Søger én til 150€ SNG stake (inkl. coaching)

#1| 0

Jeg har lidt ekstra tid for tiden, og det synes jeg skal komme staking til gode.

Derfor søger jeg én, som har lyst til at give den gas på bossen i oktober.

Det der skal spilles er i første omgang 5,5 euro 5 mands speed (ikke turbo).

Så kan du nikke ja til følgende, så smid en ansøgning i TRÅDEN (PM er diskvalificerende)

- Du er over 18 år
- Du har et godt navn og rygte på pokernet/staking
- Du har tid til at spille 400 sng' på en måned (13 om dagen)
- Du har lyst til at blive bedre og lytte til råd
- Du har tidligere vist, at du kan overholde en aftale
- Du har mulighed for at optage dit spil og ligge det op på PN
- Du er villig til at ligge minimum 3 hænder op til diskussion om ugen (på den store side)

Så kan jeg til gengæld tilbyde

- 150 euro som rulle
- 16$ til et sharkscope 150-search abonnement
- Coaching over msn
- En lang analyse af de videoer du lægger op
- 40% af et eventuelt overskud (Alt rakeback tilhører aftalen)
- God karma!

Så dette er altså ikke bare en alm deal. Du får altså gratis coaching med i hatten, hvilket på længere sigt skulle gøre dig i stand til, at rense af for egne penge.

Så smid jeres ansøgninger :)

comedy-anmeldelse.dk

01-10-2010 08:04 #2| 0

Nice Stake , desvære har jeg ikke selv tiden , men håber der kommer mange unge håbefulde kommende Pokerhajer og søger , lyder vildt fedt :-)

01-10-2010 08:11 #3| 0

Virkeligt et spændende projekt - hvad er levels og startstack i de speed SnGs på bossen?

01-10-2010 09:02 #4| 0
OP

Blinds er 5 min, og du starter med 1500 chips (blinds starter på 15/30)

01-10-2010 09:08 #5| 0

Hvilket site er der tale om?

01-10-2010 09:43 #6| 0

Fantastisk mulighed, jeg meget gerne vil ansøge til. Jeg blev 18 år i juni, og har spillet online poker lige siden. Det er egentlig gået meget godt, og syntes også selv jeg har spillet meget godt, men Jeg mangler dog stadig en masse i mit spil, hvilket jeg har fundet ud af efter jeg har lagt et par hænder op her på pokernet, hvor folk har kigget lidt skævt på hvordan den er blevet spillet. Jeg er lige blevet færdig med et cash stake, som endte i overskud, men igen manglede jeg lige det sidste før jeg rensede igennem. Coaching ville derfor være = nuts!

Jeg er mere end klar på at spille 400 om måneden, gerne flere hvis det kan forbedre mit spil, og gøre det nemmere for dig at se hvor jeg begår mine fejl.

Jeg har en stor lyst til at blive bedre, så derfor vil jeg lytte til dine råd og prøve at få det ind i mit spil.

Jeg har tideligere vist at jeg kan overholde en aftale, både i form af cash, bap, alm stakes, der har aldrig været nogen problemer med det.

Jeg er villig til at smide 3 eller flere hænder op på PN, for at få noget feedback på mit spil, og se om jeg er nået videre siden sidst.

Tours på stars
OPR: www.officialpokerrankings.com/pokerstars/dcakci/poker/results/E1BDE557A3884AAEBEABC17E6E4139CE.html?t=2

Ved ikke hvor jeg finder stats fra bossen (cashgame), men har en graf i PT3 jeg kan fremvise.

Skriv endelig hvis jeg mangler at skrive noget.

Gl med staket.

Mvh Dennis.

01-10-2010 09:55 #7| 0

ØVØV

Et rigtig godt projekt det her.. har desværre ikke tiden til at SKULLE spille 13 sng i gennemsnit om dagen.. ellers så havde jeg helt sikkert været klar..

må nøjes med at ønske held og lykke med projektet.. håber det bliver en succes :)

01-10-2010 10:00 #8| 0
OP

Hej Dennis

Det lyder bestemt spændende! Kan du evt. linke til din cash stake?

Btw. så er det en stor fordel (ikke et krav), hvis man endnu ikke er signet up på fortune eller mermaid, så vi også kan få sign up bonus (gennem PN self).

I øvrigt;

Alt mit overskud på den her deal vil blive brugt på nye deals, hvor kravene og staket vil blive noget anderledes.

Den vil fungere således, at ALLE uanset stats, kan få et 22$ 80/20 (80% til jer) deal, hvis I skiver en artikel (Her vil der dog blive stillet nogle krav til selve artiklerne) til min side comedy-anmeldelse.dk

Det giver altså nye brugere mulighed for at bevise, at de også er værd at satse på.

Det må være win/win for alle!

01-10-2010 10:38 #9| 0

Her er linket til cashstaket, tråden er dog ikke opdateret så meget, da jeg hele tiden havde stakeren messenger, og han fik sine updates derigennem.

Link: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=226148

Jeg er btw, oprettet på fortune og mermaid, har dog ikke brugt første deposit bonus på mermaid endnu.

Mvh Dennis.

01-10-2010 10:51 #10| 0

Trækker den tilbage, har sku nok ikke tid alligevel..

01-10-2010 13:02 #11| 0
OP

Nå, valget er faldet på dcakici! Det er måske lidt tidligt, og der er sikkert mange andre gode derude, men jeg tror virkelig på at jeg kan forme dcakici ;)

SÅ ønsk os held og lykke. Husk på, at jo bedre det går for dcakici, jo mere falder der af til jer andre!

01-10-2010 13:08 #12| 0

Dammit - ville gerne have nået at sende en ansøgning

GL btw.

01-10-2010 13:18 #13| 0

Held og lykke til jer. Flot deal Dieb, ville også gerne have søgt hvis ikke studiet m.m tog så meget tid.

01-10-2010 13:24 #14| 0
OP

Altså, hvis det her kommer til at gå godt, så kommer der nok en ny deal i november. Og måske med mere end en.

@Andy

Studierne bør klart komme først :) Hvad læser du? Jeg har btw selv tid til det, fordi jeg lige nu har en pause efter min bachelor (læs; Jeg er den sidste der er blevet tvangsindkaldt til værnepligt)

01-10-2010 14:53 #15| 0

Hvis i kører coaching over skype er der så mulighed for at andre må se/lytte med ???

01-10-2010 14:59 #16| 0

homemade +1

jeg ville også gerne kigge med..

01-10-2010 15:14 #17| 0

+2

01-10-2010 16:15 #18| 0

Fornuftigt valg Dieb. Seriøs krikke og en flink fyr. Gl til jer:)

01-10-2010 16:16 #19| 0

+3

Btw hvor mange borde er det tilladt at køre på en gang?

Held og lykke til jer begge - håber det bliver en succes

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar