Hej Pokernet :)
Kort fortalt:
Tabt en del ved Unibet rammer en solid kombo samt et fint streak af andet. Det ender samlet ud i et større beløb (lave ende af 6-cifret DKK)
Anmoder efterfølgende om udbetaling.
3-4 dage senere er login ikke længere tilladt, og jeg modtager en mail med beskeden:
“"Kære XXXXXX,
Du har for nylig bedt om at få din Unibet-konto lukket, og denne email bekræfter, at din konto nu er lukket"
Aldrig anmodet om at få den lukket.
Kontakter dem hvorvidt de svarer, at det beklager de, det er dem der har lukket og er ved at køre et sikkerhedstjek. Tidsfristen for svar er 3-5 hverdage.
Nu mange dage efter stadig intet svar.
Kontakter live support med samme svar “de er ved at køre sikkerhedstjek”.
Skrevet frem og tilbage med ligegyldige kundeservicesupporter som har ansvar som en klat snot. Sikkerhedsafdelingen kan man som kunde ikke komme i kontakt med.
Tænker at gå den juridiske vej, deraf overskriften. Forslag?