Søger Ipoker skin som ikke er 365

#1| 0

Hej PN

Eftersom Bet365 ikke virker synderligt interesseret i at fikse de software problemer der gør jeg ikke kan bruge deres software, har jeg brug for et andet Ipoker skin.

Jeg vil derfor gerne vide om der er nogle der kender eller selv spiller andre steder, hvor der er EU licens og som ikke har blokeret for dansker traffik endnu.

Mvh.

29-10-2012 11:11 #2| 0

Hey sorry kender ingen.

Men har overvejet at oprette mig på Bet365 for at få et Ipoker skin at spille tours på.

Hvilke problemer er det der er ?

29-10-2012 11:14 #3| 0

Ud over de mange nedbrud de har haft på det seneste, så er mit problem at spille vinduet er helt minimeret når jeg åbner softwaren, og ikke kan få det til en normal størrelse ligeuden hvad jeg gør.
Virker dog ikke til andre fra PN har samme problem

29-10-2012 11:32 #4| 0

Bobby har du prøvet at slette programmet og installere det igen ?

29-10-2012 14:49 #5| 0

Ja en del software problemer desværre. Endvidere når man søger på buddys, kan den også lukke programmet ned. Nogle fra Bet365 på PN der kan løse software problemerne?

29-10-2012 16:10 #6| 0

Hvor er det sjovt det her. Jeg har haft rigtig rigtig mange samtaler med dem og ALLE mine problemer og der er intet at stille op. De har INGEN interesse i at hjælpe mig.
- slet cookies/temp internet filer, geninstaller klient.
Men det hjælper sikkert at geninstallerer windows, det skulle ikke undre mig.

Mine problemer i HUsng:
- Normalt er der fed tekst ved en sng, så man ved man er registreret. Den forsvinder og når jeg åbner turneringen, så står mit navn stadig der inde + i stedet for at der står unregister, så er der nu kommet en Register knap. Jeg kan genåbne klienten for at unregister, da klienten så vågner og ved jeg er registreret. Der var et tidspunkt, hvor jeg ikke vidste at det hjalp at genåbne klienten og da jeg så havde snakket med Support og de havde snakket med deres "teknisk" afdeligen, så vendte de tilbage og sagde at det spil ikke fandtes med det ID, hmm fint nok, så havde jeg vel bare fået mine penge tilbage på kontoen, jeg lod nu alligevel klienten stå åbent et stykke tid endnu. nogle minutter senere, der åbnede bordet så - what... kort fortalt, de har ikke styr på noget som helst. + de kan ikke unregister for mig, når de så endelig kan se hvad der foregår.
- Hver gang jeg skriver en note (og/eller sletter noten igen), så tilføjer den personen til ens buddy list :) smart... og man kan ikke slette dem igen, så jeg har en del på min liste.
- Når jeg søger på buddy listen, så har den det til tider med, at lave en fejl, så klienten "not responding"(mener jeg det er) og det mister man så en masse chips på, at skulle logge ind igen.
- ELSKER at de intet har styr på, hvad man har snakket med dem om. Hver eneste gang man kontakter dem på mail fx, så skal du for det første sige dit sikkerhedsID hver gang, selvom du lige har snakket med dem, men da det er en ny medarbejder, så skal du sige det Igen(det tilføjer en masse timer til svartiden. Derfor skriv det altid i hver eneste mail), og for det andet, så skal man stort set altid genfortælle hele episoden, da de åbenbart ikke ved hvad hinanden laver eller har en profil på kunden. Har nok ikke noget med medarbejderen af gøre, men deres system. Stadig trættende, når man oven i hatten, ikke får noget hjælp til sit problem.
- Deres software er MEGA langsomt, men der ved jeg så ikke om det er pga. de problemer jeg har.

Så min løsning må være at geninstallere windows, for denne enkelte klient, der har bøvl med at køre ordenligt. Ville være rigtigt lækkert med William Hill tilbage på markedet. Det spillede nu ret godt den gang.

Deres svar på hvorfor der er fejl hos mig:
- De siger at det er fordi at den husker en gammel version af klienten, selvom jeg selvf. har den nyeste.. okay..

29-10-2012 22:32 #7| 0

Ja vildt ærgerligt med William Hill. Klart den bedste side med længder jeg nogensinde har spillet på. Prof, og virkelig gode medarbejder, der virkelig gør alt hvad de kan for spillerne.

29-10-2012 23:01 #8| 0

Jeg har gang i mail korrespondance med 365, indtil da nyder jeg friheden i at spille uden Nem Id log in på mit gamle ipoker skin.

30-10-2012 00:23 #9| 0

Jeg har samme problem med lobbyen.

Skrev til Bet365 den 12. oktober. De svarede at de ikke kendte til problemet.

Få dage efter svarede de at andre nu havde samme problem.

Sker dog ikke noget, så de er sgu nok ligeglade :s

30-10-2012 00:41 #10| 0

Bet365 har overfor mig indirekte tilkendegivet at vi (danskere) er "besværlige". Vi kræver som eneste ipoker skin en speciel version som kun er til et minimalt antal spillere. Playtech/ipoker og Bet365 sætter os derfor sidst og updates, forbedringer og lign kommer flere måneder efter det er implementeret hos "Bet365 International" og resten af ipoker.

Hæng mig ikke op på overstående.

05-11-2012 21:31 #11| 0

Siden Bet365 for en uge siden skulle høre hvilken version jeg havde, har de ikke svaret, det er fandme kundeservice.

Mht. software versionen er den fra Betfred jeg spiller på en ældre version, og dermed nok der de i deres nyeste update har fucked op hos 365.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar