Da jeg skal starte på uddannelse i Århus pr. 31/8 søger jeg en leje lejlighed / værelse i byen.
Send gerne en PM hvis I kender til noget.
Jeg har selv en andelslejlighed i København N hvor jeg bor sammen med en roommate. Mit værelse er 20 kvadratmeter med tilhørende altan. Vores køkken og badeværelse i god stand. Fra lejligheden af til centrum, er der på cykel 15 min.
Hvis nogle fra Århus af skal flytte til København i samme periode kunne et evt. bytte af bopæl være interessant.
/Tobias
Søger lejlighed/værelse, Århus pr. 31/8
Jeg faldt over en facebookgruppe for et par dage siden hvor der var flere attraktive lejligheder/værelser. Mener den hedder "Lejlighed i Århus".... Bare et lille hint :)
en del gode links her
www.lejenlejlighed.dk/lejligheder-til-leje.php?by=aarhus
Hvad er krav til den, og er det muligt du vil overtage en måned før?
"Hvis nogle fra Århus af skal flytte til København i samme periode kunne et evt. bytte af bopæl være interessant. "
Du nævner ingen periode - blot en dato :)
@Michael
Ingen specifikke krav. Og jo, det kan vi muligvis godt finde ud af
@Hakka
1 månedes til at starte med vil være fint. Så kan begge parter finde ud af om de er tilfredse.
Såfremt alt fungerer derfra varer min uddannelse 3 år, hvilket er den periode jeg optimalt set ønsker at bytte i.
Men kortere er også fint. Så finder jeg bare et andet sted derefter
Konklusion = Jeg er meget fleksibel
Hey Tobias kunne du evt - være interesseret i en roommate? (har ikke en lejlighed men står lidt i samme situation som dig)
@Burnz
Ja det kunne jeg godt være interesseret i
@Lundbro22
Har jeg prøvet. Men jeg synes venetelisterne er meget lange! I hvert til samtlige kolleiger
Hvis man er til det sociale ved kollegier kan jeg kun anbefale Børglum Kollegiet som jeg selv bor på (og det associerede Lille Børglum).
Selvom ventelisten ser lang ud, er vejledende tid 4 måneder. Men blir selvfølgelig lidt tight med 31/8...
@Saibot
Jeg holder øjnene åbne og hvis jeg falder over noget - skal jeg nok sige til.
Har højst sandsynligt et værelse på 35 kvm. + 25 kvm tagterasse. Køkken deles med 2. Bad deles med 1.
3.700 pr. mnd alt inkl. (Ligger på strøget)