Søg Stake september 2014
Hey PNS
Prøver at lave et indlæg herinde. Søger en deal gerne længere varene har haft deals før så er en der kan stoles på og ikke løber fra de aftaler vi laver. Søger til Sng og lidt tours når tiden tillader spil med mange spiller. Kan tilbyde dig alle de oplysninger på mig du ønsker så som skype og hvad du har brug for. kan ikke pralle af at ha vundet en masse men har efter hånden fået styr på de basale ting så er sikker på at det er lige om hjørnet.Har også en kanon hjælp ved hånden i mit netværk når jeg er i tvivl om en hånd (MadsMP-Simseleg-Kaaex-Slclausen-ET_FoldHome-Luckbox- samt Andreas Høgh) så er godt dækket ind som i kan se. Har spillet mest på Stars men søger til Danskespil eller Winamax og har stadige 1 depoite tilgode på Winamax.
Nick. Stars = magnu16
Party = magnu16
DS = pumadk
her er stats for STARS
Håber i finder det kunne være spændene at lave et samarbejde. Cut på deal er op til dig så pm mig og vi kan ta den derfra
Hej
Jeg søger en deal til at spille turneringer.
Buy-ins kunne ligne noget a la:
freezeout: $2-25
Rebuy : $2-5 - max 3 rebuys + add-on
Derudover kunne der evt. tilsættes forskellige sat. til eks. wcoop.
Da jeg er studerende er der gode muligheder for en stor volumen. Vil som minimum spille 50 tours om ugen og formentlig meget mere.
For deling af profit havde jeg tænkt kunne ligge på 40-60, stakers favør, men den kan vi ta' over pm.
Opdaterer og poster HH's efter stakers ønske.
Stars: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/traneren/poker/ratings/D93E440B6B714FE0844B92B56EBA8B22.html?t=3
Håber det har interesse.
Mvh.
Hey guys
Jeg er tilbage på markedet efter en længere tids pause.
Grunden er at jeg har været nødsaget til at trække stort set hele rullen ud til bilkøb, ny lejlighed og andre private udgifter.
Jeg er mere varm end nogensinde før på Stars, hvor mit nick er Hvam.L.E.A.S OPR
Jeg søger primært skud til mid-stakes MTT programmer.
PM mig for interesse.
Mvh.
MoPe
Hej PNS
Hvis der er nogle som er interesseret i at have en lørdagshest og lidt ekstra lir.
Så vil jeg gerne tilbyde min assistance. Fordelingen vil lyde på 30-70 og 40-60 på cash over 500 dolls.
Hvis nogle har interesse så giv mig en melding. Jeg kan både spille NL og Oma.
I bestemmer hvilke tours der skal spilles. Der kan være flere stakere.
officialpokerrankings.com/pokerstars/KvaNi/poker/ratings/BDD4829F49744A768782DDB0E92CEC2F.html?t=3&scp=300
Jeg har skype og via overførsel kan ske på skrill.
God dag...
Hey guys,
Jeg søger et længerevarende stake, da jeg er en halvtravl mand - derfor vil volumen være halvsløv.
Super salgstale so far... ;)
Dog kan jeg tilbyde 100% dedikation de gange, jeg spiller. Forventer at kunne spille minimum to gange om ugen, hvor jeg heller ikke vil have forpligtelser dagen efter. Dermed er der ingen undskyldninger for ikke at gå dybt i turneringerne :P
Jeg er villig til at spille alt fra $11 - $55 tours. Dog max 3 tours af gangen. HU tours og 9-max vil være det eneste, jeg vil spille, da det er dér, jeg er bedst.
Eftersom jeg er ny i stakingdelen af PN, er jeg naturligvis også åben overfor enkeltstakes, så folk ikke poster hundredevis af dollars i mig uden at have en idé om mit niveau og mine evner. Disse kan ses her:
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/dyn4m1te/poker/ratings/0B07986BC0C14E9D88793D0FECAEB44F.html?t=3
- omend samplen velsagtens ikke siger specielt meget.
Smid mig en PM hvis det har din interesse. Og skriv endelig hvis jeg skal uddybe noget.
Søger stake til www.pokernet.dk/forum/pokernet-open-2014-vind-unibet-open-pakke.html
ca 400 dkr
Har ingen stats på Unibet, men her er lidt fra Stars
Hej kære PN'ere. I kraft af den massive value jeg ser i de nye Spin&Go, søger jeg nu for første gang et stake i PN's staking-sektion. Jeg håber selvfølgelig at jeg finder en lykkeridder som vil tage chancen og stake mig for $50-$200 i 3$ eller 7$-niveauet.
Staker bestemmer limit og beløb og vil få adgang til alle nødvendige oplysninger omkring det løbende samarbejde. I tilfælde af nødsitutationer, der skulle forhindre at aftalen fuldføres, vil staker få alle penge retur senest 2 dage efter.
Jeg havde tænkt mig at forløbet skulle fortsætte indtil 15-10-14 hvorefter profit vil deles 50/50 uanset beløbets størrelse. Jeg regner med at spille minimum 250 spil i tidsrammen.
- Grunden til at jeg ikke spiller for egen rulle er, at jeg har været nødsaget til at hæve min bankroll for at hjælpe en ven som er i økonomisk knibe.
Go' aften. :)
Stats fra OPR - www.officialpokerrankings.com/pokerstars/SpartacusDKK/poker/results/DDB2B1B2E16D4FE9840A1CDE84E18756.html?t=2