Søger Lowstakes PLO Coach - 60/40 Deal

#1| 0

Hey Everybody.

Prøver igen at søge en coach igen, dog med nogen flere fordele for hans side.

Jeg spiller nuværende PLO 10 6h med min 50 BI's, vindende 22bb/100 dog over en lille sample, da jeg først lige er begyndt.

Det projekt jeg har tænkt mig at lave med coach'en, kan selvfølgelig diskuteres, forløbet skulle vare over en længere periode hvor du skal prøve at formå mig, at rette mine leaks og følge med mig op gennem stakes'ne hurtigst muligt.

Jeg vil gøre alt for, at forbedre mit spil hver eneste dag, for at få den bedst mulige progression og før jeg har tænkt mig at vælge en som coach, er det vigtigt for mig, at du også går meget op i det og ikke bare hjælper en gang imellem. For ellers kommer det til at være en rigtig dårlig deal for mig.

Dealen forløber så vidt jeg har tænkt mig med, at du får 40% af mine winnings hver eneste måned, men derimod coacher mig op gennem stakesne til omkring 1/2. Men syntes vi skal tale om det indbyrdes for at få det hele på plads, så det er fair for begge partnere.

Vigtigt:
Du skal føle for det og du skal selv have lyst til det her projekt!

coaching kommer til at foregå over skype/teamviewer

PM mig og så kan vi snakke videre om det.

24-08-2011 11:23 #2| 0

Kunne godt have været interesseret i at prøve Coaching, men da jeg kun spiller PLO50HU og PLO100HU tror jeg desværre ikke jeg kan hjælpe dig så meget i et videre forløb i f.eks Shorthand games.

Edit: Og da jeg kun har prøvet at coache 2-3 gange før med venner, ville det kun være af rent overskud jeg ville have % af, og ikke pr.time.

Redigeret af Dbl_smack d. 24-08-2011 11:25
24-08-2011 12:17 #3| 0

Ja det kan godt blive et problem, hvis du ikke selv spiller short handed. Da det, er det jeg har valgt, der skal være mit maingame.

Det lyder ellers ret interessant!

24-08-2011 13:53 #4| 0

bump

24-08-2011 15:29 #5| 0

Bring
Up
My
24-08-2011 15:31 #6| 4

Rolig, giv lige folk en chance for at komme på PN.

24-08-2011 21:53 #7| 0

ja i know, man er vel lidt utålmodig en gang imellem :)
Vil gerne igang med det samme

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar