Som overskriften antyder, så søger jeg en, der er hjemme i Photoshop.
Dusør gives, hvis den rette person melder sig.
Edit: Kontakt pr PM.
Redigeret af DetroitDentist d. 18-09-2011 00:35
Som overskriften antyder, så søger jeg en, der er hjemme i Photoshop.
Dusør gives, hvis den rette person melder sig.
Edit: Kontakt pr PM.
Plante tells med Photoshop? :)
Sorry OP, men du skal nok beskrive opgaven bedre!
Det kan diskuteres i en PM.
Jeg tror dog, at man, hvis man har styr på Photoshop, vil have rimelig let ved at udføre opgaven.
@OP
PM sendt ;)
Igang med at cashe ud efter at have plantet tells til højre og venstre?:)
Kan lige oplyse for god orden skyld, at såfremt det er noget svanseri med dokumenter du er igang med, så er det dybt ulovligt, både for dig og for ham der laver det... Og nej det er altså ikke en man vil have på sin straffeattest.
djoffer skrev:
Kan lige oplyse for god orden skyld, at såfremt det er noget svanseri med dokumenter du er igang med, så er det dybt ulovligt, både for dig og for ham der laver det... Og nej det er altså ikke en man vil have på sin straffeattest.
Neil skrev:
Han er stadig mere troværdig end din røv...
Neil skrev:djoffer skrev:
skizomick skrev:Neil skrev:
Der må jeg erklære mig uenig. Djoffer har en overordentlig troværdig røv. Hvis jeg nogensinde købte en brugt bil af en røv, så ville det helt sikkert være djoffers popo, der stod for salget.
djoffer skrev:skizomick skrev:Neil skrev:
Der må jeg erklære mig uenig. Djoffer har en overordentlig troværdig røv. Hvis jeg nogensinde købte en brugt bil af en røv, så ville det helt sikkert være djoffers popo, der stod for salget.
Tak, har også trænet de tells min røv afgir ualmindeligt meget!