Dette indlæg afspejler 100% min opfattelse af visse 'good looking' kvinder...
husk at læse svaret fra den mandlige læser, som med de vurderingsevner sikkert kunne blive en fantastisk pokerspiller!
img139.imagevenue.com/img.php?image=82458_depreciating_assets_122_935lo.jpg
Søges: mand med +500K$ i løn...
spot on...
haha
Haha nice
Verdensklasse
Hvilken procentsats afskriver man kvinders skønhed med og taler vi saldo- eller liniære afskrivninger?
Et andet relevant spørgsmål er:
A: Hun forstår svaret og er fuldstændig klar over sin situation, og det er NETOP derfor hun så desperat søger en mand.
B: Hun fatter IKKE svaret... jov måske om 10-15 år når hun som single bliver nød til at gifte sig med en 100K$ årsløn.
100% straksafskrivning efterfulgt af meget store årlige vedligeholdelsudgifter. Ingen mulighed for fradrag.
Leasning er vejen frem - gerne på timebasis.
geniealt af ham der har lavet respons..! Sådan skal den sku skæres :P
@Puma
Jeg er ret sikker på, at kvinder hører til den meget sjældne kategori: afskrivning efter forbrug!
/Mikael
Bekræfter min relativt simple teori : Alle kvinder er golddiggers.
... og ja, jeg ved godt at det så inkluderer både min mor og min kone :)
Det er den slags kvinder der sidder og tuder som 30+ årig, uden det forhold/familie hun ville have, fordi de succesfulde sane mænd der har nydt godt af hende, godt var klar over hvad hun var værd.
Standard.
sku også syge krav hun har.. vil KUN giftes, ikke date.. Det er sku værre end et coinflip i min bog...
Det er lige efter mine tanker det der! - Den ryger lige rundt til diverse forkælede møgtøser jeg måtte kende!
@Zaphod2000
Spørgsmålet er så om du har gold to keep the wife, eller om et downswing kunne ødelægge det lidt :)