Jeg er ny i Staking og søger lidt lir ! Da jeg runner godt idag ! :)
Søg Løs !:)
Gerne med opr.
Pokerduden♦
Lukket.
Wow, noget af et stake! GL til dig og evt valgt hest!
wow vil gerne spille thachamp85 har en tour reg på msn til at få mig helskindet igennem..
stats taler ikke for at vælge mig, men det gør min msn m8.
GL med valget og altid nice med skrub
Meh! Har nået limit :o Vis der nogle der kan lave et porgram eller en turn for 96$ så skriv gerne!:)
@Champen85 du er på til 55$ kl 23. + 2re1addon. vis du er frisk?:)
Pokerduden♦
Velkommen til
Rigtig flot stake og GL med en evt hest :)
Granaten11 er klar på program:)
OPR
OPR fulltilt!
Du kan spille 55d kl 23?:)
Viggo er du klar på den 2re 1addon?:)
Pokerduden♦
Det er jeg ihvertfald :). Passer fint til mig den tour med dejlig dyb struktur.
Sendt.
GL Bare rail tråd med swings :) Kigger nok med GL!
50 50 Efter bi.
Pokerduden♦
Perfekt pokerduden. Jeg laver en railtråd som du bare kan hoppe med i chmpen85 :)
23:30 - $55 6-max Turbo 500 cap 10k GNT (1st = 5k når der er fyldt).. Den tager jeg gerne ned for dig. Har haft en god slat dybe runs i den.
OPR
Sødfyr3cm
Held og lykke til hestene.
Er klar på den.. men kan også lave et program til 55$ til imorgen hvis det er der er lidt mere værdi tours jeg kan vælge hvis det er. hvor jeg også har en bedre force med levels på 5-10 min..
men er op til dig
@Champen85 du kan godt lave et porgram til i morgen. Sender i morgen så. da jeg så kan vægle en hest her. Da jeg har nået limit.
Men op til dig.
Anyone søg til 75d.
Pokerduden♦
okay bare iorden.. har du msn eller skype så kan vi snakke der imorgen. dog vil jeg gerne starte omkring kl 20 hvis det er ok?? og så kan vi lige snakke program størrelse imorgen..
GL med staket iaften.
Bare smid en pm:) Så sender jeg når limit er sat op.
Pokerduden♦
Klar på disse:
16,5d kl 23:15
16,5d kl 23:30
Nick: ThinDimFlow
opr
Mvh Peter
Er klar på 6max 55$eren os, omend det er noget højere end mit normale limit.
officialpokerrankings.com/pokerstars/KentKay/poker/results/18D4BF9D4B6943D4968D2F3B9251E93E.html?t=2&rc=186202
Har sendt dig en pm. Gl med dine stakes idag. vil anbefale drnoe idag han er solid
gl og velkommen til