Så kom den store dag. Lad os så ramme det helt store FT. I wont million!
Dagens sang:
Dagens skrubtøs:
"Argyle, er det Shania Twain?"
You betcha
Held og lykke derude. Opdatér gerne stacksizes. Specielt når det går fremad.
Så kom den store dag. Lad os så ramme det helt store FT. I wont million!
Dagens sang:
Dagens skrubtøs:
"Argyle, er det Shania Twain?"
You betcha
Held og lykke derude. Opdatér gerne stacksizes. Specielt når det går fremad.
Spiller også SM i dag, må vi alle løb hot og lave dybe runs :). Godt at se de gode gamle grindtråde er tilbage.
Mit bidrag til en skrubtøs
Kunne man ikke indsætte videoer i gamle dage? Hvor man bare kunne klikke på videoen uden at åbne en ny fane?
Som fra youtube?
I så fald skal du bare trykke del og så får du et link. Ligesom nedenstående
Hvornår er et realistisk bud på hvornår vi er i pengene? 🤔
Vi skal nok et par timer ind i dag 2 før vi kommer i pengene, der er jo latereg helt til dag 2 starter. Så vil tro en 2-3 timer af dag 2 så er man ITM, men er bare et gæt :)
DoubleAcesDK skrev:Som fra youtube?
I så fald skal du bare trykke del og så får du et link. Ligesom nedenstående
Kan sgu ikke se noget sted, hvor der står "del"
Argyle_DK skrev:
Kan sgu ikke se noget sted, hvor der står "del"
Lige under youtube videoen og så får du et link du kan sætte ind her :)
den ultimative grindtråd👍
DoubleAcesDK skrev:Lige under youtube videoen og så får du et link du kan sætte ind her :)
Troede det var herinde. Det var man altså ikke nødt til tidligere. OP fixed.
Og RIP Kenny Rogers btw :/
Fik en billet i en kiste til en 2,75 usd spin and go (mener jeg det var) for et par uger siden. Vandt en billet til en 11 usd satellit til SM. Vandt en billet :P Irriterende man ikke kan vinde flere billetter, når nu der er 5 x re-entry.
OnkelAqua skrev:
Og RIP Kenny Rogers btw :/
Fik en billet i en kiste til en 2,75 usd spin and go (mener jeg det var) for et par uger siden. Vandt en billet til en 11 usd satellit til SM. Vandt en billet :P Irriterende man ikke kan vinde flere billetter, når nu der er 5 x re-entry.
hvad hvis man joiner 4 satellitter og vinder 2 af dem?
Så har du én billet mere til næste søndag :-)
Ps. Anti-jinx for at Stars servere holder til belastningen. Det har været på grænsen de sidste par dage!
PkrNwB skrev:
hvad hvis man joiner 4 satellitter og vinder 2 af dem?
Jeg fik en billet til en ny satellit i en kiste i går. Den blev refunderet som tour $. I følge support er det ikke muligt at vinde mere end en billet. Men lad mig endelig høre om der er nogle som har vundet flere billetter? For så er det da lækkert at der (endnu engang) er modstridende forklaringer fra PS supports side.
Grethe skrev:Så har du én billet mere til næste søndag :-)
Ps. Anti-jinx for at Stars servere holder til belastningen. Det har været på grænsen de sidste par dage!
Ja det er sjovt at for få år siden, var 160K spillere online på PS standard i weekenderne. Det foregik uden problemer. Nu er der problemer, når vi kommer op på 160K spillere på samme tid igen. Men man har sikkert valgt at spare på kapaciteten, da spillerantallet faldt stille og roligt. Så vi må krydse fingrene for i aften.
Bare et forslag. Det kunne være folk gad at følge med i disse grindtråde, hvis de blev fri for at skulle bladre igennem 500 mere eller mindre ligegyldige forslag til dakke-dak sange på youtube.
Jeg er også på SM.
dog lang tid siden jeg har spillet kort, så der skal bankes en masse rust af.
Good luck allesammen.
Mikkmakk skrev:
Bare et forslag. Det kunne være folk gad at følge med i disse grindtråde, hvis de blev fri for at skulle bladre igennem 500 mere eller mindre ligegyldige forslag til dakke-dak sange på youtube.
-1.000.000
Mikkmakk skrev:
OnkelAqua skrev:
Jamen fortsæt endelig som du plejer så ikke folk gider læse det relevante, fordi lortet ikke kan følge med og loade..
Mikkmakk skrev:
Jamen fortsæt endelig som du plejer så ikke folk gider læse det relevante, fordi lortet ikke kan følge med og loade..
OnkelAqua skrev:
Gl til dig også, trods alt. ;)
OnkelAqua skrev:
Handler dem om at stikke fem fingre op i røven på alle med en anden mening, så giver den fin mening ;)
Mikkmakk skrev:
Og alligevel vælger du at citere den samme video 3 gange i træk, ja moral er godt!
The_Animal84 skrev:
Og alligevel vælger du at citere den samme video 3 gange i træk, ja moral er godt!
Ja og samtidig skal han ikke engang deltage i turneringen. Vi må endelig ikke have en fest her i tråden åbenbart, da hans forbindelse ikke kan følge med :)
Nogen der har erfaring med setup til at bytte %’er i sådan en 5x re-entry? For at det bliver fair hvis den ene har tænkt sig at brænde 5 af, og den anden ikke har, F.eks.
Så så drenge. God stemning igen. Det er en god dag. Solen skinner og vi sidder indenfor og spiller kort.
Argyle_DK skrev:Så så drenge. God stemning igen. Det er en god dag. Solen skinner og vi sidder indenfor og spiller kort.
Og iført hazmat suits. :)
The_Animal84 skrev:
Oh sorry det var ikke med vilje.
Jeg er så klar, drak 2 x frokostbajer, nu står den på middagslur.
Jeg trænede "highstakes" og da serverne som bekendt gik ned endte jeg ud med en total på 4 extra SM-bullets. Så må vi se, om jeg overhovedet har lyst til at fyre den slags penge af, når det kommer til stykket.
Det jeg savner mest er et godt turbo-program på siden, så jeg har noget at holde fokus på, samt et sted at få afløb for mine dårlige bluffs og åbninger.
Nogen der ved om maks antal spillere på 107.000 er med re-entrys? eller om det bare er unikke spillere, ikke at jeg nødvendigvis tror vi overhovedet når derop ligemeget hvad.
Vil tro de 107.000 er max antal spillere på en gang, så tror ikke der er noget problem med reentries :) tror dog heller ikke vi kommer helt derop, men man ved selvfølgelig aldrig :)
Hvis interesse, har jeg en railtråd kørende på Kortkrigeren på Instagram.
https://www.instagram.com/kortkrigeren/?hl=da
I bør ikke behøve at logge ind for at se den.
GL alle.
Mesterjago skrev:Nogen der ved om maks antal spillere på 107.000 er med re-entrys? eller om det bare er unikke spillere, ikke at jeg nødvendigvis tror vi overhovedet når derop ligemeget hvad.
Det er faktisk et meget godt spørgsmål. PS chat support kan ikke kontaktes p.t. Logikken siger vel at det er 107K på een gang, da PS vel nok meget gerne vil have så mange reentries som muligt. Men som sagt - Det er ikke muligt at kontakte chat support p.t.
P.t. er vi tæt på 25K entries. Så vi kan sagtens nå op til 107K med reentries osv.
Tror vi kommer tættere på de 100k end de 65k. Der kommer jo også til at køre satelitter hele dagen i morgen. Samt nok en god del reentries i dag og inden dag 2 starter i morgen. Så mon ikke vi når 90k+ Men det vil tiden vise :)
Det er i hvert fald surt, hvis man gerne vil lave reentry og man er nummer 107.001 :D
Jeg regner også med at spille med, er dog lidt i tvivl om jeg hvornår jeg stiller til start
DoubleAcesDK skrev:Tror vi kommer tættere på de 100k end de 65k. Der kommer jo også til at køre satelitter hele dagen i morgen. Samt nok en god del reentries i dag og inden dag 2 starter i morgen. Så mon ikke vi når 90k+ Men det vil tiden vise :)
Tror du der er mange der køber sig ind med 10bb i morgen?
Xnuu skrev:
Tror du der er mange der køber sig ind med 10bb i morgen?
Ingen anelse, men der er vel altid nogen der elsker turbos der gør det, samt alle de sats der så også kører. Men nej logisk set skulle man ikke tro det, men vildere ting er set før :)
Så er bøfferne og saucen gjort klar. Man bør have god mad før en stor tour :)
Hvor mange bøffer snakker vi og hvilken sovs? Og du har helt glemt drikkelsen dertil
DoubleAcesDK skrev:Hvor mange bøffer snakker vi og hvilken sovs? Og du har helt glemt drikkelsen dertil
2 stk. højreb. Ja det var det som var tilgængeligt i Rema1000 efter hamstringsbølgen. Og så bliver det frisk pasta og bernaisesauce. Igen: Ingen kartofler at finde. Så det lyder måske underligt for nogle.
Men jeg ved på forhånd, at det ligger godt i maven/haven, da jeg fik det samme forleden :P
Det er bedre end frostpizza :D
Drikkelse: Albani IPA regner jeg med. Man kan sagtens spille poker med lidt alkohol i blodet.
Lyder ganske godkendt :) Nappede selv en lille pizza (ikke fryse). Det er vel søndag og der skal shippes :)
Hi PN'er
Jeg var på PS i morges, blev smidt af 6 gange på 10 min i Spin and Go. Så jeg foldede.
Jeg er ny her, ved ikke en gang om mit indlæg bliver godkendt, men jeg håber at alle PN'er får en fed og lang turnering, uden netværksproblemer.
Gl til alle, jeg er ikke selv der endnu, venter til deres 15 års jubilæum.
Kan man regne på nogenlunde hvor meget en stack skal være eks. til at komme videre til dag 2?
Apryds62 skrev:Hi PN'er
Jeg var på PS i morges, blev smidt af 6 gange på 10 min i Spin and Go. Så jeg foldede.
Jeg er ny her, ved ikke en gang om mit indlæg bliver godkendt, men jeg håber at alle PN'er får en fed og lang turnering, uden netværksproblemer.
Gl til alle, jeg er ikke selv der endnu, venter til deres 15 års jubilæum.
Kan man regne på nogenlunde hvor meget en stack skal være eks. til at komme videre til dag 2?
Du kan late-regge helt indtil starten på dag 2, hvis du gør det vil du starte med 10 bb…
Fuldt program idag! Lige kvallet til SM og har til et par skud ekstra - opsøger kæmpe varians i starten og håber at det løser sig :-).
Spiller også lige pt Bounty Builder 44, Sunday Warm-up og så overvejer jeg 530$ Highroller Club for liren samt Big 109.. Tager det som det kommer, spiller ikke så ofte længere så i aften skal den ha gas :-)
Mrcharming skrev:Fuldt program idag! Lige kvallet til SM og har til et par skud ekstra - opsøger kæmpe varians i starten og håber at det løser sig :-).
Spiller også lige pt Bounty Builder 44, Sunday Warm-up og så overvejer jeg 530$ Highroller Club for liren samt Big 109.. Tager det som det kommer, spiller ikke så ofte længere så i aften skal den ha gas :-)
Good luck! :D
arigold skrev:
Good luck! :D
I lige måde til dig og alle andre :-D! Håber PN laver et kæmpe resultat i SM i aften :D
OnkelAqua skrev:
Vi ses på finalebordet!
Vi ses 🥳
jeg er frisk på en deal 😂
Goodluck til jer alle må vi løbe hot :)
Igotitall skrev:Første hånd vundet..
jeg skulle lige prøve at ligge i top, så raiser første hånd a9 og tager ned med cbet:)
top15 pot i Warmup tabt med 88 vs AKo AIPF.. xxxxA self... Vi gemmer forhåbentligvis skrubbet til SM og 530 HR :)
Lockvert skrev:andre der oplever sporadiske disconnects?
Kører fint her so far.
Lamt! En gut på mit bord har fået 2 stakke af fisk, der bluffer...
13k. Rammer ikke med mine ok hænder, og taber aa til qk hvor jeg ikke kan lægge den.
Nogen der ved om man tilmelde sig touren igen, hvis man ryger ud, eller om man skal lave rebuy med det samme?
gamer572 skrev:Nogen der ved om man tilmelde sig touren igen, hvis man ryger ud, eller om man skal lave rebuy med det samme?
det kan du sagtens
Chiller SM og lidt cashgame på siden
Havde helt glemt hvor nemt online poker er når man som jeg pt. gør det, kan forudsige ethvert flop !
Jeg er lidt småtiltet over at have formået at tabe 9k chips med aqs, aa, jj, tt og 99. Ikke nogen helt nem præstation.
moktar skrev:Jeg er lidt småtiltet over at have formået at tabe 9k chips med aqs, aa, jj, tt og 99. Ikke nogen helt nem præstation.
trodsalt meget godt gået at du så ikke er gået bust endnu :)
Var nede, men tager en chance med denne :D https://www.boomplayer.com/32637342_A52F5E6ED8
moktar skrev:Jeg er lidt småtiltet over at have formået at tabe 9k chips med aqs, aa, jj, tt og 99. Ikke nogen helt nem præstation.
16.770 ved første pause, ikke haft de vilde connects
Er kommet til bord med en fætter som kun har pot bet og all in for 20k i en 1300 pot i sit arsenal.
Jeg venter på at fange ham :)
Igotitall skrev:
Du havde da eller sovet til middag..
yes, både sovet til middag og spillet 2 timers Fortnite med ungerne for at indstille sigtekornet:)
edit: og alle ved mit bord virker nogenlunde begavede og føles som om de kan se mine kort
OnkelAqua skrev:
Var nede, men tager en chance med denne :D https://www.boomplayer.com/32637342_A52F5E6ED8
Hvorfor kalder du på flop?
moktar skrev:
yes, både sovet til middag og spillet 2 timers Fortnite med ungerne for at indstille sigtekornet:)
Og her ligger jeg henover mit skrivebord efter spisning, hvor det går op for mig at en eftermiddagslur, ville have været en dejlig ting.
20565
Nogle vil påstå at det er min anden bullet. Det vil jeg ikke udtale mig om.
miks77 skrev:
Hvorfor kalder du på flop?
Jeg tænker lidt fremad og håber på 8,9 eller en klør på turn. Og så var jeg ret parat til en reentry (allerede? Jeeeeps). Der kommer en klør og jeg leger videre.
lige set det sygeste ever... 2 gutter ender all-in på floppet den ene har 3 konger og den anden har et par 6'ere.... øhhh what tænker man... men whatever turn og river to the rescue… der sejler lige de sidste 2 6'ere ind....
Mesterjago skrev:lige set det sygeste ever... 2 gutter ender all-in på floppet den ene har 3 konger og den anden har et par 6'ere.... øhhh what tænker man... men whatever turn og river to the rescue… der sejler lige de sidste 2 6'ere ind....
Lad mig gætte. Han var russer?
OnkelAqua skrev:
Lad mig gætte. Han var russer?
Græker, men det kan jo være det samme, blev han fjernet fra bordet, ville ellers have været et fornuftigt spot at double igennem hvis altså ikke han har den slags held altid.
Taber top50 pot i Bigger 109$ - AIPF med AK imod AQ.. xxxxQ. Heeelved riveren på Stars er hård ved mig idag.
Ikke særlig nemt kald på river, men skønt at den går godt:
https://www.boomplayer.com/32637734_BFC1FD0FC3
folk er vanvittige, par 3 troede lige han kunne bluffe par 6 på riven 45 k pot
Hvis I sidder og undrer jer over, om der virkelig findes værdi i at skubbe raketterne med 17k fra early, så er der mindst en derude der kalder sine sidste 10k med bønderne. Han er lige....
REENTERED!
Virkelig årtiets fisk på mit bord.
https://www.boomplayer.com/32638193_76006C595E
https://www.boomplayer.com/32638251_7F2D0A0033
Nåh det gad han ikke https://www.boomplayer.com/32638328_D6E7B446C5
Jeg følte at han var klar til en all in. Men måtte nøjes med lidt mindre så :) https://www.boomplayer.com/32638561_C5B547F853
Lockvert skrev:puha
tilbage i 22k efter at have været nede og runde 3,5k
Flot comback. Jeg var i 8k og tilbage på 24k nu
Lille fucker :/ https://www.boomplayer.com/32638677_C65F9EE568
Vandt min første hånd siden jeg vandt turneringens allerførste hånd. et limp, mig der hejser JJ, 3 kald og QQK bord, som jeg endda ender med at vinde mod TT. Vildt at være over 20k igen!
OnkelAqua skrev:
Ikke dumt 🙂 men hvorfor ikke selv kom med et lille bet på river ? ... Ved godt det kunne være lækkert hvis han selv startede med det ...
OnkelAqua skrev:
Frisk preflop click-raise og call flop....men lækker hånd at vinde
playtowin skrev:
Ikke dumt - bet på river
Det kunne være han prøvede at fange mig (som jeg selv har fanget andre på samme måde). Der var både flush og fuldt hus chancer. Bedre at checke her tænker jeg :) Havde der ikke være flush og fuldt hus chancer, havde jeg prøvet med et mindre bet.
Og sagt på en anden måde. Hvis jeg havde bettet på river efter hans check og han var gået all in, ville jeg være nødsaget til at folde.
Vesper skrev:
Frisk preflop click-raise og call flop....men lækker hånd at vinde
Spiller lidt frisk her i starten :D Ellers falder jeg i søvn.
17.200 ved pausen, lidt fremgang men stadig ikke fået fanget det vilde, men der er god tid endnu :)
32.500 ved 2 pause.
gg all
23.925 her...heller ikke de store hænder at berette om....desværre
37,8K Jeg måtte slippe 4K med QQ mod en reraiser, hvor der kom K på flop. Ikke glad for at droppe den hånd, men det måtte gøres.
OnkelAqua skrev:
Det kunne være han prøvede at fange mig (som jeg selv har fanget andre på samme måde). Der var både flush og fuldt hus chancer. Bedre at checke her tænker jeg :) Havde der ikke være flush og fuldt hus chancer, havde jeg prøvet med et mindre bet.
Og sagt på en anden måde. Hvis jeg havde bettet på river efter hans check og han var gået all in, ville jeg være nødsaget til at folde.
helt ritigt så ville du være fanget , min tanke var bare han måske er knap så frisk i hans spille stil , og da han raisede preflop , var min tanke ak / højt par
og så var han lidt tvunget ud at spille hans hånd med at bette . og så var han heller ikke vild med bordet som dig .. og tænker derfor at han ikke abelut ville gå all in men gå med på et kig til fx 5-6 ... på grund af pottet ...
men det vitigste var at du vandt :-) .... sidder og ser din boom ... det er det poker jeg har de næste 3 månder :-)
Ja tak. Mod bordets mest aggressive herre
Jeg raiser til 750 preflop og han reraiser til 2910. Jeg caller. På flop better han 3240 og jeg caller. The rest is history :;D
Vesper skrev:Ja tak. Mod bordets mest aggressive herre
skide godt egon :-)
Nåh det gad han ikke (ja er på mit andet skud- Dvs første var jo gratis). Jeg skar tænder, men prøver at slappe af nu :D
Meget fin hånd hvor min modstander leader preflop og på flop, men folder til et lille bet turn. Øv da havde lige set alle hans chips i min stald.
Stars nuts virker stadig kan jeg se :)
00:40 vil jeg tro
SuperMIG skrev:Hvad tid slutter det for idag?
Cirka 00:30. Nok lidt senere fordi der altid går 2 min. ekstra med at få alle borde med på pause.
Lidt vildt det her.,....fik dog ingenting ud af hånde
siddet med 40k længe uden speciel action. Jeg må være bordets fisk, eller så er det ham limperen jeg har note på, som er det, men får 4 calls med mine konger 4bb raise.
Selvfølgelig es på flop, men fint, når alle folder til lille cbet.
Argyle_DK skrev:PN sidder i quads til halsen. Må jeg være med?
Kun mig der gør :-)
Har ikke engang selv ramt trips endnu, så i er nogen værre skrubberter :D
31,5k her ved pausen.. Ingen store begivenheder.
Nåh det gad han ikke. Pause :) https://www.boomplayer.com/32641285_C9EBF13F12
16.400 ved pause
20k
Hård time.
88 vs AK all in pre på 9TJxQ nappede 30 k i stakken
Argyle_DK skrev:
Cirka 00:30. Nok lidt senere fordi der altid går 2 min. ekstra med at få alle borde med på pause.
Var der ikke late reg til i morgen 😁
Så spræng pengene.. over 12.5 mill nu🙈
39k her - spiller et par 6 rigtig skidt og taber over 20k på hånden. Øv da.
Schaffen85 skrev:
Var der ikke late reg til i morgen
Jo du kan lateregge til dag 2 starter
Argyle_DK skrev:
Jo du kan lateregge til dag 2 starter
Du skrev bare 00.30 ca
moktar skrev:Hvis I sidder og undrer jer over, om der virkelig findes værdi i at skubbe raketterne med 17k fra early, så er der mindst en derude der kalder sine sidste 10k med bønderne. Han er lige....
REENTERED!
Var det djoffer :)
Mit bord er løbende blevet holdt i kort snor af en moster-stack, der har svinget pisken, siden han rundede 60k efter et kvarter.
Er nede i 9K og stikker til midten fra SB i et squeeze, med A10 Jeg bliver snap-callet af A4 - flop Axx, turn 4...
Over and out.
Wann skrev:
Dag 1 stopper kl. 00.30 - Dag 2 starter kl. 18
Du kan regge indtil kl. 18
Shit, slet ikke opfattet. Kun lidt over 6 timer på dag1.
Men lækkert når man skal arbejde i morgen .
spiller man til FT på dag2 så eller?
Schaffen85 skrev:
Shit, slet ikke opfattet. Kun lidt over 6 timer på dag1.
Men lækkert når man skal arbejde i morgen .
spiller man til FT på dag2 så eller?
FT er day3
Majaline skrev:
Djoffer er vel ude og udskrive bøder, til folk der forsamler sig...😊
Igotitall skrev:
Djoffer er vel ude og udskrive bøder, til folk der forsamler sig...
Du mener folk som ikke parkerer korrekt? :)
Så gik den ikke længere. Har fået de vildeste kort hele turneringen men alligevel ikke nogen stack at prale med. Kommer allin på flop efter at have reraiset modstanderen preflop. På mit cash bord ved siden af sidder jeg også med KK og har ramt KK i flop så pænt syg aften med 4 ens fire gange!!!!
Wann skrev:
Han mente om man spillede NED til finalebordet på dag 2 :)
I så fald nej. Der spilles til lvl 50
Behøver ikke dele hænder hvor vi ikke deltager, men for satan et vammelt udfald for ham...
https://www.boomplayer.com/32643100_3DB61E0EC0
Majaline skrev:
Så jeg ikke, men godt spillet af ham at han hurtigt opdagede jeg var skiftet til hans bord!
28k vandt fint flip da jeg ellers var blevet super short. Så der er lidt håb endnu :)
wzup skrev:67k første online tur i over 5 år tror jeg
Jeg tænker bare du shipper den her og holder 5 års pause mere.
Have fun
31k, jeg sidder og får fancy play og raiser alt muligt skrammel, de gi'r på nakken eller tror ikke på mine cbets, eller så synes den der skal komme 5000 klør når jeg har røde konger.
31k. stadig med.
blød hat i 55hotter skal lige sluges.
Argyle_DK skrev:
Jeg tænker bare du shipper den her og holder 5 års pause mere.
Have fun
det er planen
100k god time.
Sugede lige en dansker med AJ mod 88 på J84 4 J
undskyld, hvis du læser med.
Argyle_DK skrev:Behøver ikke dele hænder hvor vi ikke deltager, men for satan et vammelt udfald for ham...
https://www.boomplayer.com/32643100_3DB61E0EC0
Altid noget han har en sitepot😂
Men vildt nok ham der kommer all in med 1010 der😂
Kan godt mærke jeg ikke er vant til at spille mere end 3, max 4 timer, er allerede lidt træt i øjnene, og nu kom jeg til at kvalle til Sunday Cooldown igen:/
Hehe da jeg skrev og trykkede på return, reraisede jeg åbenbart også med 2-4. Blev nødt til at forsøge at redde den: https://www.boomplayer.com/32643443_EFFC648D3E
Wann skrev:
Hvilken cool down? Den til 1k? :D
Tror den er på 109 usd. En rimelig tour at spille, når man er sur, efter Sunday Mill (Knockout tour)
Wann skrev:
Hvilken cool down? Den til 1k? :D
nej nej, 100, turbo
AK vs KK og A på river :) 56k nu
Ville i shove her eller 3 bette?
https://www.boomplayer.com/32643798_460E738EF8
DoubleAcesDK skrev:AK vs KK og A på river :) 56k nu
Du hedder jo også DoubleAces
Nimacos skrev:
Du hedder jo også DoubleAces
lol good point :)
DoubleAcesDK skrev:AK vs KK og A på river :) 56k nu
Skubber mod 2. Jeg prøver kun at 3bette non-all in, hvis jeg også har en bluffrange. Det tænker jeg ikke du har her.
Jeg har dog ikke helt løst den endnu.
Er lige blevet så hårdt udspillet af en tysker, at jeg kommer til at have mareridt om det.
Jeg spiller så scared, og kalder for meget når de har den.
15k
Argyle_DK skrev:
Skubber mod 2. Jeg prøver kun at 3bette non-all in, hvis jeg også har en bluffrange. Det tænker jeg ikke du har her.
Jeg har dog ikke helt løst den endnu.
Ja var også det jeg kom frem til at det ville være for polariseret hvis jeg 3 bettede non allin :)
moktar skrev:Er lige blevet så hårdt udspillet af en tysker, at jeg kommer til at have mareridt om det.
Jeg spiller så scared, og kalder for meget når de har den.
15k
Stadig tid, et par gode dobler og så er du flyvende igen :)
DoubleAcesDK skrev:
Stadig tid, et par gode dobler og så er du flyvende igen :)
tak for heads up. Det blev et rereenter, da mine bønder syntes de skulle prøve at blive stående til skurkens set i 5ere.
Tager et flip her. Bodabing- Bodabang- https://www.boomplayer.com/32644389_E6BD9DBF2F
Hvorfor skubber han? For satan i helvede! Jeg tæller 13 outs mod 95% af hans range.
https://www.boomplayer.com/32644342_F883435AF5
SATME VIGTIGT DRENGENE!!!!!!!!
https://www.boomplayer.com/32644464_47AED3055C
Argyle_DK skrev:SATME VIGTIGT DRENGENE!!!!!!!!
https://www.boomplayer.com/32644464_47AED3055C
Dem tabte jeg lige en 80k pot med men mod AQ vs mine AK;(
Jeg skal til at have noget rungood i de rigtige tours nu.
edit: ellers opretter jeg snart en tudetråd:)))
dobler jj mod bigstacks aj. så kører bussen, eneste tour tilbage, har været en møgaften med variansen skruet forkert sammen:)
Ja de 90k jeg nævnte tidligere kommer nok til at passe meget godt
Kom da tilbage i det jeg har været i de sidste 2 timer efter jeg blev bad beatet i den 80K pot.
Stadig 50K
14K på andet skud.. Det fedt.. ish!
35K :/ Meeeeen det er 35 Big Blinds. Ikke gå i panik folkens. Kig på Blinds og ikke antallet af chips.
ude :( dog kommet i pengene i 530 bb 750 K GTD så send gerne lidt skrub
A11-IN skrev:Der skal snart ske noget 24k
ahhhh så er jeg ikke den mindste dværg! Tak.
Tror jeg blev lidt tilt af de der tåbelige stars-kister. Jeg plejer først at åbne dem, når jeg lukker klienten, da deres indhold er mega tilt. Men så steg jeg til guld og kunne ikke dy mig for at åbne den. En freeroll ticket og lidt guld og grønne mønter. Kæft en joke, godt mine JJ holdt bagefter:)
Så kom der endelig lidt chips til stacken 10 10 vs AK all in. https://www.boomplayer.com/da/32645340_D18141D065
52k
A11-IN skrev:Så kom der endelig lidt chips til stacken 10 10 vs AK all in. https://www.boomplayer.com/da/32645340_D18141D065
52k
dejigt!
Nåh for faen. Det tænkte han, at det var en god idé :)
https://www.boomplayer.com/32645634_810972C051
Back again biiiitch (indsæt memes med Rick and Morty)
Fisk limper UTG 96s og caller mit 8bb 4b vs anden raiser. Jeg rammer JJ set og han turner en flush. Simpelthen så sygt. Busto
Argyle_DK skrev:Fisk limper UTG 96s og caller mit 8bb 4b vs anden raiser. Jeg rammer JJ set og han turner en flush. Simpelthen så sygt. Busto
gg.
Argyle_DK skrev:Fisk limper UTG 96s og caller mit 8bb 4b vs anden raiser. Jeg rammer JJ set og han turner en flush. Simpelthen så sygt. Busto
Idiot med mange chips kalder mit AK med 10-3 off. Han rammer 10 på River.
Er på 4. skud nu :/
Nu bliver jeg nødt til at lave denne slags hænder, for at komme op i gear igen:
Jeg sad bag kæmpe hval med 160k stack som jeg planlagde skulle doble mig et par gange, men nu fik jeg nyt bord, 20 min endnu, så er der noget at se frem til imorgen:)
73k skal jeg sige det selv, kæmpe kald turn og river med A høj på 2 4 6 4 8 board;)
Taber AQ vs KK og nede i 20k :(
OnkelAqua skrev:
Idiot med mange chips kalder mit AK med 10-3 off. Han rammer 10 på River.
Er på 4. skud nu :/
kom så :-) go go go
Kortdød og nede i ca 44k
desværre ude af millionen.. men vinder da vigtigt flip i BIG 11
https://www.boomplayer.com/da/32646384_B918B74E0F
Taber desværre en pot og er nede i 28k - så skal den have gas https://www.boomplayer.com/da/32646432_469775ADE4
jeg er så stram, at det gør helt naller. Godtnok længe siden jeg har foldet AJo til en åbning, måske den her tour ender med at gøre noget godt for mit spil.
stadig 29k her.
Ej, hvor er poker bare vammelt nogle gange.
Button clicker og jeg re-raiser til 8400 i BB med K J.
Han kalder og floppet er K 7 6 to hjerter. Check fra mig, 10k fra ham, og jeg rester med 30k. Han kalder med 6 3 i hjerter og rammer sin flush på river.
100k pot :(
Tror jeg prøver at lykke den af imorgen med 10 bb stack... Ikke mere poker lige nu, ihvertfald.
Held og lykke til jer andre!
Er desværre også ude BB vs SB han prøver igen igen at steale og jeg pusher K5 og han har AK og ingen sugning denne gang. Goodluck til jer alle håber i løber som guder resten af natten :)
ligger nr 4 i BIG11 efter denne..
https://www.boomplayer.com/da/32646928_ABD74FFD6D
Haahr skrev:ligger nr 4 i BIG11 efter denne..
https://www.boomplayer.com/da/32646892_C8799FECBA
der sker ikke meget i hånden :)
Haahr skrev:ligger nr 4 i BIG11 efter denne..
https://www.boomplayer.com/da/32646928_ABD74FFD6D
Du folder T8 i den hånd. Men nice stack, gl!
A11-IN skrev:
der sker ikke meget i hånden :)
haha har rettet den nu :)
50k
30 min så kan vi lade op til i morgen :)
russer skrev:141k
Fanme i orden💪
mrJBK skrev:161k
Det går den rigtige vej :-)
Lækkkert.. gl
Lockvert skrev:out
QTs vs QQ all in på turn board: AQTT
Klamt set up;(
Haft AA 4 gange nu. Vundet noget med 1 af dem, nu skal vi lige videre til i morgen, og så må timingen gerne blive bedre:)
Lol ægte Stars. 2 min før den stopper.
knappen raiser, kalder med A10
Flop - 10 høj
han siger 3500 - jeg skubber 30k og han betaler med J10
jack på turn.
typisk Stars 😢
gl alle
amen ryger med AKs i en pot på 220k - jeg burde måske folde men det har været en aggro russer der har været på jagt hele aftenen https://www.boomplayer.com/da/32647785_B29A9491E7
Gl til jer alle.
A11-IN skrev:Lidt chips til stacken med QJ i big blind. https://www.boomplayer.com/da/32647663_8DABD4AF78
114k
shit man, du er rykket fra mig!. Jeg røg op på 40k også, måtte bluffe om stacken uden at ramme en skid med samme hånd.
edit: ups, gg.
Schaffen85 skrev:
Fanme i orden
Han ER jo trods alt russisk bot :)
100k med til dag 2, helt kortdød de sidste 1,5 time.
48K på et sjovt bord, med folk som gad skrive sjove ting. Vi hyggede.
Men o.k. 27 BB klar til i morgen
Vi ses i Spin and Go..
Jeg tager den helt lille frysepose frem og drysser forsigtigt for 800$ jetoner ned i den. 40.575 står der på den.
Ryger i sidste hånd med esser mod konger om 159k. Det var sgu da ret dårlig timing!
og ude det var flot.. :(
Videre i SM med 70K ... så 35bb når vi starter. Ikke håbløst, men der skal dog samles nogle chips sammen.
Vilde stacks I alle har. Nå men jeg skal kun doble en 2,3,4,5 gange for at være med hos jer tunge drenge♥
Hvor mange BB vil man starte med, hvis man late-regger inden dag 2 starter?
Westcoast skrev:Hvor mange BB vil man starte med, hvis man late-regger inden dag 2 starter?
10 BBs. Blinds starter på 1-2k og man får 20k.
Videre med 8.5BB.. Købte ind efter jeg tabte et flip og indså ikke at der kun var 4 min til slut - så havde jeg sku nok bare ventet til idag med at købe ind :)
Jeg er lidt ærgerlig over jeg ikke fik taget screenshot dengang jeg lå nummer 23, det havde været godt at sidde og nye lige nu, hvor min stack ikke er en nydelse.
Er der en der har tid/overskud til jævnligt at levere status med antal danskere tilbage, stacks på danskerne, hvor meget CL har, hvor mange deltagere der er tilbage, $ sikret, etc, ligesom i de tudse gamle SM grindtråde?
ville det ikke være god lir?
BUMS4 skrev:Hvornår starter dag 3 selvom det nok ikke bliver aktuelt?
I morgen kl. 18:05
Er der nogen, der kan give et forsigtigt bud på, hvornår dag 2 slutter?
Advisored skrev:Er der nogen, der kan give et forsigtigt bud på, hvornår dag 2 slutter?
Hvem laver en ny tråd til dag 2?
Svær at loade.
mrJBK skrev:Er der en der har tid/overskud til jævnligt at levere status med antal danskere tilbage, stacks på danskerne, hvor meget CL har, hvor mange deltagere der er tilbage, $ sikret, etc, ligesom i de tudse gamle SM grindtråde?
ville det ikke være god lir?
Ovenstående ville være fedt! Glgl