Sælger 100% i mine tours den 14+15 marts på bet365.
Der vil blive spillet freezeouts op til 30€ og rebuys op til 11€. Derudover enkelte kvals til fredags og lørdags tours. Dog vil hovedvægten være på tours i ovennævnte interval.
Startrulle = 5000 kr
Deal = 75/25 i backers favør efter stakeback
Nick = WonderboyDK
2,5% = 125 kr
5% = 250 kr
10% = 500 kr
25% = 1250 kr
50% = 2500 kr
Jeg kan modtage via paysafecard eller bank, jeg sender PM med kontooplysninger når i har skrevet i tråden at i er interesseret.
Stats
Ipoker = Ipoker Tours
Fulltilt =Fulltilt Tours
Stars =Stars Tours
Anpartshavere
Annulleret
Den er der stadig har bare droppet den da jeg ikke havde fri dagen efter alligevel, så for at kunne få nok volume blev det lavet om til det her :)
Har ændret så man kan købe helt ned til 2,5% så burde de fleste kunne være med.
Laden de her stå åben til onsdag aften kl. 22.00 - hvis ikke alt er solgt bliver den lukket.
vil faktisk godt købe, men hvorfor så stort ? Hvis du laver den om til 2500 er jeg klar på 10% måske 20
Det er bare at købe 5% så kan jeg jo ikke vinde noget. Da jeg ikke regner med der er 100000$ i overskud mulighed.
Størrelsen er sat ud fra at der skal være rulle til begge dage, hvis der spilles en 11€ rebuy med 1 rebuy og 1 addon = 31euro så er der allerede ~230 kr i spil = ca 8-10% af rullen i spil ved 2500 kr rulle, og da jeg ønsker at holde en smule brm i bappen så er 5k mest optimalt uden at være perfekt.
okay tænker lige over det, men er nok klar på 10%
Du siger bare til når du har besluttet dig Bohn så skriver jeg dig op
Har btw. valgt at sætte cuttet ned til 75/25 i backers favør, burde overordnet set være mest fair for begge parter, og så bliver der ikke justeret mere i dne her bap :)
DoubleAcesDK
Melder desværre fra, har tænkt over det her i aften, og stopper med at stake nogen.
GL med det, håber dog du får udsolgt, og renser af.
Nå lukker den her grundet manglende interesse.