Jeg leder efter garage plads i Århus C. Helst omkring øgaderne. Det eneste den skal bruges til er en MC. Så hvis du kender nogle, enten privat eller via udlejningsfirma(dog til rimelig pris) og jeg ender med at tage den, får du 100$ som tak for hjælpen.
Lad mig høre fra jer :)
Søges: Garage, Århus C - 100$ dusør
Hej.
Jeg bor også i Århus C, ved nørreport, og står med samme problem.
Hvis du finder en MC-garage, med plads til 2 cykler, så vil jeg bestemt være interesseret i at dele!
PM hvis det bliver aktuelt.
Alright, det er modtaget. Dele kunne helt sikkert være en mulighed
Hej drenge.
Er området omkring rema 1000 ved ringgaden/aldersrovej for langt fra jer?
@ANo1St
Det er for langt væk for mit vedkommende, og så synes jeg næsten ideen med en MC forsvinder lidt. Men tak for hjælpen :)
@Kapsi99
Det samme gælder med frederiksbjerg
- Keep 'em coming!
Skal det være én aflåst garage eller kan en plads i et aflåst garageanlæg bruges?
Kom i tanke om dit indlæg da jeg bladrede rundt i Århus onsdag, hvor dette firma har indrykket annonce om garager/P-plads udlejning:
www.dkejendom.dk/default.asp?page_id=16
Jeg lejer en garage til min MC, hvilket jeg (indtil nu) har delt med en anden. Men han har netop opsagt kontrakten.
Derfor har jeg:
- Delegarage til MC (jeg har plads til to mere).
- Placering i øgaderne Århus C.
- Pris: 200 kr./mnd.
Skriv hvis det har interesse!
Hej
Jeg er også på udkig efter en garage i øgaderne, så hvis I har fundet noget delevenligt er jeg frisk...
Mvh
Hey.
Jeg leder det billigste sted at købe Rolex ure i København. Nogle bud?
SørenSnegl skrev:
Hey.
Lol level :D?
-mener Ironi obv.
Caandyghost skrev:SørenSnegl skrev:
Hey.
Lol level :D?
-mener Ironi obv.
Hmm, nej? Jeg så bare at tråden udviklede sig til en tråd hvor en masse udover OP spurgte om råd, og så ville jeg også lige gøre det.
(Der skulle selvfølgelig have stået, "jeg leder efter...")