Kunne sku godt bruge de 92 millioner i aften, men vil gerne del med 10 andre.
Jeg vil spille dette system M11-462
Jeg tænker vi skal være 11 personer der smider 32$ og vælger 1 tal
Der skal gerne gå lidt stærkt, man kan godt købe flere anparter pr. person.
Jeg vil stå for at få den købt, der skulle være en del, som kan sige OK for mig.
Det koster små 1900kr.
Søger onsdags lotto stake M11-462
Ikke for at ødelægge din drøm, men at stole på en for 92 mio, så skal jeg vist kende ham/hende noget bedre end, at andre internetprofiler kan sige god for en :)
Var der en der snød mig, for 92 millioner skulle jeg nok finde ham.
hvis han nu endelig skulle gå hen at vinde, så er det i det mindste et beløb man kan forstå at scamme for, bedre end lowlife duden der scammer for 10$ :p ..
- Joergen virker dog ret troværdig, men jeg har simpelthen ikke trang til at prøve det her onsdags lotto - venter 3 uger ! :p.
@ Lyager:
Bare for fremtiden. Der er sådan en lille grøn knap ude til højre for ZorroDks indlæg, der kan spare dig for 15-20 sekunder.
Jeg gad ikke dele med 10 andre.
For 9,2 millioner kan jeg ikke få den dyreste Ferrari, den dyreste Lamborghini og det hus jeg drømmer om.
Det kan jeg for 92 millioner.
har lavet to rækker - det må være nok
1-2-3-4-5-6 og
43-44-45-46-47-48
LOL jorn_olsen du er da idiot.
Det er da totalt urealistisk at det bliver de numre...
Im_tilting skrev:
Ligesom det er unreal det bliver andre nr. ;)
nu er der jo lige stor chance for alle kombinationer, MEN lige de tal jorn_olsen vælger er blandt de dummeste at spille, da der er sygt mange andre der spiller netop dem og man derfor skal dele med en hel masse
De ti mest spillede rækker i forrige uges onsdagslotto (i Danmark)
1 - 8 - 15 - 22 - 29 - 36 (1599 rækker)
6 - 11 - 16 - 21 - 26 - 31 (1400 rækker)
7 - 14 - 21 - 28 - 35 - 42 (847 rækker)
18 - 23 - 28 - 33 - 38 - 43 (735 rækker)
1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 (718 rækker)
3 - 9 - 15 - 21 - 27 - 33 (579 rækker)
6 - 12 - 18 - 24 - 30 - 36 (449 rækker)
43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 (430 rækker)
4 - 10 - 16 - 22 - 28 - 34 (405 rækker)
LOL - lige præcis den reaktion jeg håbede på
edit - spiller IKKE lotto - skulle bare se hvad reaktionen ville være.
WHAT?! Jeg fatter ikke, hvordan 4-8-15-16-23-42 ikke kan være på den liste.
@ Im_tilting
Er du så også en af dem i poker som ikke magter at skille følelser og beslutningtagen ad og se hver hånd isoleret og udelukker nogle ting fordi det er usandsynling donken kan være heldig at få AA to gange i træk?
@ PP
Måske fordi det ikke ligefrem bragt lykke for den mand der ramte de tal :)
Så er tallene her:
03, 04, 07, 08, 34, 39
Tillægstal: 19, 27
Supertal: 29
Har jeg ret i ingen vinder den store gevinst så?
hit-med-dem skrev:
Har jeg ret i ingen vinder den store gevinst så?
Helt korrekt:
Rekordpuljen i Onsdags Lotto blev heller ikke udløst i aften; til gengæld er der overvældende 102 millioner kroner på højkant næste onsdag. Fire danskere og en finne deler aftenens 1. præmiepulje og vinder 1,9 millioner kroner.
En matematiker der gider/kan lave denne udregning.
Lad os antage man vil spille numre.
Der må i disse kombinationer ikke være 3 sammen hængende tal efter hinanden.
(eks. 1-2-3-20-25-34
eller
1-4-7-17-18-19
Hvor mange kombinationer kan man så komme ned på. ? ♥
Jeg sætter mig lige ned og tæller. Skriver lidt senere.
lol i_am_tilting er som sædvanlig helt væk i alt det han skriver...
Men lol lotto er så minus EV.
I stedet skal i gøre som jeg gør og sætte rullen på under/over i japansk og polsk bold( altid under!!). Den rammer hver gang.
fatter simpelthen ikke folk spiller lotto når 40 % går til administration og andet...
total hjernedødt.....
men held og lykke til folk, så vidt jeg ved så der ca 1:100.000.000 for at ramme super puljen.
MartinJepsen skrev:
fatter simpelthen ikke folk spiller lotto når 40 % går til administration og andet...
total hjernedødt.....
men held og lykke til folk, så vidt jeg ved så der ca 1:100.000.000 for at ramme super puljen.
Videoen siger det hele! :)
Er det blevet moderne at være kronisk +EV-rytter eller hvad? Hold nu op.... Det er 40 kroner.... 40 kroner for fremragende lir er imo billigt sluppet....
---------
Nogle oddse-tosser der gider regne "valuen" ud?
Man får pengene 2.3Mil x igen (ca)
Chancen er 1:98Mil
Min lommeregner på computeren er for lille til det.....
@peter_plys, hvad var EV'en helt præcist ved at spille lotto idag(under forudsætning af en hel random kupon), og hvordan regner man det ud? Hvor stor skal puljen være, før det kan betale sig?
Ved ikke om jeg misser noget her men,
~100 mio i præmie
1:100 mio for at vinde
40kr for at deltage.
Så skal den vel være 40 gange så stor som den er nu?
@Bettet
Du skal også medregne chancen for at vinde de mindre gevinster.
Du får 10 chancer for 40 kr, plus der er andre gevinster. Siger ikke det er +EV af den grund.
Hvis superpuljen ikke er nuppet den dag, der er så mange penge i, at der er +ev, så spiller jeg sgu med!
@nothing878
Right..
Tror ikke man skal sammenligne chancen for at vinde, med risikoen for at dø i trafikken på vej efter sin kupon..
Det bliver aldrig EV, så længe man kan risikere at splitte puljen med samtlige spillere :)
Det er fedt nok at der er så mange der hopper i med begge ben.
Ja jeg ved godt at 1-2-3-4-5-6 er lige så sandsynligt som alt andet.
Når det så er sagt, så giver det ingen mening at spille netop den række. Det er der for mange der gør.
Im_tilting skrev:
Det er fedt nok at der er så mange der hopper i med begge ben.
Ja jeg ved godt at 1-2-3-4-5-6 er lige så sandsynligt som alt andet.
Når det så er sagt, så giver det ingen mening at spille netop den række. Det er der for mange der gør.
Oh rly?
@ hit-med-dem så hellere spare 40 kr pr. uge op og smide det hele på et random nummer på rouletten der tager "huset" i det mindste ikke lige så stor en del af kagen. og hvis du vinder og føler beløbet ikke er stort nok, så let it ride ;)
det fandme lir !!! ikke det der lotto rigged pis ;)
fuck der er mange trolls i denne tråd. god lir :)
Selvfølgelig er det totalt -ev at købe en lottokupon. Det behøver man ikke være professor i matematik for at regne ud. Men som hit-med-dem er inde på, så er det, at du har en helt legitim ret til at DRØMME om hvad du ville gøre, hvis det usansynlige skulle ske. Den lir er rigeligt 40 kroner værd imo.
Spiller dog også kun selv med, når 1.præmien er så sygt stor som nu. Ellers gider jeg ikke. Hvad fanden skal man med snoldede 8 mill.?