på mobile pay og Skrill.. Skriv em PM, så finder vi ud af noget! Cut er self op til staker..

Granat!

10-10-2015 22:43 #6| 0

Hej PN

Søger et stake til imorgen d. 11/10 på Stars til tours..

Spiller ikke så ofte længere, grundet travl hverdag.

Er en habil turneringsspiller med et par gode cashes, 5 år tilbage :-D

Mener stadig jeg er habil turneringsspiller selvom jeg ikke er aktiv mere.

Sidste dybe run var i MM Main Event sidste gang det var her.

Official Poker Ranking Stars stats er elendige.

Sharkscope IPN gammel stats.

Sharkscope IPN også gammel stats

Skriv en 'pm hvis der er interesse eller yderligere spørgsmål, der skal besvares.

/sniger

14-10-2015 15:28 #7| 0

Prøver igen her og ser om nogle skulle have interresse i at skyde nogle $ afsted efter noget SNG/MTT værk.. Hovedvægten vil dog ligge på SNGs (primært 2,5 $/8 $ 180 m alt efter start roll), og MTT mest når det passer ind i dagens efterfølgende arbejde samt Weekends...

www.officialpokerrankings.com/pokerstars/philrik/poker/results/5C2B97052EBD4A719D3A98611C173536.html?t=2

Seneste succesfulde stakedeals
www.pokernet.dk/forum/sngs-for-dsaxen.html 2.200$ overskud
www.pokernet.dk/forum/perikles-7.html 2000$ overskud
www.pokernet.dk/forum/perikles-6.html 1500$ overskud

16-10-2015 21:52 #8| 0

knockoutweek færdig

Redigeret af Ganfire1337 d. 26-10-2015 15:16
20-10-2015 09:04 #9| 0

Søger heste til shorthanded sngs :)

http://luckb0x.com/soger-heste-til-laengerevarende-sit-and-go-projekt/

24-10-2015 16:19 #10| 0

Dette skal ses som long shot, men men men.

Jeg søger et lille stake for at komme igang med pokeren igen til lidt 2,50$ 90mands sng's 10stk i alt 25$

Har pga et meget tidskrævende studie og arbejde nærmest ikke rørt pokeren i år, men i de forgangne år har jeg vundet tours og et par ft's i 22$ deep blandt andet.

Har førhen haft stakes til fifty tours med gumple med + i afkast, ellers så kender kaktusdude mig og mit spil generelt, samt tiger, granaten for at nævne nogen.

Som tak for et evt stake vil jeg når vi rammer d 1 gerne tilbyde at smide 10tours afsted i roll også :)

Min OPR er som sagt 'blank' for 2015, men kig gerne i de forgangne år hvor jeg da føler jeg kan fremvise hvad der kræves for at søge et lille stake af denne kaliber.

http://officialpokerrankings.com/pokerstars/player/poker/results/FD7CB8F114034FF8B35A373980D8C782.html?t=2

Forsat god weekend!

/ Seille

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar